XXL Nutrition

Interclub en Bench-Press

MonsterStrength

Monstrous Giant
Elite Member
Waardering
6
jullie kunnen jullie inschrijven gasten!

[Link niet meer beschikbaar]

wie doet mee aan de bench?

en mike en jan post hier beiden ff, ik ga ons wel inschrijven, maar ik wacht op jullie goedkeuring natuurlijk :)

• Topic Starter Topic Starter
heb net mailtje gezonden naar wendi om te vragen of het geen probleem is dat wij nie van dezelfde gym zijn hé, want da staat wel op die pagina dat da moet.

had het ook gelezen, daar maken ze hopelijk gn probleem van.

Voor het bankduwen hoeveel zou je zo moeten duwen om mee te kunnen doen? ik weeg nu een 74 kg

Ik zou wel eens een wedstrijd willen organiseren voor het forum..

Heb eens die records bekeken, in mijn categorie bij juniors zou ik dus het Belgisch record hebben in het BP ofzo, klopt dit, weeg 82kg en duw zonder shirt en zonder creatine e.d. 94 kg?? ???

ja kan wel, nivo ligt niet echt hoog hier in belgië, als je echt meedoet voor de tegenstand moet je internationaal gaan ....

ik heb al meer dan 20 belgische records, go figure .... ;)

Om deel te nemen aan wedstrijden moet je daarvoor lid zijn van een team of club? Waarschijnlijk wel zeker? Begin meer en meer de smaak te pakken te krijgen en zou wel eens willen deelnemen in de toekomst aan zo'n BP - wedstrijd.

Ik woon in Koekelare en ga trainen in Diksmuide, zijn er eventueel ergens clubs in de buurt ???

Dim zei:
Om deel te nemen aan wedstrijden moet je daarvoor lid zijn van een team of club? Waarschijnlijk wel zeker? Begin meer en meer de smaak te pakken te krijgen en zou wel eens willen deelnemen in de toekomst aan zo'n BP - wedstrijd.

Ik woon in Koekelare en ga trainen in Diksmuide, zijn er eventueel ergens clubs in de buurt ???

Je hoeft geen lid te zijn van een club nee, dan laat je bij club gewoon het vakje leeg ;)

btw je traind in diksmuide zeg je? Powerclub Diksmuide of Total Gym?

nou als je puur powerlifting wilt trainen, je kan me vinden in powerclub ;)

btw ken je Jody Vanoverschelde?

Denk het wel, toen ik een jaar of 16,17 was heb ik nog een tijdje (6maanden) gekickboxt in de Cheers in Koekelare, daar zat toen iemand die Jody hette en van Diksmuide was. Zal dus wel hem zijn, was een kleerkast van een vent in elk geval. Denk wel niet dat hij mij zal kennen want was daar toen de stilste van de hoop die vooral diende als levende boksbal voor al die kolossen. Maar heb zo toch leren incasseren :cool:

Maar na men examens (2 maart) ben ik van plan om om meer PL-gericht te gaan trainen en in de zomervakantie (3maanden) zal ik mij eens volledig op het PL'en toeleggen en kijken hoever ik kan geraken. Dus dan zou ik misschien wel eens verleggen naar de powerclub. Waar is die juist gelegen en zijn er ook vaste dagen en uren waarop je er traint?

Dim zei:
Denk het wel, toen ik een jaar of 16,17 was heb ik nog een tijdje (6maanden) gekickboxt in de Cheers in Koekelare, daar zat toen iemand die Jody hette en van Diksmuide was. Zal dus wel hem zijn, was een kleerkast van een vent in elk geval. Denk wel niet dat hij mij zal kennen want was daar toen de stilste van de hoop die vooral diende als levende boksbal voor al die kolossen. Maar heb zo toch leren incasseren :cool:

Maar na men examens (2 maart) ben ik van plan om om meer PL-gericht te gaan trainen en in de zomervakantie (3maanden) zal ik mij eens volledig op het PL'en toeleggen en kijken hoever ik kan geraken. Dus dan zou ik misschien wel eens verleggen naar de powerclub. Waar is die juist gelegen en zijn er ook vaste dagen en uren waarop je er traint?

dat is gewoon bij sporthal "de pluimen", is daar tegen gebouwd. Ik ben daar elke maandag, dinsdag, donderdag en vrijdag van 19u tot 20u30 ongeveer, kan uitzonderlijk eens andere uren zijn :)

jaja, dries gaat nog ne nieuwe trainingspartner vinden zenne :D

Deejay_Spike zei:
jaja, dries gaat nog ne nieuwe trainingspartner vinden zenne :D

Je gaat mij nu toch niet zeggen dat zo'n vedette niet al iemand heeft om de gewichtjes aan de baren te hangen??? :D

@ Wakaera,

Die "Pluimen" is dat vanuit het centrum richting Woumen en dan linksaf?

Dim zei:
Je gaat mij nu toch niet zeggen dat zo'n vedette niet al iemand heeft om de gewichtjes aan de baren te hangen??? :D

@ Wakaera,

Die "Pluimen" is dat vanuit het centrum richting Woumen en dan linksaf?

lol ik train alleen momenteel, sucks big time, moet ik iedereen lastig vallen om aan te geven :D

en de pluimen is idd richting woumen, en dan aan de belastingsdienst linksaf, vanaf daar zie je het normaal voor je, een groot sportcomplex.

Ok, nu lig ik stil tot na men examens, maar nadien kom ik zeker eens af. Train nu met men maatje in de TOTAL GYM, maar zijn motivatie begint wa te zakken en heb al ondervonden dat ik vaak vooruitga als ik eens men een paar heavy's getraind heb. Laat je wel iets weten, wat train je op welke dagen? Of welke oefn. doe je zoal?

Terug
Naar boven