AndroidHealthClinic

Internet explorer 7 verwijderen uit Vista

Zelda

Monstrous Giant
20 jaar lid
10.000 berichten
Waardering
52
Ik moet voor mijn werk via IE 6 inloggen omdat het via IE 7 of Firefox niet werkt. Maar het lukt me niet om 7 te verwijderen, die optie is gewoon niet te vinden. Weet iemand hoe ik 7 voor 6 kan vervangen?

Nou, da's duidelijk dan.

• Topic Starter Topic Starter
Lol, precies dezelfde post bijna een uur na de opening van het topic in dezelfde minuut. :D

Super bedankt allebei!

****, werkt niet. Installatie lukt wel maar kan de oudere versies niet openen. **** Vista.

EDIT: Na wat uitgebreider op de site te kijken zie ik dat het idd klopt dat IE 6 of ouder niet loopt op Vista. Wat een teringzooi ook weer.

Dankzij dat t*fus Microsoft kan ik nu dus niet thuiswerken potverdomme.

Waarom kan je de oudere versies niet openen dan? Krijg je een foutmelding of iets anders?

Zit alleen een user agent in voor IE7, Netscape of opera. Heb ik dus niets aan, hoewel ik wel ff kan proberen of mijn thuiswerkprogramma (Tridion) toevallig werkt met Netscape ofzo.
Dat kun je dan uiteraard ook zelf aanpassen, doe eens 'edit' en kijk hoe ze die string opgemaakt hebben, koud kunstje om er de juiste os/browser van te maken...

Firefox>Extra>User Agent Switcher>Options>Options>User Agents
Ok je zit dan in het menu waar je al die standaard agents ziet, je kunt er 1 toevoegen of een editen, zou dan voor het laatste kiezen:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Je krijgt dan zo'n voorbeeld als hierboven, van MSIE 7.0, maak je 6.0 en evt. verander je de OS ook nog als nodig.
Je moet overigens hem wel daarna selecteren:
Firefox>Extra>User Agent Switcher
refresh en klaar...
succes!

waarom maak je geen dual boot met Linux of XP, als je hem voor je werk moet gebruiken dan start je daar in op.

waarom maak je geen dual boot met Linux of XP, als je hem voor je werk moet gebruiken dan start je daar in op.
Waarom moeilijk doen als het makkelijk kan, met user agent switcher, kan je alles doen wat hij wil:
Bijv. Internet Explorer versie 31337 met als besturingsysteem DutchBodyBuilding OS ik noem maar wat.
OT: Ben overigens ook een fan van dual-boot machines.;)

Is er geen manier om IE (6, in mijn geval, op XP) volledig te verwijderen van je pc?
Ik gebruik al lang Firefox, dus ik zie het nut van IE niet meer in.
Ik heb al veel gegoogled, en ik vind eigenlijk niks.
Kunnen jullie me helpen?

Waarom moeilijk doen als het makkelijk kan, met user agent switcher, kan je alles doen wat hij wil:
Bijv. Internet Explorer versie 31337 met als besturingsysteem DutchBodyBuilding OS ik noem maar wat.
OT: Ben overigens ook een fan van dual-boot machines.;)

Werkt ook niet. Wat doe je dan ook eigenlijk precies? Gewoon een getalletje veranderen heeft toch geen invloed op de software? In firefox krijg je een foutmelding, welke agent je ook gebruikt.

Ik moet voor mijn werk via IE 6 inloggen omdat het via IE 7 of Firefox niet werkt. Maar het lukt me niet om 7 te verwijderen, die optie is gewoon niet te vinden. Weet iemand hoe ik 7 voor 6 kan vervangen?

Als je FF gebruikt dan kun je toch ook gewoon proberen om de user-agent te faken ?

Terug
Naar boven