Fitness Seller

Internet signaal versterker

Ano_1978_15

Ripped Bodybuilder
uitgeschakeld
Waardering
5
Volgende is het geval. Heeft een signaal versterker zin in de volgende situatie:

laptop: netbook 10.1'' 160 GB HD, N270 processor 1,6 ghz. XP proff.
op zolder: 1 betonnen vloer en 1 houten vloer.

de Internet kastjes enz staan op begaande vloer, wil beneden een internetstekker in een stopcontact duwen; kabeltje trekken van internet gebeuren naar begaande grond stekker. En daarna met draadloze stekker boven op zolder instekken zodat er draadloos signaal is.

Werkt zoiets en wat gaat dat kosten? Kan niet meer vinden hoe zoiets heet.

Of je kan ook toegeven dat het signaal van de buren niet sterk genoeg is

toch wel heel grappig dat jouw aanwezigheid wordt gekenmerkt door "alleen" maar topics te openen over computers en dergelijke zaken. voornamelijk prijs en kwaliteit komt heel erg naar voren. misschien een "computerforum":rolleyes:

je bedoelt via dit
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

ja, kan zonder probleem en kost je zo'n €100
of je koopt voor €50 een WIFI access point die je beneden gewoon op je router/modem/switch aansluit

Je kunt ook truuks uithalen met de antenne van je draadloze routertje om het signaal een bepaalde richting meer uit te versterken.

• Topic Starter Topic Starter
Ja, zoeits als in voorbeeld zoek ik idd.
Heb een gemiddelde signaal sterkte hier boven van 12-24 mbps. Terwijl het max haalbare 54 mbps is. Zit gewoon op onze eigen router.

Alleen hebben mijn folks het helemaal achter weg gebouwd. Zodat de attennes niet goede signalen lijken te geven.

100 euro's is me veel te duur.

Een devolo noemt zoiets, dat werkt via het elektriciteitsnet, kost 99€
verder kan je ook voor een "Ruckus" gaan, dat kost 59€ dacht ik, dit is een sterker WiFi signaal. Je zou evt. een UTP snoer kunnen leggen naar een locatie dichter bij de pc, zodat er meer kans is dat die ruckus zal werken.

Wat jij nodig hebt is een 300mbit router. Mijn ervaringen in het veld zijn dat die stopcontact dingen vaak falen.

ow broeder.....

Ja, zoeits als in voorbeeld zoek ik idd.
Heb een gemiddelde signaal sterkte hier boven van 12-24 mbps. Terwijl het max haalbare 54 mbps is. Zit gewoon op onze eigen router.

Alleen hebben mijn folks het helemaal achter weg gebouwd. Zodat de attennes niet goede signalen lijken te geven.

100 euro's is me veel te duur.

en 98 euro ?

• Topic Starter Topic Starter
Plan is van de baan.
teveel gedoe en geld terwijl de bron niet eens goed is.
Dank voor de reacties.

ik heb gewoon zon apparaatje van lynksis.
werkt best... pakt mijn draadloze signaal en heb door t hele huis op volle sterkte

Terug
Naar boven