XXL Nutrition

InQontrol

Holymoly

Competitive Bodybuilder
Waardering
62
Lengte
1m70
Iemand naar Inqontrol dit weekend? Ik heb er zin in, een echt feest is al een tijdje geleden voor mij.

Gaat er nu voor elk feest een topic geopend worden :p

Jep ik ben op in qontrol

Line-up is echt heerlijk!

voor mij gaat hij zo worden:
21:30 Kasparov
22:30 Evil Activities
24:00 Wildstyles
00:30 D-Block & S-te-Fan live
01:00 Predator vs Angerfist
02:15 Noize suppressor live
02:45 Endymion
03:45 Buzz Fuzz
04:00 Isaac & the Viper
05:00 Noisecontrollers
06:00 Tat & Zat
06:30 The DJ Producer

Heb er echt zooooo veel zin in:D spulletjes liggen klaar, alweer driekwart jaar geleden joh!

Geen kaartje, misschien dat ik last minute nog ga. Kijken of we daar een kaartje kunnen regelen

• Topic Starter Topic Starter
Jep ik ben op in qontrol

Line-up is echt heerlijk!

voor mij gaat hij zo worden:
21:30 Kasparov
22:30 Evil Activities
24:00 Wildstyles
00:30 D-Block & S-te-Fan live
01:00 Predator vs Angerfist
02:15 Noize suppressor live
02:45 Endymion
03:45 Buzz Fuzz
04:00 Isaac & the Viper
05:00 Noisecontrollers
06:00 Tat & Zat
06:30 The DJ Producer

Heb er echt zooooo veel zin in:D spulletjes liggen klaar, alweer driekwart jaar geleden joh!

Goeie smaak! Ik sta vooral bij de hardcore, maar hardstyle ben ik zeker ook te vinden!

Ik ben ook aanwezig :) Ga beetje switchen tussen hardstyle en af en toe ff wat hardcore :)

Eerst die dag maar eens proberen om Defqon kaarten te regelen. Hoorde dat afgelopen weekend al een aantal kaarten verkocht zijn door een "fout" bij Ticketonline. Helaas wist ik dit niet.. :(

InQontrol wordt gewoon super bruut. Eigenlijk zouden we een Dbb meeting moeten houden!

ik ga ook heen heb er heel veel zin in kan niet wachten!!!!

dbb meeting ben ik wel voor in:D

ik zeg ergens bij de vreettenten:P (al gaat eten op zo'n avond vrij lastig:P)

Lol elk feest waar een topic van word geopened ga ik heen. Goede smaak mensen :D lol

Veel plezier daar in die heksenketel zonder doorstroom met de logistiek van lik me reet.

3 x geweest, bij thunderdome 2007 anderhalf uur in de rij gestaan. Bij 2 x in Qontrol beide keren in totaal 2 uur leip moeten vertoefen in de rijen van zaal naar zaal.

Veel plezier daar in die heksenketel zonder doorstroom met de logistiek van lik me reet.

3 x geweest, bij thunderdome 2007 anderhalf uur in de rij gestaan. Bij 2 x in Qontrol beide keren in totaal 2 uur leip moeten vertoefen in de rijen van zaal naar zaal.
Dan doe je toch echt iets fout

in the end the music...... its all worth it

Allemaal één richtingsverkeer daar toch??

Misschien liep je wel tegen de stroom in :P

Normaal heb ik de ervaring bij Q-dance dat alles tot in de puntjes geregeld is, afgelopen jaar Thunderdome kon ik trouwens ook zo doorlopen.

Ook van de partij!

:banana:

Liep ik zo de draak te steken, moet ik er vanavond misschien toch bij zijn om een overgebleven kaartje in te vullen.

Warschijnlijk wel InQontrol en geen Defqon, wat een treurig orgelspel eigenlijk...

Terug
Naar boven