Fitness Seller

"injects helemaal niet minder schadelijk dan orals"

killerbee

Competitive Bodybuilder
Waardering
22
Lengte
1m82
Massa
92kg
Ik ben onlangs langsgeweest bij de internist voor een bloed- en orgaancheckup. Toen ik hem aansprak over het minder (lever)schadelijk zijn van injects tov orals beweerde hij dat dit dikke zever is. Hij zei ook dat die zogenaamde wetenschappelijke artikels over aas halve waarheden bevatten. Nog iemand met die ervaring bij dokters?

Ik ben onlangs langsgeweest bij de internist voor een bloed- en orgaancheckup. Toen ik hem aansprak over het minder (lever)schadelijk zijn van injects tov orals beweerde hij dat dit dikke zever is. Hij zei ook dat die zogenaamde wetenschappelijke artikels over aas halve waarheden bevatten. Nog iemand met die ervaring bij dokters?

dokters..........

weten vaak niet eens wat tren is.......

Heel simpel, vraag hem een duidelijk onderbouwd antwoord waarom waarom het dikke zever is. Wedden dat hij dat niet kan geven.

Misschien had ie het over winstrol depot...denk dikke onzin.

"zogenaamde" ? Of is het zo'n eentje die helemaal niet in wetenschap gelooft (if so, run away, fast and far)

Denk dat er weinig verschil zit in 1 x per week 500mg tren en 70mg winny tabs pd

Die zogenaamde dokters zitten vaak ook vol met halve waarheden.

Welke wetenschappelijke onderzoeken? Ik kijk meestal alleen maar naar mijn bloedwaarden

Weer een verstrooide professor die het natuurlijk niet onderbouwd heeft?

Maar gek dat men wel dan opeens de dokter bezoekt met een dikke bult op zijn ass.

Tuurlijk zijn de injects even slecht voor de lever. waarom? omdat je veel hogere dosissen gebruikt. 250mg testosteron per week zal geen leverklachten geven maar zet je 750mg zal dat je lever wel degelijk belasten. Zet daar nog is een andere inject naast en dan is het toch logischt dat dit even belastend of nog belastender is voor de lever dan 50mg winstrol per dag.

Tuurlijk zijn de injects even slecht voor de lever. waarom? omdat je veel hogere dosissen gebruikt. 250mg testosteron per week zal geen leverklachten geven maar zet je 750mg zal dat je lever wel degelijk belasten. Zet daar nog is een andere inject naast en dan is het toch logischt dat dit even belastend of nog belastender is voor de lever dan 50mg winstrol per dag.

En waarom gebruiken we hogere dosissen injectables dan orals? (en voor een langere tijdsduur)

17aa is zowiezo schadelijker voor je lever dan injects, dat kun je in elk onderzoek lezen waarin bvb de voor en nadelen van verschillende aas beschreven staan bij gebruik tegen muscle wasting bij AIDS.

10 weken test E op 600mg geeft geen verhoogde leverwaarden, enkel een beetje cholesterol issues. Pak eens 10 weken 80-90mg winny per dag (= +- 600mg week) en check dan je leverwaarden eens...

de dokter heeft het volgens mij over dat 17aa's even schadelijk zijn geinjecteerd als oraal genomen.

ik hou niet van de benaming "orals", met name hierdoor.

alle twee zijn schadelijk voor je lever. Of ja schadelijk wat wil je met schadelijk zeggen? Je lever is simpel gezegd een filter die allemaal ongewenste zooi uit je lichaam filtert en verwijderd. De stoffen die je lever maakt om deze zooi af te breken zijn schadelijk voor je lichaam mits deze in grote concentraties over langere tijd aanwezig zijn waardoor je lever niet de kans krijgt om goed te herstellen. Echter hoe schadelijk hormonen zijn op je lever is naar mijn mening niet echt aangetoond. Behalve 17aa varienten en dat komt omdat deze stoffen niet op de zelfde manier worden afgebroken en complexere afbraak en scheiding stappen voor gebeuren in je lichaam die wel significant schadelijker zijn.

dus hij heeft ergens gelijk maar hij zit er ook weer heel erg naast.

Ik lees wel veel; AAS (oral danwel injects) is schadelijk voor de lever.
Maar op wat voor manier faciliteert zich dit? En is de schade blijvend?

Terug
Naar boven