MuscleMeat

Insuline gebruik

Mooi, dan krijg ik er nog meer zin in...ik heb dus serieus moeite om aan te komen en heb altijd al een laag vetpercentage gehad.. Ik kan bij wijze van 2 weken op vakantie gaan en mezelf vol vreten met junkfood. Zo gauw ik terug ben en niet heb kunnen trainen, ben ik dus gewoon 2 kilo lichter..
Ik zal mijn ervaringen wel delen straks.. pak nu wel 6iu HGH per dag. samen met een test/deca/provi kuur
Dit dus vorig jaar tenerife allee maar vreten bij terug komst 3 kilo lichter kan ook maar niet boven de 15% uitkomen al
Ook al eet ik 4000 a 5000 calls

Waarom zou iemand überhaupt 15% lichaamsvet willen hebben?

Het "eet geen vetten"verhaal op slin is bullshit als je het mij vraagt.

Het "eet geen vetten"verhaal op slin is bullshit als je het mij vraagt.

I agree. In zowat alles zit wel wat vet. Tuurlijk hoef je niet naar de Mac te gaan en daar 4 quarter pounders weg te tikken of zoiets, maar een beetje vet merk je geen ruk van.

Wel even erbij zeggen dat jullie groeihormoon en t3 erbij gebruiken

• Topic Starter Topic Starter
Nope, ook geen T3 voor mij..

I agree. In zowat alles zit wel wat vet. Tuurlijk hoef je niet naar de Mac te gaan en daar 4 quarter pounders weg te tikken of zoiets, maar een beetje vet merk je geen ruk van.

hoe worden andere dan wel vet van slin; verkeerde vetten, te veel carbs of te veel boven onderhoud eten?

Als ik slin zou doen zou ik het ook niet zonder hgh en gear doen

hoe worden andere dan wel vet van slin; verkeerde vetten, te veel carbs of te veel boven onderhoud eten?

Als ik slin zou doen zou ik het ook niet zonder hgh en gear doen

Meer een combinatie van de eerste twee punten wat je opnoemt. De meeste nemen sowieso veel meer dextrose (of een ander soort) na hun slin inject dan nodig is.

Maar zoals ik de meeste hier hoor word niemand vet van insuline:)

Denk ook veelal je laatste punt. Ik neem ook een shitload aan carbs na m'n shots, op 10 iu pak ik soms wel 130/140 gram carbs. Waarom zou ik ook niet, ik eet per dag toch 600/700 gram carbs, kan ik evengoed op save gaan. Als je echter idd normaal maar 3000 kcal bulkt en dan opeens naar 4000 gaat omdat je een butload aan extra carbs wegwerkt kun je wel es fatzig worden.

En ik geloof ook wel wat Pleister zegt, in 1 keer bergen Dextrose wegwerken zal ook geen goed doen. Is ook nergens voor nodig, je kunt het echt makkelijk af met rijst/havermout of whatever. Mijn post-shot shake bestaat meestal uit 25 gram Dextro, 125 gram Oats en 30 gram whey. Tenzij ik gewoon thuis ben, dan eet ik een lading rijst, kip en wat sate-saus.

Terug
Naar boven