MuscleMeat

Internet explorer 7 verwijderen uit Vista

Werkt ook niet. Wat doe je dan ook eigenlijk precies? Gewoon een getalletje veranderen heeft toch geen invloed op de software? In firefox krijg je een foutmelding, welke agent je ook gebruikt.
Heb je net uitgelegd hoe het moest, het enigste wat ff doet is een string sturen als hij een pagina opvraagt:
kijk voor de gein eens hier na:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
de eerste 5 zijn van 1 en dezelfde machine(die mijne dus)
je kunt zelfs een script meesturen als je zou willen om een xss exploit te kunnen uitbuiten.
zie Whats My User Agent?

Heb eens zo'n virtual machine gehad en vind het gewoon gay.

Jij houdt zeker alleen van virtuele meiden ? :D
(op een dual/quad-core werkt zo'n virtuele machine eigenlijk best goed, en je hoeft niet te herstarten om bij het andere OS te komen)

Jij houdt zeker alleen van virtuele meiden ? :D
(op een dual/quad-core werkt zo'n virtuele machine eigenlijk best goed, en je hoeft niet te herstarten om bij het andere OS te komen)
Heb eigenlijk alleen maar oude rotzooi thuis staan, veel pentiums van de derde generatie voor een prikkie gekocht.
AMD Athlon 64 3k+ is nog de snelste die ik heb, de laptop van m'n gf is daarentegen wel een snelheids beescht, maar daar mag ik niet aankomen, ze is bang dat ik er mee ga wardriven.

• Topic Starter Topic Starter
Uw systeem ondersteunt niet de minimum vereiste browser versie om Tridion R5 te gebruiken.

Waardeer uw systeem op naar een ondersteunde versie van Microsoft Internet Explorer. Raadpleeg de documentatie voor meer informatie.

Klik op deze koppeling om een ondersteunde versie te vinden.
Neem alstublieft contact op met uw Tridion R5 systeembeheerder.
[CheckAccessRights][Intialize]
Tridion R5 versie: 5.1
Browser: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.0; nl; rv:1.8.1.14) Gecko/20080404 Firefox/2.0.0.14

Dit krijg ik dus met FF, ook als ik de user agent in IE verander. Als ik IE7 gebruik (dus echt) dan doet ie het veel beter en kan ik bijna alles doen, behalve publiceren naar internet en dan heb ik er dus uiteindelijk niets aan....

• Topic Starter Topic Starter
Uw systeem ondersteunt niet de minimum vereiste browser versie om Tridion R5 te gebruiken.

Waardeer uw systeem op naar een ondersteunde versie van Microsoft Internet Explorer. Raadpleeg de documentatie voor meer informatie.

Klik op deze koppeling om een ondersteunde versie te vinden.
Neem alstublieft contact op met uw Tridion R5 systeembeheerder.
[CheckAccessRights][Intialize]
Tridion R5 versie: 5.1
Browser: Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows NT 6.0)

Dit wordt het met IE6 als user agent.

Terug
Naar boven