Holymoly
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 62
- Lengte
- 1m70
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Terrorhennep... wat een baas ben jij! Ik heb echt een ubervage avond gehad hahhahaha zooooveeel onmogelijke dingen gebeurd![]()
Ongelovelijk, wat stonden wij te spacen. Ben nu net 3 minuten thuis, en ga eerst maar ff slapen denk ik.
Lachen avondje gek!Ongelovelijk, wat stonden wij te spacen. Ben nu net 3 minuten thuis, en ga eerst maar ff slapen denk ik.
![]()
gaat mij denk nog neit lukken! ik heb ook om 1 uur survival met me werk.. LEUK JOH!
heb trouwens de meest k*tte kater ooit haha!
Xtc, allemaal leuk en aardig dat stemmingsverhogende gebeure, maar niet altijd! Ik ben echt super verliefd geweest en toen die chick kwijt geraakt k*tzooi.. haha de rest van de avond met een gebroken hart gezeten. Nummer enzo allemaal onbekend.
Op naar het volgende feestje, dit keer gewoon uit de buurt blijven van dames haha![]()

Next: Nightmare outdoor? Defqon, Dominator en Ground zero ben ik sowieso te vinden.

Ground Zero ben ik weer te vinden!![]()
En het was puur toeval dat we elkaar tegen kwamen bij IQ![]()

haha goeie vraag.. zoals je weet lul je met xtc iedereens oren van de kop af, en toen begon het over trainen