XXL Nutrition

Innercity wie wat waar..................

Ramonius zei:
Nou nou nou... het was een matig feessie hoor, volgend jaar ga ik echt niet! Ik vond het best rustig en het volk wat er was waren allemaal van die 1-dags partygangers.

Ze weten niet hoe ze zich op een feest moeten gedragen, je moet lachen, met andere mensen willen praten en niet zo ****up up thight doen.

De sound was wel oke, grootste deel in de Q-Dance hal gestaan en af en toe naar de main. Geen echte superset gehoord, maar het kan zijn dat ik m gemist heb.

Op naar de zomer-festivallen en HMH feesies, die zijn toch wel beter....

jaja en volgend jaar ga je gewoon weer he :p

ik vond het wel redelijk feessie maar kwam vooral doordat ik met leuke vrienden was..ik had geen plattegrond en geen idee waar ik terecht kwam dus bleven we maar bij q-dance...dana viel tegen luna viel tegen technoboy was ok promo was ok...etc muziek was niet super maar al met al toch een redelijk feest

ohja klote marco v nog gemist

Ik vond het een vet feestje! Vooral Marco V die blies wel zo loeihard jonge!

Q-stage was goed alleen veel te druk.
Dat 1 richtingsverkeer was ook klote. gaan ze de doorgang naar q-stage blokkeren omdat het te druk was.

En dan die WWS'ers nog :mad:

Nee volgend jaar echt niet meer (hoop ik)... de rai opzich is wel een ok plek, vroeguh werd er een top feessie gehouden, Shockers maar die is helaas niet meer. InQontrol heet de nieuwe Shockers maar is lang niet zo goed.

Tsja dat 1 richtings verkeer, daar staat IC om bekend en ook dat het geluid vaak niet overal even goed is. 3 Jaar geleden blies een PD (plaatjes draaier) de hele rechterkant aan boxen in de main op. Geloof wel 1u alleen maar links geluid. En weet niet of het het zelfde jaar was maar ze hebben ooit Tiesto in een klein zaaltje gepleurd in een circel van boxen. Asl je buiten die circel stond hoorde je ruk... en in de circel was het natuurlijk super druk.

Awakenings Festival 4 EVER :D

Vond het maar een matig feestje. Die XXlerator met Pavo was in The MatriXX veel leuker :)

FireStarter zei:
Vond het maar een matig feestje. Die XXlerator met Pavo was in The MatriXX veel leuker :)
Kerel, ik vraag me af hoe jij (die k*tsituatie met je vinger daargelaten) ooit serieus aan bodybuilden toe komt, met al die feestjes van je. Je zit elke week aan het gerei of niet?

Innercity was zwaar matig! Kom we gaan met ze duizenden tegelijk drinken halen bij 1 bar:s En wws'ers die je verplicht wat rondjes extra laten lopen omdat ze qstage hadden afgesloten:S Was echt het slechtste feest dit jaar zeg!

Ik doe lekker veel eten tijdens een feest. Smorgens als ik om 9/10 uur thuis kom eiwitshake erin proppen. Wat havermout eten. En pitten rond 12 uur gaat de wekker, prop ik me weer vol en rond 15 uur word ik wakker en eet ik weer. :)

Straks gewoon weer beginnen met trainen, gaat steeds makkelijker.

2004 stond ook in het teken van feesten/leven/ziektes/ongeluk :) , 2005 staat in het teken van rustiger aan doen en vol mn aandacht geven aan deze sport. Zal rustiger aan moeten doen met die feesten anders kom ik niet vooruit. Dat ebook BFFM heeft me best wel een goed inzicht gegeven.

Ik zit zeker niet welke week aan de shit. Hooguit 1x per maand. Alleen nu is over 2 weken weer Qrimetime in de HmH. Dusja, nu 2x per maand. Maar dat is een uitzondering.

Ik kan er gelukkig goed mee omgaan.

Laatst bewerkt:
FireStarter zei:
Ik doe lekker veel eten tijdens een feest. Smorgens als ik om 9/10 uur thuis kom eiwitshake erin proppen. Wat havermout eten. En pitten rond 12 uur gaat de wekker, prop ik me weer vol en rond 15 uur word ik wakker en eet ik weer. :)

Straks gewoon weer beginnen met trainen, gaat steeds makkelijker.

