Fitness Seller

intelligente blik van Coleman

  • Topic starter SAHR
  • Startdatum
  • Reacties 99
  • Weergaven 5K
  • Volgers 2

Bezoekers in dit topic

Angerfist zei:
Waarom hangt ze rechter trap er als een zak stront bij?
JA idddaar zat ik ook al naar te kijken
 
:roflol:
RubenSossa zei:
whehehe!

Tuurlijk, iedereen moet buigen voor oppermachtige Ron Kolenboer! :roflol:
:roflol:
 
Ik ben zeker geen Coleman of moderne fysiek aanhanger, maar wat meer respect voor de prestaties en inspanningen voor Coleman is wel op zijn plaats.
 
2Ripped4U zei:
Totaal off topic maar, laat ik als achterlijke idioot en vooraanstaand RC Hater replyen. Wanneer je aan de top van een sport staat en dus in het geval van BB lichamelijke perfectie hebt bereikt, zul je constant kritiek krijgen.

Wanneer iemand als RC zogenaamd (na 2001 duidelijk niet meer) aan de top staat en daarbij niet het beste fysiek ter wereld heeft (MR. O) dan is het hek natuurlijk helemaal van de dam. Dat ie massa heeft wisten we al, maar dat er elk jaar weer een jury in staat is, dit boven perfectie (a lá Dexter Jackson) te verkiezen??? Waar gaat bodybuilding dan naartoe? Opgeblazen groeihormoon buiken, implantaten, synthol?

bullshit. Er is een wezenlijk verschil tussen iemands fysiek en prestaties bekritiseren en iemand belachelijk maken. Al bekritiseer en bediscussier je Ronnie Coleman van zijn linker kleine 2 tot zijn traps, is dat nog niet te vergelijken met disrespect ( lees=belachelijk maken ).

Hoe kun je iemand die aan de top v/d sport staat die jij ook doet gewoon belachelijk maken. Dat heeft niks te maken kritisch zijn, want dat hoge bomen veel wind vangen weet ik heus wel
 
EricR zei:
Ik ben zeker geen Coleman of moderne fysiek aanhanger, maar wat meer respect voor de prestaties en inspanningen voor Coleman is wel op zijn plaats.

hulde!@santino
 
jordy zei:
rc94.jpg

Als je hem hier een brilletje op zou zetten, zou ie er inderdaad best intelligent uit zien. Kan iemand dat erbij soepen?
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

:D:D
 
Intelligent of niet hij blijft de king
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
"myostanblokker" wat een naam :o
 
Back
Naar boven