Fitness Seller

internist endocrinoloog in NL gezocht

Bezoekers in dit topic

Op 200m van Dr Hertoghe is een apotheker die alles op voorraad heeft. Kan je daar alles kopen met je voorschriften. Mutualiteit betaalde volgens mij niets terug. Een ampul androtardyl 250mg was toch rond 15 euro.

ach, het gaat mij meer om dat ik gewoon kan reizen met een paar ampulletjes in mn tas.
 
Op 200m van Dr Hertoghe is een apotheker die alles op voorraad heeft. Kan je daar alles kopen met je voorschriften. Mutualiteit betaalde volgens mij niets terug. Een ampul androtardyl 250mg was toch rond 15 euro.

Vorig jaar Androtardyl besteld in de apotheek, kostte toen 10,26 euro per stuk.
Misschien heeft die apotheek dichtbij Hertoghe prijzen op maat van de klanten van hem :)
 
vraag gelijk ff voor mij of ik bij die apotheek vanuit nederland op dokters voorschrift androtardyl kan bestellen

of het telefoonnummer ;)

of is dit dezelfde apotheek als die van mickey86?
 
net de apotheek van mickey86 gebeld

ze hebben geen testoviron (niet meer leverbaar) en androtardyl is geen bekende naam hmmm

helaas pindakaas, weet iemand de apotheek waar hertoghe mee werkt? adres/telnr?
 
idd €15 voor 1 ampul Androtardyl, ik kreeg niks terug van al die medicijnen, consultaties ed. Maakt het kostenplaatje HUGE maja
 
Kostprijs valt wel mee vind ik.
Na de eerste 2 consults is het nog 1 keer om de 6 maanden dat je op consultatie gaat. Dat kost dan 165 euro, maar als je dat per maand bekijkt is dan ongeveer 20 euro.
Androtardyl kost 10 euro per 2 weken, en Sustanon is nog goedkoper (38 euro voor 6 amps, dus dat is dan 6,5 euro per 2 weken).
Kostprijs voor HRT dus gemiddeld een 40 euro per maand. Kan zijn dat je ook nog Arimidex moet nemen, maar daar heb je maar zo weinig van nodig dat dat de kostprijs per maand niet veel opdrijft.
 
JCA, nu spreek je enkel over de Androtardyl. Als je het zo stelt valt het idd goed mee.
Spulletjes zoals DHEA, T3/T4 etc kosten bij de apotheker vrij veel geld.
Reken daar bij de gym, supplementen en voeding hehe je lichaam is een tempel zeker...kost ook veel geld om te bouwen en te onderhouden..
 
DHEA en schildklierhormoon heb je toch niet nodig als je aan de TRT gaat?
Enkel testosteron en misschien arimidex.
Als je aan de anti-aging wil, dan kost het inderdaad een pak meer. Zeker als je er nog groeihormoon bij wil nemen.
 
DHEA en schildklierhormoon heb je toch niet nodig als je aan de TRT gaat?
Enkel testosteron en misschien arimidex.
Als je aan de anti-aging wil, dan kost het inderdaad een pak meer. Zeker als je er nog groeihormoon bij wil nemen.

Hertoghe wilt dat al je hormonen optimaal zijn voor het beste resultaat..
 
150,- voor een bloedcheck vind ik nog erg veel hoor? Dacht dat dit gewoon vergoed werd
Ik bedoel mocht je 1 a 2x per jaar kuren, ben je toch al ruim 5-600 eurie kwijt aan bloedtesten alleen?
 
150,- voor een bloedcheck vind ik nog erg veel hoor? Dacht dat dit gewoon vergoed werd
Ik bedoel mocht je 1 a 2x per jaar kuren, ben je toch al ruim 5-600 eurie kwijt aan bloedtesten alleen?

wat Dr Hertoghe doet, heeft niets met kuren te maken. Als kuurder heb je daar niets te zoeken.
 
Zojuist eindelijk bij dr Musarella geweest. Hij heeft me een beetje onderzocht en een labformulier meegegeven.
Daar gaat mijn huisarts donderdag even een stempeltje op zetten en dan ga ik naar het lab.

Hij ging dan sowieso testosteron enanthate voorshrijven, maar pregnyl was wat lastiger momenteel. Weet niet precies waarom eigenlijk.
 
Nou, Stad Holland wil niks van het onderzoek vergoeden :(
Ik heb Aestetica Europa (dr Musarella) meteen gebeld en de situatie voorgelegd en zijn assistente ging kijken of er alternatieven zijn en gaat me terugbellen.
Anders gewoon andere verzekering eind van dit jaar en dan maar wachten...
 
endoos hebben het totaal niet op HCG,onderdrukt alleen maar,en qua werking is HMG velen malen geschikter,maar das peperduur,schrijven ze pas voor als het met nolva niet lukt.
 
endoos hebben het totaal niet op HCG,onderdrukt alleen maar,en qua werking is HMG velen malen geschikter,maar das peperduur,schrijven ze pas voor als het met nolva niet lukt.

Hij zei dat ik wel hcg kon blijven gebruiken, maar dat het lastig was om voor te schrijven. Dus ik denk dat hij er zelf niet negatief tegenover staat, maar dat er bepaalde restricties zijn. Welke ik niet weet.
 
