Fitness Seller

Internetten via een proxyserver

• Topic Starter Topic Starter
Die Tor werkt dus niet.... Maar misschien dat ie wel afschermt wát ik doe, of is dat dan ook niet het geval?

Die Tor werkt dus niet.... Maar misschien dat ie wel afschermt wát ik doe, of is dat dan ook niet het geval?
Dan heb je wat fout gedaan.
Mss is het beter om eerst iets te leren over proxies voordat je, je daar actief mee bezig houdt, beter leer je eerst de basis over proxies en daarna proxy chaining.
http://www.freeproxy.ru/en/free_proxy/faq
Ook kan het geen kwaad om op dat forum wat ik je eerder heb laten zien je te registreren en posts van anderen door te lezen je kan daar echt alles vinden over anonimiteit.

RIF

meelezen heeft in eerste instatnie niets te maken met je ip verbergen. Jij wilt niet dat je te achterhalen bent lijkt me maar je zegt dat je bang bent voor meelzezen! dat zijn twee verschillende dingen (technisch gezien). dus voor meelezen van je berichten (als je post staat het trouwens online en wat je mailt staat bij een provider) hoef je niet zo bang te zijn.

ip verbergen is makkelijk mogelijk met een maskerprogje.

succes.

d

proxies en tor zonder end to end crypto is een no-go.

meelezen heeft in eerste instatnie niets te maken met je ip verbergen. Jij wilt niet dat je te achterhalen bent lijkt me maar je zegt dat je bang bent voor meelzezen! dat zijn twee verschillende dingen (technisch gezien). dus voor meelezen van je berichten (als je post staat het trouwens online en wat je mailt staat bij een provider) hoef je niet zo bang te zijn.

ip verbergen is makkelijk mogelijk met een maskerprogje.

succes.

d
Ik wil niet dat er meegelezen wordt. Dat ze dus niet bij de provider kunnen zien wat ik mail bijvoorbeeld. Werkt Tor dan ofniet?

Wat heb je daarvoor nodig dan?

wat ik al eerder zei; end to end crypto (ssl bv)

Terug
Naar boven