MuscleMeat

inkicken van lange esters

Ciko

Freaky Bodybuilder
Waardering
1
wanneer kicken deze in?

bijvoorbeeld test e of deca wanneer voel je er echt wat van

ik heb gelezen dat het egt werkt pas in week 4 a 5

maar wanneer voele jullie het in week 1 al

commmentaar aub

Maar wanneer voelen jullie het in week 1al???
Lange esthers beginnen idd in week 4/5 te werken bro. Verschilt ook wel per persoon. Maar of je daar heel veel van gaat voelen denk ik niet. Je gaat dan wel je lichaam zien veranderen;) .

Ik ben het hier dus niet mee eens..gaat pas werken in week 5?..dus de eerste 4 weken kom je niks aan..ik merkte altijd gelijk in de eerste week dat ik bezig was hoor..zowel qua geilheid als op de weegschaal..4 kilo in de eerste week zat er zo aan...
dus die korte kuren die mensen doen werken ook niet?..ik vind het een raar verhaal

Als ik test zet dan merk ik het de 1e week al..raak ik een bloedvaatje dan merk ik het direct ghehe.
Qua kilo's duurt het wel wat langer dan een week voordat ik iets merk. Maar dat is per persoon afhankelijk..heb ik ook in mijn omgeving wel gemerkt

het is dus heel verschillend :rolleyes:

Laat ik het zo zeggen;
Dat ik aan een kuurtje test only zat begon ik in week 4 pas de extra lijnen te zien in m'n lichaam. Daarvoor kwam ik al wel kilos aan, werdt ik groter en ik voelde dat het in me lichaam zat na de 2e inject. Maar echt het verschil zien kwam bij mij pas in ± week 4

Ik ben het hier dus niet mee eens..gaat pas werken in week 5?..dus de eerste 4 weken kom je niks aan..ik merkte altijd gelijk in de eerste week dat ik bezig was hoor..zowel qua geilheid als op de weegschaal..4 kilo in de eerste week zat er zo aan...
dus die korte kuren die mensen doen werken ook niet?..ik vind het een raar verhaal

Ik ben er eigenlijk nooit op ingegaan,maar je hebt wel gelijk.sust merk ik naar 3 dagen al,deca naar een week maar bolde moet ik toch wel 3 weken gedult voor hebben.

Klopt ik kom de eerste weken ook wel wat aan bro maar vanaf week 4/5 gaat het echt lekker hard. Wordt ik een stuk sterker, geil en zit dan heerlijk in mijn velletje...
Jij bent iemand, ik ben iemand dus snap niet dat je het een raar verhaal vindt!!!

En zeker met een frontloadje gaat het hard.

In week 1 de kilo's, de geilheid en de 'overall lekkere feeling'.
De weken erna wordt alles nogeens aangedikt.

ik heb vrijdag 750 test en 400 tren gezet, en ik kan je verzekeren dat ik het hard voel!

Tuurlijk werkt alles gelijk al vanaf de eerste inject, alleen door de gelijkmatige afgifte begin je het pas te merken als er na enkele weken een steeds hoger niveau word bereikt.

Een korte esther zorgt er gewoon voor dat de werkzame stof snel in je systeem zit terwijl een lange esther ervoor zorgt dat diezelfde werzame stof langzaam en geleidelijk word afgegeven..

Simpel toch?

En zeker met een frontloadje gaat het hard.

In week 1 de kilo's, de geilheid en de 'overall lekkere feeling'.
De weken erna wordt alles nogeens aangedikt.

Gaat zeker hard zo frontload,rooie kop hartkloppingen zenuwachtig gevoel.
Gewoon normaal kuuren met een beetje gedult.

volledig mee eens, vanaf de minuut na de eerste injectie begint het te werken. Maar ik welke mate, dat is de vraag.

Tuurlijk werkt alles gelijk al vanaf de eerste inject, alleen door de gelijkmatige afgifte begin je het pas te merken als er na enkele weken een steeds hoger niveau word bereikt.

Een korte esther zorgt er gewoon voor dat de werkzame stof snel in je systeem zit terwijl een lange esther ervoor zorgt dat diezelfde werzame stof langzaam en geleidelijk word afgegeven..

Simpel toch?

Simpel ja:D :D :D !!!!

Ze werken meteen, alleen duurt het ff totdat het aantal mg'en in zodanige hoeveelheid in je lichaam werkt, dat je het ook duidelijker merkt en ziet. Sowieso zie je bij jezelf weinig verandering omdat je jezelf elke dag ziet/bekijkt in de spiegel. Andere zien de verandering eerder dan jij.

Simpel toch?

haha was het maar zo simpel bro..dan zou je dus 1 gram om de 3 weken kunnen zetten?

Hoe snel iets 'inkickt' hangt af van de grootte van de ester en niet te vergeten de dosis.

Als je een frontload hoog genoeg zet, kan je een enanthaat inject al na 1 week merken.

Met de huidige dosisen "voel" je bijna alles de 1e week.

Als iemand 500 test zet is zijn waarde vanaf dag 3,5(2e injectie) net zo hoog als iemand die 250 gaat zetten voor 10 weken. Degene die 10 weken 250 zet "wacht" tot week 5 en degene die 500 zet "wacht" ook tot week 5 terwijl zijn bloedwaarde aan test vanaf dag 3.5 net zo hoog zijn als degene die met 250 test aan de gang is met 200 mg deca ernaast.

Terug
Naar boven