2004 stond ook in het teken van feesten/leven/ziektes/ongeluk :) , 2005 staat in het teken van rustiger aan doen en vol mn aandacht geven aan deze sport. Zal rustiger aan moeten doen met die feesten anders kom ik niet vooruit. Dat ebook BFFM heeft me best wel een goed inzicht gegeven.

Ik zit zeker niet welke week aan de shit. Hooguit 1x per maand. Alleen nu is over 2 weken weer Qrimetime in de HmH. Dusja, nu 2x per maand. Maar dat is een uitzondering.

Ik kan er gelukkig goed mee omgaan.
Als je ermee om kon gaan gebruikte je die shit niet :D

Nou ik ken mensen die slikken er 10 op een avond. Vind ik iets te ;)
Ik beperk door zoveel te eten de opgelopen schade, al heb ik steeds het idee dat ik maandag na een feest juist harder kan trainen???
Misschien omdat je dan geestelijk helemaal weer uitgerust bent ofzo?

Ja idd, anders deed ik het helemaal niet. Alleen het is net als nken, als je het ooit gedaan hebt wil je het voor altijd doen :D.

Laatst bewerkt:
Ik heb juist zo'n periode achter m'n kiezen en heb het afgelopen jaar zeer rustig gedaan. Voorheen stond ik op ieder groot feest en hielp ik mee opbouwen en afbreken :D

Zat ook bijna ieder feest aan de smarties, niet echt verstandig nee. Ik dacht even dat het weer nodig was om aan de smarties te gaan om het leuk te krijgen maar nu lees ik dat iedereen deze editie van IC zwaar minder vond... gelukkig!

Je moet (vind ik) gewoon inzien dat je een week (als het niet meer is) hard trainen naar z'n klote helpt als je een avondje flink door haalt met de nodige shit.

Het is kiezen of delen in dit geval.... you choose what

Ramonius zei:
Ik heb juist zo'n periode achter m'n kiezen en heb het afgelopen jaar zeer rustig gedaan. Voorheen stond ik op ieder groot feest en hielp ik mee opbouwen en afbreken :D

Zat ook bijna ieder feest aan de smarties, niet echt verstandig nee. Ik dacht even dat het weer nodig was om aan de smarties te gaan om het leuk te krijgen maar nu lees ik dat iedereen deze editie van IC zwaar minder vond... gelukkig!

Je moet (vind ik) gewoon inzien dat je een week (als het niet meer is) hard trainen naar z'n klote helpt als je een avondje flink door haalt met de nodige shit.

Het is kiezen of delen in dit geval.... you choose what

kiezen dan maar :)

• Topic Starter Topic Starter
Maar stelletje appels die allemaal naar innercity zijn geweest, Mijn eigen persoontje en dat van de Uw allen bekende Man-Mountain hebben het aangedurft om een onvervalste mini DBB meeting te houden te midden van de Herrie van Dana, Dat kan ik van de meeste niet zeggen.......... ;) :D

(btw feest was niet echt boeiend, wel veel sletjes)

zo ben net weer aanspreekbaar, t*ring wat was ik van de bosatlas afgevallen. we waren met 50 man gegaan met een bus, altijd gezellig dus. heb goeie schik gehad, bijna alleen maar in die q stage geweest, beetje te druk alleen, was af en toe veels te hard aan het bqen dus er zijn de nodige tenen gesneuveld :cool:. wat me idd wel opviel was een hoop onervaren lui, die je heel vaag aankeken als je totaal los ging. gelukkig waren die tegen 5en al weer weg en kon ik nog ff vlink tekeer gaan op technoboy en promo. half tien was ik weer terug, ff gegeten en pitten.

vond het wel gaaf feestje zeker omdat ik er niets voor heb betaald :cool:

Ik vond t wel chill, hele tijd bij hardstyle gestaan, luna en dana waren goed. Verder nog ff exarchos ontmoet was lache :) . Volgende keer hoeven ze trouwens geen plees te installeren t zeik liep de zalen in

ja aaah! die zeik zat helemaal op mijn schoenen

@ Maurice86: relaxed avatar. Heb die voorstelling van Theo in E'hoven gezien, zeer veel gelachen.

Zo nu weer ON-TOPIC:

ja heb pas zijn show gezien wat heb ik in een deuk gelegen :D

maar nu weer ON-TOPIC :o

Terug
Naar boven