XXL Nutrition

InQontrol

• Topic Starter Topic Starter
Houden we nu nog een Dbb meeting?? Zeg het maar, waar en alles..

Hahaha, I'll be there.:D ****ing zin aan ook!

Ik ben iig bij NoiseSuppressor te vinden!:D

Terrorhennep... wat een baas ben jij! Ik heb echt een ubervage avond gehad hahhahaha zooooveeel onmogelijke dingen gebeurd:P

Goed feestje weer dit!

Early rave was van 0.30 t/m 2.00 briljant!

Redelijk. Tot het einde actief geweest op de cafeine en bananen maar de hele zaal stond vanaf 4 uur maar wat te kijken en te lullen.

Weinig mooie dames op wat enkele na. En daar liep dan ook een gozer naast.

Ripped Buik Was goed feessie gister :D (hoe was het survivalen?:P)

Lekker knallen daarzo in de rai :D
En terrorHennep nu op naar Grond Nul!! :cool:
Lekker stuiteren!:eek:

hoe konden jullie elkaar ontmoeten als jullie elkanders hoofd nog nooit gezien hadden ? :P

haha goeie vraag.. zoals je weet lul je met xtc iedereens oren van de kop af, en toen begon het over trainen

Inqontrol: Ik vond het super! Hardcore en early mocht wat uitgebreider, maar hardstyle was top!!

Next: Nightmare outdoor? Defqon, Dominator en Ground zero ben ik sowieso te vinden.

heb trouwens de meest k*tte kater ooit haha!

Xtc, allemaal leuk en aardig dat stemmingsverhogende gebeure, maar niet altijd! Ik ben echt super verliefd geweest en toen die chick kwijt geraakt k*tzooi.. haha de rest van de avond met een gebroken hart gezeten. Nummer enzo allemaal onbekend.

Op naar het volgende feestje, dit keer gewoon uit de buurt blijven van dames haha:)

heb trouwens de meest k*tte kater ooit haha!

Xtc, allemaal leuk en aardig dat stemmingsverhogende gebeure, maar niet altijd! Ik ben echt super verliefd geweest en toen die chick kwijt geraakt k*tzooi.. haha de rest van de avond met een gebroken hart gezeten. Nummer enzo allemaal onbekend.

Op naar het volgende feestje, dit keer gewoon uit de buurt blijven van dames haha:)

Lol, ik heb nog nergens last van gelukkig. Neem ook altijd de nodige voorzorgsmaatregelen.
Maar het is nog geen dinsdag ( dinsdag dip?). :D

I dont think so ;)

Ripped buik was dr toch echt :P

PS dat laatste was voor ripped buik :D

dinsdagdip heb ik altijd al op maandag:) dus het zit er al op:D!! haha baggerzooi.

ben nu eindelijk moe dus,,,, slaap lekker allemaal:D

allemaal weer bijgeslapen? :D

Terug
Naar boven