XXL Nutrition

Interclub en Bench-Press

Heeft er iemand een idee van hoeveel clubs er zo zullen meedoen?

Ik heb mij ingeschreven voor het BK bench press. Teens 18-19, -75 kg.

Mmm heb wel zin om naar dat BK benchpress te komen, Midian + Wakaera gaan al, en 2 mensen uit m'n gym ook. Als ik met die mensen zou kunnen meerijden zou het wel leuk zijn, alleen ken ik ze nog maar net :D

ach toch ma vragen :D

doen doen doen

't kan zijn da'k er ook ben, maar doe wel niet mee

Deejay_Spike zei:
ach toch ma vragen :D

doen doen doen

't kan zijn da'k er ook ben, maar doe wel niet mee
In dat geval blijf ik thuis! :D
Mja ik zie wel, is nog anderhalve maand. Spijtig dat de interclub op 23 april ligt, moet die dag juist weg :(

• Topic Starter Topic Starter
spike jij komt gewoon! :P

Volgend jaar ga ik een manier vinden om mee te doen!! voor de PIT

Wakaera zei:
ja kan wel, nivo ligt niet echt hoog hier in belgië, als je echt meedoet voor de tegenstand moet je internationaal gaan ....

ik heb al meer dan 20 belgische records, go figure .... ;)

Zou ik ook kunnen meedoen dan, ik train wel niet voor powerliften alle nog niet maar 94 kilogram haal ik ook wel.

In Belgie liggen de records stukken lager dan in Nederland.
vreemd eigenlijk.
als je de nederlandse stats ziet, dan hoef je als beginner neit voor de top mee te doen

in België is spijtig genoeg minder populair dan in nederland.

en dat hoewel er minstens evenveel potentieel is hoor.

*bump*
Wie komt er allemaal kijken naar de interclub? Wakaera spreekt mij er over aan op msn maar hier staat niks ???

heb het stuk of 12 personen gevraagd, waarvan er normaal 10 kunnen komen :)

tot nu toe heb ik:
Wakaera
Spike
Max-OT
Midian
Chewie
SR1985
Buffster
Olav
Bikerbabe
Chewie

wie is nog geïnteresseerd om de echte mannen aan het werk te zien en om elkaar wat tips te geven? :D

Geïnteresseerd zeker, maar dan moet ik wel met een paar mensen mee kunnen rijden.

zoeken en komen sl*t, dan kunnen we je eens helpen met je techniek, zal nodig zijn zwakke miet :fu::D

Techniek zal zeker voor verbetering vatbaar zijn, maar kracht boeit bb'ers niet zegt opa DBC mij altijd ;)

Wakaera zei:
heb het stuk of 12 personen gevraagd, waarvan er normaal 10 kunnen komen :)

tot nu toe heb ik:
Wakaera
Spike
Max-OT
Midian
Chewie
SR1985
Buffster
Olav
Bikerbabe
Chewie

wie is nog geïnteresseerd om de echte mannen aan het werk te zien en om elkaar wat tips te geven? :D
Vieze bolle vetklep, kijk dat ik nou een maatje meer ben betekent nog niet dat je me 2x op een lijst hoeft te zetten!!! Ik schop je in je klote als je aan het squatten bent :P

Terug
Naar boven