MuscleMeat

inmiddels goedkope whey NL ?

Ano_1978_15

Ripped Bodybuilder
uitgeschakeld
Waardering
5
Ik herinner me een topic van een februari, waarin een bekend engelse whey producent/bedrijf leverancier dezelfde goedkope whey naar Nederland ging halen. Hij heeft ook een actie gehad in Nderland waarbij hij whey tegen groothandel prijzen verkocht.

Wel nu, ik zit door mijn whey heen en zoek een goedkope 5-8 kilo whey voor een erg mooie prijs: (35-65 euro's ter indicatie v.d. prijsrange)

Graag wilde ik weten hoe de zaken tav. bovenstaande whey bedrijf staat ( de nederlander met de ik geloof unflavoured whey). Dit vraag ik omdat het betreffende topic daarover gesloten is ivm teveel aan reclame.

Graag zou ik weten of er DBérs zijn geweest die bij hem besteld hebben. Een adres of zo.

Laat het me anders maar weten via PM: naam,adres en prijzen of zo.
IVM. de regelgeving omtrent reclame/sponsering op dit forum etc...

BVD,

En hopelijk hoor ik het wel.

je kan beter kwaliteit nemen.betrouwbaarder en je krijgt er minder puisten van

Ik herinner me een topic van een februari, waarin een bekend engelse whey producent/bedrijf leverancier dezelfde goedkope whey naar Nederland ging halen. Hij heeft ook een actie gehad in Nderland waarbij hij whey tegen groothandel prijzen verkocht.

Wel nu, ik zit door mijn whey heen en zoek een goedkope 5-8 kilo whey voor een erg mooie prijs: (35-65 euro's ter indicatie v.d. prijsrange)

Graag wilde ik weten hoe de zaken tav. bovenstaande whey bedrijf staat ( de nederlander met de ik geloof unflavoured whey). Dit vraag ik omdat het betreffende topic daarover gesloten is ivm teveel aan reclame.

Graag zou ik weten of er DBérs zijn geweest die bij hem besteld hebben. Een adres of zo.

Laat het me anders maar weten via PM: naam,adres en prijzen of zo.
IVM. de regelgeving omtrent reclame/sponsering op dit forum etc...

BVD,

En hopelijk hoor ik het wel.

je kan toch gewoon uit engeland bestellen?

je kan ook revolutions nemen goedkoop spul of powersuplements kom je net zo duur uit per pure gram eiwit

Jaccis, met de sterk gestegen prijzen voor whey op de wereldmarkt is de door jouw genoemde prijsrange in Nederland absoluut niet haalbaar. Tenzij het echt rommel is. Ga dan liever voor kwaliteit zoals PKboy al noemt, die zijn ook best betaalbaar.

Klopt, absoluut onhaalbare prijzen. Grondstoffen kosten al rond de 5,= per kg en met al die tussenschakels en verzendkosten moet je al heel blij zijn als je voor 12,= de kilo aan (slechte) whey kunt komen.

You get what you pay for....

bodyenfitshop eigen merk whey --> €70 voor 5kg

goedkoper ben ik ze nog niet vaak tegen gekomen volgens mij.

ik hep ook van alles en nog wat geprobeerd maar een betere prijs/kwaliteit als revolutions whey heb ik echt nog niet kenne vinden!???

en revolutions whey is gewoon heerlijk

Je hebt van whey eiwitten, weinig kaas gegeten???

???

Grondstoffen zijn momenteel gewoon ****ing duur. Daar heeft hij gelijk in...

Dus als het echt goedkoop is vergeleken andere sites kan je er vanuit gaan dat het troep is.

Zelf ga ik nog steeds voor de instant whey van xxl nutrition... :D

bij body supplies heb je 6.6 of 6.8 kg voor 99 euro ...

???

Grondstoffen zijn momenteel gewoon ****ing duur. Daar heeft hij gelijk in...

Dus als het echt goedkoop is vergeleken andere sites kan je er vanuit gaan dat het troep is.

Zelf ga ik nog steeds voor de instant whey van xxl nutrition... :D

Je kan pas beoordelen of iets troep is, als je hetzelf hebt gebruikt.

De grondstoffen zijn voor de kleine spelers op de markt duur, de grotere jongens hebben op tijd ingekocht. Deze zullen op een langere termijn de prijzen iets verhogen, hoewel de echte hele grote jongens alles bij het oude laten.

Kijk en vergelijk per 100 gram het eiwitgehalte, koolhydraten en vet. Bekijk ook de ingrediëntenlijst en het aminozurenpatroon. (een aminozurenpatroon kan nooit 100% wezen als er maar 80% of 90% aan eiwitten inzit) Er moeten minimaal 18 aminozuren inzitten waarvan 8 essentiële. Laat je niet verleiden bevat per dosis, ga dan rekenen en je zult er achter komen dat er minder inzit dan dat er vermeld staat. (papier is geduldig)

Een whey eiwit kan nooit géén 95% zijn, vele bedrijven claimen hun eiwitten op droge stof, dit is in NL verboden. Een whey isolaat van 90% is in werkelijkheid 85 á 87%, door toevoegingen gaat het eiwitgehalte nog verder naar beneden en niet omhoog, let daar op.

Er worden vele soorten eiwitten aangeboden, die zogenaamd uit de USA c.q Canada komen maar gewoon in Europa worden geproduceerd. Ook eiwitten die aangeboden worden zonder Nederlandse etiketten zijn bij de wet verboden.

Laatst bewerkt:
ja daar heb je wel gelijk in, maar ik kies liever voor de smaak dan die 2 of 3 gram extra eiwitten :)

Als je alleen voor de smaak kiest, pak dan een goede weightgainer.
In het product wat je nu gebruikt zitten weinig eiwitten, veel koolhydraten en veel vet. Een echte sporter zit daar niet op te wachten.

Terug
Naar boven