Fitness Seller

Insuline

carbonfibre

Competitive Bodybuilder
Waardering
58
Lengte
1m66
Massa
79kg
Vetpercentage
10%
Heej gasten,

Ben van plan om insuline te gebruiken, maar mijn trainingen zijn ALTIJD in de ochtend en ben van plan om om 15.00 uur te zetten ivm IF schema. Heeft het dan wel zin om insuline te gebruiken in de middag? Meestal word insuline gezet rond de trainingen.

Graag alleen serieuze antwoorden.

Met vriendelijke groet, Carbonfibre.

Rondom de training wordt gedaan ivm optimaal gebruik maken van je Anabolic window.
Maar het ook rustig in de middag gezet worden. De werking van slin zal daar niet minder op worden.

Naar mijn idee kan je het zetten wanneer je het wil. Ik merkte geen verschil tussen het zetten voor-, na- of los van de training zetten.
Ik ben niet heel erg overtuigd van een anabolic window dus ik vind het fijn om het bij het ontbijt te zetten zodat ik er de rest van de dag niet bij stil hoef te staan.

• Topic Starter Topic Starter
Ok heren bedangt voor de antwoorden!

Gebruik nu vanaf 11 juli insuline only met 125 test trt waarbij de eerste dagen licht in de bulk op IF en de laatste dagen een lichte cut op IF, probeer dus pre-workout te trainen met 3 iu insuline voor de training tijdens de cut om droger te raken, gaat tot nog toe erg goed zonder dextro op insuline te trainen, voel wel dat het op het randje zit van een hypo, maar dextro nog niet 1 keer hoeven te gebruiken.

Laatst bewerkt:
Dus je neemt 3iu slin, en wat neem je daarna? geen dextro dan.
Neem je dan een andere vorm van carbs?

Nee hoor gewoon zero op de nuchtere maag bij het opstaan voor de training, 1 x 4iu gehad toen moest ik wel snel dextro nemen. Ben van 72 naar 75kg gegaan en mijn vet iets gedropt en ben nog niet eens op de helft van dat insuline kuurtje, neem wel 20 gram amino's voor ik insuline zet. Een geweldige pomp op die 3 iu tijdens de training..lekker hoor. En zo geraak ik ook uit katabole toestand in de ochtend door de insuline en de amino's.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven