Fitness Seller

Inname winnytabs..wanneer??

Robbo

Cool Novice
Waardering
0
Wat is het beste:

1. Bij het ontbijt 30 mg(6 tabs) innemen
2. Verdelen over de dag tijdens maaltijden(3x2)
3. Twee uur voor het trainen 6 tabs innemen

Ben benieuwd.

Ik ga zelf voor de tweede optie.

zou het ook zo doen inderdaad verdelen over de dag gewoon

Ik zou kiezen voor optie 3.

Optie 3 is de beste, maar als ze van IP zijn dan kun je ze beter eerst kapot kauwen want die dingen zijn zo hard geslagen dat je ze vaak weer uitschijt.
2-3 uur voor de training is het allerbeste want de stof werkt erg kort dus als men het in de ochtend neemt en men in de avond traint dan is zo goed als alle werkzame stof al weg en das natuurlijk niet de bedoeling.

• Topic Starter Topic Starter
Ze zijn van IP. Toch maar eens in de pot kijken na het schijten...

Ik deed optie 2 maar ga nu optie 3 maar eens proberen.

Dacht dat optie 1 en 3 te belastend voor de lever waren. Maarja deze draait toch al overuren...

Bedankt.

verdelen over de dag...3 's ochtends..3 voor het trainen

wat wil je trouwens bereiken met 30 mg winny???

alsnog ga ik mee met robert hosper...

een uur voor het trainen neem je ze en 4 tot 6 uur vroeger of later weer

jep...30mg is erg weinig...zou standaard 50-60mg pakken. zit zelf op 60 mg (10mg /tab)per dag naast me test prop EOD. gaat lekka lekka:D

pak min 50mg anders gooi je je geld weg imo.

bouw je op of zit je in een keer op volledige doses(dit laatste zou ik doen simpel om het feit dat opbouwen of niet niks uitmaakt)

neem 1,5 uur voor het trainen in (tegelijk met je eiwitten....enz)

Optie 3 is de beste, maar als ze van IP zijn dan kun je ze beter eerst kapot kauwen want die dingen zijn zo hard geslagen dat je ze vaak weer uitschijt.
2-3 uur voor de training is het allerbeste want de stof werkt erg kort dus als men het in de ochtend neemt en men in de avond traint dan is zo goed als alle werkzame stof al weg en das natuurlijk niet de bedoeling.

Halfwaardetijd van winny tabs is 8-9u dus dat valt nog wel mee, dat de werkzame stof weg is voor de training. Zelf zou ik het in 2 porties verdelen.

jep...30mg is erg weinig...zou standaard 50-60mg pakken. zit zelf op 60 mg (10mg /tab)per dag naast me test prop EOD. gaat lekka lekka:D

He wat zijn jouw bevindingen op deze kuur? Ik ga namelijk een soortgelijke kuur beginnen en ben natuurlijk benieuwd..!
Thnx en succes met je kuur;)

He wat zijn jouw bevindingen op deze kuur? Ik ga namelijk een soortgelijke kuur beginnen en ben natuurlijk benieuwd..!
Thnx en succes met je kuur;)

ik doe het ter ondersteuning van me cut..dus niet al te hoog gedoseerd. maar krachttoename is duidlijk te merken en massa ook enigszins iets:D

mooi meegenomen dus:p

Perfect! En hoe ziet je kuur er eigenlijk precies uit? Want ik twijfel nog over een paar kleine dingen over hoe ik ze ga plannen... Kun je me PMen plz?? Thnx;)

• Topic Starter Topic Starter

Meer is niet altijd beter. Het gaat prima. Goeie pomp, 4kg erbij en goeie definitie. Herstel snel en voel me ok.

Doel is gewoon lekker wat droger worden en meer definitie. Tot nu toe dik tevreden.

Meer is niet altijd beter. Het gaat prima. Goeie pomp, 4kg erbij en goeie definitie. Herstel snel en voel me ok.

Doel is gewoon lekker wat droger worden en meer definitie. Tot nu toe dik tevreden.

Klinkt verstandig. Is 50 mg ed echt nodig voor een beginnerskuur?

Zou 20mg na het ontbij nemen en 20mg laat in de middag.

Perfect! En hoe ziet je kuur er eigenlijk precies uit? Want ik twijfel nog over een paar kleine dingen over hoe ik ze ga plannen... Kun je me PMen plz?? Thnx;)

Hoe gaat je kuur eruit zien dan? Als het winny only wordt zou ik gewoon 7 weken 40mg per dag pakken.

neej..!!! hoe verkr8 ik mijn prostaat! les 1 begin als 1e kuur meteen 50mg in je mond te stoppen...

Hoe gaat je kuur eruit zien dan? Als het winny only wordt zou ik gewoon 7 weken 40mg per dag pakken.[/QUOTE

Ik ga testo prop zetten icm winny. Ik ben alleen nog aan het twijfelen of ik de winny de gehele kuur ga zetten of dat ik er alleen mee ga afsluiten..
Daarom zou ik zijn ervaring graag willen horen om mee te nemen in mn beslissing. Ik wil er ook nog proviron naast zetten..

Terug
Naar boven