- Waardering
- 5
Ik herinner me een topic van een februari, waarin een bekend engelse whey producent/bedrijf leverancier dezelfde goedkope whey naar Nederland ging halen. Hij heeft ook een actie gehad in Nderland waarbij hij whey tegen groothandel prijzen verkocht.
Wel nu, ik zit door mijn whey heen en zoek een goedkope 5-8 kilo whey voor een erg mooie prijs: (35-65 euro's ter indicatie v.d. prijsrange)
Graag wilde ik weten hoe de zaken tav. bovenstaande whey bedrijf staat ( de nederlander met de ik geloof unflavoured whey). Dit vraag ik omdat het betreffende topic daarover gesloten is ivm teveel aan reclame.
Graag zou ik weten of er DBérs zijn geweest die bij hem besteld hebben. Een adres of zo.
Laat het me anders maar weten via PM: naam,adres en prijzen of zo.
IVM. de regelgeving omtrent reclame/sponsering op dit forum etc...
BVD,
En hopelijk hoor ik het wel.
Wel nu, ik zit door mijn whey heen en zoek een goedkope 5-8 kilo whey voor een erg mooie prijs: (35-65 euro's ter indicatie v.d. prijsrange)
Graag wilde ik weten hoe de zaken tav. bovenstaande whey bedrijf staat ( de nederlander met de ik geloof unflavoured whey). Dit vraag ik omdat het betreffende topic daarover gesloten is ivm teveel aan reclame.
Graag zou ik weten of er DBérs zijn geweest die bij hem besteld hebben. Een adres of zo.
Laat het me anders maar weten via PM: naam,adres en prijzen of zo.
IVM. de regelgeving omtrent reclame/sponsering op dit forum etc...
BVD,
En hopelijk hoor ik het wel.