Fitness Seller

Instantie voor bloedcontrole

MrJ

10 year + member
Elite Member
20 jaar lid
10.000 berichten
Waardering
187
Lengte
1m83
Massa
89kg
Vetpercentage
12%
Sinds mijn huisarts niet langer "mee wilt werken aan illegale activiteiten" krijg ik geen verwijzing voor een bloedonderzoek meer mee. :o

Weet iemand een instantie in regio A'dam waar je (al dan niet betalend) terecht kan?

so much for being honest!:rolleyes:

kan je niet helpen bro, er zit er één in den haag, maar daar heb je niet zoveel aan vrees ik!

Wist je dat je zo'n arts aan kan klagen ervoor. Jouw arts beslist niet wat er met jouw lichaam gebeurt. Hij is alleen maar degene die bevoegd is jou door te sturen. Hij mag zoiets niet weigeren namelijk.

• Topic Starter Topic Starter
so much for being honest!:rolleyes:

kan je niet helpen bro, er zit er één in den haag, maar daar heb je niet zoveel aan vrees ik!

Ja balen hoor. Er was ook geen redelijk gesprek meer mee te beginnen. Ze (beide artsen die de praktijk runnen) wilden pertinent niet meewerken hieraan. Daarmee was deze discussie gesloten.

Wist je dat je zo'n arts aan kan klagen ervoor. Jouw arts beslist niet wat er met jouw lichaam gebeurt. Hij is alleen maar degene die bevoegd is jou door te sturen. Hij mag zoiets niet weigeren namelijk.

Meewerken aan een bloedtest zou gelijk staan aan het legaliseren van de handelingen vonden ze...

Ik weet niet in hoeverre zo'n weigering rechtsgeldig is. Maar de praktijk aanklagen is ook weer 't andere uiterste. ;)

Meewerken aan een bloedtest zou gelijk staan aan het legaliseren van de handelingen vonden ze...

Ik weet niet in hoeverre zo'n weigering rechtsgeldig is. Maar de praktijk aanklagen is ook weer 't andere uiterste. ;)

Beetje onzinnige redenering, het leed is immers al geschied dus van legaliseren is geen sprake. Iemand met longkanker wordt ook niet geweigerd in het ziekenhuis omdat de minister van volksgezondheid roken afkeurt.

Weigering is niet rechtsgeldig in dit geval, je hebt een goede reden om je bloed te laten onderzoeken in het belang van je eigen gezondheid. Een arts is verplicht daaraan mee te werken. Dreig hem aan te klagen, wat je niet doet uiteraard omdat dat veel te veel tijd en moeite gaat kosten. Als tie echt niet over de streep gaat zou ik gewoon een andere huisarts zoeken :)

Ik zou er nooit zelf voor betalen, als dit jouw bedoeling was/is..

Bel eens naar deze mensen, hier kun je de conflicten met de huisarts bespreken en misschien oplossen mbt bloedtesten:

Welkom bij IKG

Je kunt het allicht proberen, je betaald je imo scheel aan verzekeringskosten per maand, dan ook nog eens zelf je bloedtesten gaan betalen :rolleyes:

Succes J

:P

Complete check voor 70,-.

..:: Check-U ::.. ..:: Test je gezondheid! ::..

Punt is alleen 12 uur voor de test niets meer eten...

Ik zou er nooit zelf voor betalen, als dit jouw bedoeling was/is..

Bel eens naar deze mensen, hier kun je de conflicten met de huisarts bespreken en misschien oplossen mbt bloedtesten:

Welkom bij IKG

Je kunt het allicht proberen, je betaald je imo scheel aan verzekeringskosten per maand, dan ook nog eens zelf je bloedtesten gaan betalen :rolleyes:

Succes J

Thanks, zal eens kijken.

ik betaal idd 110,- per maand terwijl ik er nooit gebruik van maak.

En dan bij 't opstaan niets meer eten?! Man dan klap ik juist van de honger. :)

Dat is altijd beter dan overdag 12 uur niet eten, haha...

Een schrale troost voor je: je mag water drinken!

OOO OOO OOO, als J nou idd eens die search knop zou gebruiken.....

Zoveelste topic al...

DW, gooi deze maar op slot kerel! :D :D :D

Kunnen we niet met ze allen afspreken bij die praktijk:eek:

Terug
Naar boven