Fitness Seller

Inspiratie om naturel te blijven

MusculyP

Dutch Bodybuilder
Waardering
13
Lengte
1m89
Massa
85kg
Vetpercentage
12%
Tuan Tran (youtube: roughneckasian)
Inspiratie om naturel te blijven.

0-tuan-56.jpg
0.jpg

tuan-tran-unbreakable-gear.jpg

show off in de buitenlucht:
http://www.youtube.com/watch?v=0tMwErDzTgw&playnext=1&list=PLD03DD973BDD11FB6

---------- Toegevoegd om 09:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:52 ----------

Op dit filmpje laat ie zijn drugtest zien om te bewijzen dat ie naturel is:

http://www.youtube.com/watch?v=txP2ELZXuCg

Laatst bewerkt:
Calvé pindakaas denk ik...

'n drugs test om te laten zien dat je naturel bent....JAH...op dat moment wel ja...

• Topic Starter Topic Starter
'n drugs test om te laten zien dat je naturel bent....JAH...op dat moment wel ja...

Hij heeft zn hele carriere erop gebaseerd om naturel bodybuilding te promoten. T is niet zomaar een kreet. + hij doet non stop mee jaar in jaar uit met naturel bb contests en bij elke hoort een drugtest, t zou moeilijk zijn om je kuurtjes tussendoor te doen zonder dat ze er achter komen. (plus je zou de grootste neppert zijn die er is)

Je kan t nooit met 100% zekerheid bewijzen, je zult m moeten geloven of niet geloven. Voor mij is het een inspiratie om naturel te blijven.

Ook al zou hij aan de juice gezeten hebben, nog steeds een mooie fysiek

Wie dit echt gelooft is dik naief hoor ;)

meh, 1m65, dan kan het wel hoor qua massa.

Ik vind zijn volheid en hardheid "speciaal". Zo'n test zegt geen kloten.

Laatst bewerkt:
wat maakt het uit?
BB doe je voor jezelf
eigen keus of je aan de aas gaat.

Met 1m65 ziet het er in die sprint video wel geloofwaardig uit dat hij naturel is. Zoals op de foto's zal hij er niet 24/7 bijlopen.

Ik ga wel even kijken wat hij te verkondigen heeft, klinkt wel interessant, maar hij zal de eerste niet zijn met zulke claims die dan toch blijkt te gebruiken.

naturel of niet. Mooie fysiek. en kan nog netjes lopen ook

Mooi fysiek. Goede motivatie maar volgens mij was ik iets ongelukkiger met de genen die ik heb gekregen :(

Ik geloof hem wel. Leuk filmpje mooi fysiek.

ja en elke dopingzondaar sporen ze ook op in het wielrennen... Met een test bewijs je nog niks...
Maar verder boeit me het niet of ie nu naturel is of niet. Hoop het voor hem van wel, is nogal belachelijk als je naturel promoot en dan zelf eraan zit!

Nice fysiek naturel of niet sowieso.Maar wie geeft er wat om ik persoonlijk vind naturel bodybuilding niks ziet er niet echt spannend uit hebben altijd zwakke punten.En ja deze man is ook niet natty kijk naar zijn massa en shape

Wie dit echt gelooft is dik naief hoor ;)
7
niks naief;), ik geloof ook dat hij naturel is. En Uiteindenlijk een super fysiek en ik ga ook niet zeggen dat het makenlijk is, maar dit is met een enorme toeweiding en kennis volgens mij zeker mogenlijk!:D

Hij heeft zn hele carriere erop gebaseerd om naturel bodybuilding te promoten. T is niet zomaar een kreet. + hij doet non stop mee jaar in jaar uit met naturel bb contests en bij elke hoort een drugtest, t zou moeilijk zijn om je kuurtjes tussendoor te doen zonder dat ze er achter komen. (plus je zou de grootste neppert zijn die er is)

Je kan t nooit met 100% zekerheid bewijzen, je zult m moeten geloven of niet geloven. Voor mij is het een inspiratie om naturel te blijven.
:roflol:
Met 1m65 ziet het er in die sprint video wel geloofwaardig uit dat hij naturel is. Zoals op de foto's zal hij er niet 24/7 bijlopen.

Ik ga wel even kijken wat hij te verkondigen heeft, klinkt wel interessant, maar hij zal de eerste niet zijn met zulke claims die dan toch blijkt te gebruiken.
meh, 1m65, dan kan het wel hoor qua massa.

Ik vind zijn volheid en hardheid "speciaal". Zo'n test zegt geen kloten.
Mooi fysiek. Goede motivatie maar volgens mij was ik iets ongelukkiger met de genen die ik heb gekregen :(

Ik geloof hem wel. Leuk filmpje mooi fysiek.
7
niks naief;), ik geloof ook dat hij naturel is. En Uiteindenlijk een super fysiek en ik ga ook niet zeggen dat het makenlijk is, maar dit is met een enorme toeweiding en kennis volgens mij zeker mogenlijk!:D

sorry moest ff :D

'goede genen','waarom zou het niet kunnen', 'ik geloof hem' :roflol:

Mensen die denken als ze :roflol: doen dat ze een punt maken :o
Niemand weet hier wie wel of niet naturel is, alleen al dat gezeik van mensen op dit forum dat je niets kan bereiken zonder een spuit creëert een sfeer dat alles voor niets is zolang je naturel bent. Zegt allemaal meer over je eigen onkunde dan je kennis.

Volgens de meeste op DBB kan je naturel net aan 80kg banken en als je biceps groter als 42 cm hebt dan kuur je keihard.
Maar goed, we zullen het nooit zeker weten.

Ik geloof hem wel in ieder geval!
Met de juiste genen en toewijding aan de sport kan je zeker een bodybuild waardig fysiek creeeren.

Terug
Naar boven