AndroidHealthClinic

Insuline Vraagje

Bravo2

Advanced Bodybuilder
Waardering
0
Hallo ik heb een vraag of je na een cycle test e/deca insuline kan pakken en hoeveel is verstandig en voor hoelang karma voor de gene die het beantwoord :p.(en ja ik ben lui)

Kan altijd natuurlijk.
Want onderdrukt geen axis, kan zelfs helpen je gains vast te houden.

begin op 4 iu per dag oid en werk op naar 8-10 iu per dag. Maandje max

Bravo2 zei:
Hallo ik heb een vraag of je na een cycle test e/deca insuline kan pakken en hoeveel is verstandig en voor hoelang karma voor de gene die het beantwoord :p.(en ja ik ben lui)

Ja kerel, slin zou je in bijna iedere kuur kunenn pakken, en zeker na je kuur.
Zeer anabool lekker spul!!

Idd opbouwen van 4ie naar ......?

En schiet een beetje op met die karma!

10u (100gr druivensuikers).
elke dag, om de maand.

IKKE zei:
nog niet.

Dat van druivensuiker te noemen is wel leuk en aardig.. Maar dat is nog geen eens de helft van de voeding bij insuline

Per ie 10 gram snelle suikers, 10 minuten later de isolaat met creatine of wat dan ook.
Binnen een uur een goede maaltijd die bestaat uit complexe koolhydraten en eiwitten....GEEN VET!!!!!!!!!!!

Zijn er naast de genoemde bijwerkingen nog bijwerkingen die belangrijk zijn om te weten als je insuline gebruikt? (lange termijn?)

• Topic Starter Topic Starter
Angerfist zei:
Zijn er naast de genoemde bijwerkingen nog bijwerkingen die belangrijk zijn om te weten als je insuline gebruikt? (lange termijn?)
ja suikerziekte

karma is uitgedeeld

Als je dit niet weet zou ik maar niet gaan ****ing met insuline. Zeker op je 18e niet...

Kan geen kwaad.
Al na de 100 gram druivesuiker ben je 100% safe.
Daarna kun je voor een mass-gainer shake gaan en daarna qua voeding je eigen zorg (maakt niet veel uit, als maar geen vette zooi is).

Instant BB zei:
Kan geen kwaad.
Daarna kun je voor een mass-gainer shake gaan en daarna qua voeding je eigen zorg (maakt niet veel uit, als maar geen vette zooi is).

:rolleyes: yeah right...

Zoals MrJ al zegt, je bent 18 (als het voor jezelf is), niet klooien met insuline!

en als je wilt klooien met insuline ... doe dit dan onder begeleiding!!

en ja suikerziekte mag je volgens mij wel verwachten als je 10-20 jaar insuline spuit.. maar ja dan ben je het prikken al gewoon he :p

grtz

Instant BB zei:
Kan geen kwaad.

Kan geen kwaad.....verklaar je nader aub

Bij de snelste insuline heb je 15 minuten de tijd om aan je 100 gram suikers te voldoen. Daarom wordt er geadviseerd om voor (snelle suikers) dextrose te gaan.

Er kan niets kwaad gebeuren als je aan de normen houd:
- 10units maximaal per shot. (sommige bodybuilders doen zelfs 3x per dag, maar die eten ook echt rampzalig veel!)
- Elke dag mag, maar doe het om de maand.
- 100 gram druivesuiker zo snel mogelijk na de shot.

Vanaf het punt dat je de hoeveelheid suiker binnen hebt, ben je 100% safe. Suikers en insuline wegen op elkaar af.
Doe je dat niet, word je koud en krijg je 'eventueel' krampaanvallen of kort erna coma.
Daarom staat Insuline bekend als gevaarlijkste in het lijstje van Roids gebruik, terwijl Insuline natuurlijk geen Roid is ;)

Ga er dus niet mee flauwekullen.. van "ach 20 units kan ook wel, ik ben een flinke beer", of schijt hebbe tijdens het suiker drinken (druivensuiker water mix).. opdrinken.

Instant BB zei:
Bij de snelste insuline heb je 15 minuten de tijd om aan je 100 gram suikers te voldoen. Daarom wordt er geadviseerd om voor (snelle suikers) dextrose te gaan.

Er kan niets kwaad gebeuren als je aan de normen houd:
- 10units maximaal per shot. (sommige bodybuilders doen zelfs 3x per dag, maar die eten ook echt rampzalig veel!)
- Elke dag mag, maar doe het om de maand.
- 100 gram druivesuiker zo snel mogelijk na de shot.

Vanaf het punt dat je de hoeveelheid suiker binnen hebt, ben je 100% safe. Suikers en insuline wegen op elkaar af.
Doe je dat niet, word je koud en krijg je 'eventueel' krampaanvallen of kort erna coma.
Daarom staat Insuline bekend als gevaarlijkste in het lijstje van Roids gebruik, terwijl Insuline natuurlijk geen Roid is ;)

Ga er dus niet mee flauwekullen.. van "ach 20 units kan ook wel, ik ben een flinke beer", of schijt hebbe tijdens het suiker drinken (druivensuiker water mix).. opdrinken.

naja ik heb nog ooit met iets lopen flauwekullen omdat ik altijd eerst info erover vind plus pas als ik er helemaal zeker van ga ik het proberen.

Nee zo bedoel ik het niet! hahaha!
Info die ik gaf is zeker niet persoonlijk op jou gericht betreft flauwekullen. Er lezen meer mensen en die misschien wel nonchalant denken.

Ik heb niet goed gekeken.
Zie dus nu pas dat je 18 bent.
Alleen al daarom zou je er vanaf moeten blijven.

Plus het feit dat je kuurverleden waarschijnlijk niets voorsteld.

Bravo2 zei:
naja ik heb nog ooit met iets lopen flauwekullen omdat ik altijd eerst info erover vind plus pas als ik er helemaal zeker van ga ik het proberen.

Al heb je 20 boeken over slin....
Het punt is dat je er geen donder aan hebt met jouw ervaring.

Het word pas interresant wanneer alleen aas niet meer voldoende zou zijn.

BigMaus zei:
Ik heb niet goed gekeken.
Zie dus nu pas dat je 18 bent.
Alleen al daarom zou je er vanaf moeten blijven.

Plus het feit dat je kuurverleden waarschijnlijk niets voorsteld.

tja me kuurverleden stelt idd niet veel voor maar waarom zou insuline niet helpen ook al heb je geen goede kuurverleden??

Terug
Naar boven