XXL Nutrition

kuur test

250mg per week voor 10 weken waarom alleen maar houden op test?
Dan weet je wat de voor/nadelen zijn van de test als je nog iets erbij neemt weet je niet of een side bij de test of de oxy hoort. Lees mijn log misschien heb je er wat aan:

test e en ging oxymethelone nemen
Skip die orale shit, omdat het alleen maar voor veel meer leverbelasting zorgt. Alleen gebruiken voor eventueel een wedstijd.

Weet waar je ook aan begint je eerste kuur zal nooit je laatste zijn en misschien moet je voor altijd TRT gebruiken.

Hoe lang heb je natty getraind en een beetje een basis kunnen leggen?

• Topic Starter Topic Starter
ja ik weet waar ik aan begin ben nu 30j vroeger veel getraind natuurlijk ,nu laatste 2 jaar terug beginnen trainen
training maandag tot vrijdag achter mijn werk 30min zwemmen baantjes
woensdag donderdag vrijdag naar de gym bovenlichaam trainen
in het weekend train ik thuis deathlift sqauts dumbbel oefeningen meestal voor triceps biceps schouders
de voeding die ik eet is goed maar moet dubbele zijn.
geen cardio.

geen cardio training

op werk genoeg cardio
Post injection pain, voelt als spierpijn. En weet niet wie je heeft gezegd rustig houden maar dat is echt het domste wat je kan doen...

Wat voor kuur doe je eigenlijk? Test only?
inde avond wat last gehad en de dag der op in middag voorbij ,als het dat maar is van pip:roflol:

• Like
Waarderingen: UA
ja ik weet waar ik aan begin ben nu 30j vroeger veel getraind natuurlijk ,nu laatste 2 jaar terug beginnen trainen
training maandag tot vrijdag achter mijn werk 30min zwemmen baantjes
woensdag donderdag vrijdag naar de gym bovenlichaam trainen
in het weekend train ik thuis deathlift sqauts dumbbel oefeningen meestal voor triceps biceps schouders
de voeding die ik eet is goed maar moet dubbele zijn.
geen cardio.

geen cardio training
Klinkt als een rommeltje kwa training.

met sqauts deathlift train je benen toch ook ? ga ook veel gaan mtb

Nou is deadlift aldus de theorie niet echt de meest beste oefening die je kan doen, maar voor een gevorderde is dit wel de oefening om dikte te bouwen op je rug. Je ziet toch regelmatig men weer de deadlift erin gooien.

Als beginner zou ik hem ook niet doen aangezien ie te weinig brengt op een beginners shape, maar pas interessant word als er al figuur in je rug zit.

puur voor de benen is deathlift een waardeloze oefening ?wat zouw jij tan voorstellen ,als ik vragen mag

Leg ext en een squat patroon als basis en toevoeging leg press of lunges/ bss.

Ham, RDL variant en een leg curl lig/zit of staand eventueel leg press voeten hoger.

Adductor / kuiten staand.

Terug
Naar boven