Fitness Seller

Innercity wie wat waar..................

ja en zondag komt er een tape binnen bij al jazeera met jou in een oranje pak met een mes op je keel

paraat ja .......... mag ik filmen ;)

Ik ben ook aanwezig :cool:

• Topic Starter Topic Starter
waar kun je de meeste dbbers aantraffen?

Qdance of reactor?

ikzelf denk de techno jullie?

Inderdaad Reactor en Q-Dance, en ff naar Marco V in de mainstage..

ben ook weer van de partij, geen idee waar ik ergens rond hang :cool:

Billy Nasty op het einde sowieso, deze man gaat wederom een wereldset neerzetten in de main. En verder wat rondbanjeren in de Rai.

• Topic Starter Topic Starter
Morgen even kleine DBB meet? interesse somebody?

Jeps ben er ook weer bij, ieder jaar neem ik me weer voor om niet te gaan... te commercieel, te veel lopen en ieder jaar sta ik er weer :D

Weet GVD niet eens de line-up... ga toch maar effe kijken wat ie is anders loop ik weer alles mis en zit ik volgend jaar weer te zeuren!

Ja bart gaat ook... RAI (dus veel lopen) meer weet ik er niet van ... oja en ik weet nog iets geen "echte" drugs... :(

Nou nou nou... het was een matig feessie hoor, volgend jaar ga ik echt niet! Ik vond het best rustig en het volk wat er was waren allemaal van die 1-dags partygangers.

Ze weten niet hoe ze zich op een feest moeten gedragen, je moet lachen, met andere mensen willen praten en niet zo ****up up thight doen.

De sound was wel oke, grootste deel in de Q-Dance hal gestaan en af en toe naar de main. Geen echte superset gehoord, maar het kan zijn dat ik m gemist heb.

Op naar de zomer-festivallen en HMH feesies, die zijn toch wel beter....

vond de muziek opzich wel goed, maar ben wel het meest bij Q stage geweest. was alleen veel te druk naar mijn mening, als je naar de plee moest ofzo was je soms 20 min onderweg.

k*t rai, k*t innercity, blij dat ik niet geweest ben

vond het een matig feestje niet echt party publiek allemaal van de vage gasten stond je een beetje uit je plaat te gaan daar stonden er een paar me raar aan te kijken zo van wat doet die nu. :eek:

voor de rest het geluid was alleen voorin lekker voor de rest veels te druk later rond uurtje of drie werd het een stuk rustiger, en was het goed te doen.

Maar het bleef een ruk feest :thumbd:

Terug
Naar boven