Nou, Stad Holland wil niks van het onderzoek vergoeden :(
Ik heb Aestetica Europa (dr Musarella) meteen gebeld en de situatie voorgelegd en zijn assistente ging kijken of er alternatieven zijn en gaat me terugbellen.
Anders gewoon andere verzekering eind van dit jaar en dan maar wachten...

er loopt idd op dit moment een zaak

de stichting medisch centrum rhijnauwen en bloedtest centrum in bunnik hebben issues, en dit betekent op het moment dat verzekeraars bloedtesten niet vergoeden.. de precieze details weet ik niet maar ga er van uit dat dit nog even kan duren

het zou wel kunnen als er een stempel van een huisarts op zou zitten, maar zelfs jij hebt met je stempel geen succes? of heb je nog geen stempel?

---------- Toegevoegd om 13:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:03 ----------

Hij zei dat ik wel hcg kon blijven gebruiken, maar dat het lastig was om voor te schrijven. Dus ik denk dat hij er zelf niet negatief tegenover staat, maar dat er bepaalde restricties zijn. Welke ik niet weet.

ik krijg ook pregnyl maar een x aantal ampullen

restrictie is dat ze max voor 2 maanden mogen voorschrijven, en dat ze er sowieso niet zo happig op zijn vooral bij mannen.. las net een thread op amerikaans board was een gast die gewoon een recept had, werd zijn recept geweigerd omdat de apotheker het onzin vond.. hij moet gewoon uitgeven wat de dokter voorschrijft! zeker voor steroiden oid? dat soort commentaar wordt er dan bij gegeven.. als ze hierover moeilijk doen pak dan effe het recept er bij en lees ff voor hoe het werkt als je hormonale achterstand hebt, dan moet je het stukje voorlezen dat ze hiervoor 5000 tot 10000 iu gebruiken

250 iu 2x per week dus 500 iu per week, 8 weken is 4000 iu

ik krijg geloof ik een 16 stuks 1500 iu ampullen mee waarvan ik uit elke ampul 250 iu moet trekken en de rest weggooien

natuurlijk kan je de shit invriezen maar daar staat de dokter natuurlijk slecht tegenover omdat dit gevaarlijk ZOU kunnen zijn (bacterieel of weet ik veel wat)

als je 1 voorraad zou invriezen heb je 16x1500 iu=24000 iu

24000/250 is 96 doseringen, als je elk weekend naast je test e shot 2x250 iu pakt kan je dus 48 weken vooruit

maar natuurlijk kan ik je dit niet adviseren ;)

---------- Toegevoegd om 13:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:08 ----------

je kan je beperken tot minimale bloedtesten en kijken wat dat kost

24 uurs urine cortisol, of 4x speeksel test cortisol

t4, t3, ft4, ft3

testosteron totaal, shbg, oestradiol e2 (deze opnieuw meten na 6 weken)

anders moet je ff vragen of je bij een ander prik-lab kan prikken er zijn er ook een paar in NL die bb-ers gebruiken medimark dacht ik ofzo, daar kosten testen ook niet zo veel

of laat de basis shit die bij je huisarts sowieso geprikt kan worden (t3, t4, ft4, totaal test, AM cortisol) even doen bij je lokale ziekenhuis, kans dat dat wel vergoed wordt
 

Ja, ik hoorde idd van zijn assistente dat er een rechtzaak liep. Mijn huisarts is bereid een stempel te zetten maar dat wijf van de verzekering zei mij dat het niet vergoed ging worden wat dan ook. Sowieso wil ik niet teveel risico nemen en dan over een paar maanden ineens effe 2 koppen neer moeten leggen voor deze grap.

Ik zei trouwens tegen dr Musarella dat ik die hcg over 10 slin naaldjes verdeel en dan invries en elke week eentje pak. Dit vond hij prima.

Ik ga waarschijnlijk idd bij mijn huisarts langs en dan laat ik al die dingen die wel geprikt kunnen worden in het ziekenhuis prikken en dan stuur ik dat naar Musarella.
 
Ja, ik hoorde idd van zijn assistente dat er een rechtzaak liep. Mijn huisarts is bereid een stempel te zetten maar dat wijf van de verzekering zei mij dat het niet vergoed ging worden wat dan ook. Sowieso wil ik niet teveel risico nemen en dan over een paar maanden ineens effe 2 koppen neer moeten leggen voor deze grap.

Ik zei trouwens tegen dr Musarella dat ik die hcg over 10 slin naaldjes verdeel en dan invries en elke week eentje pak. Dit vond hij prima.

Ik ga waarschijnlijk idd bij mijn huisarts langs en dan laat ik al die dingen die wel geprikt kunnen worden in het ziekenhuis prikken en dan stuur ik dat naar Musarella.

hmm okay ik heb ook de vraag uitstaan in de mail, ben benieuwd of ik nog voor bloedtesten moet betalen

http://www.kwakzalverij.nl/1307/Achmea_weigert_te_betalen_voor_alternatieve_diagnostiek

okay prima ik wist niet of hij het eens was met invriezen maar mooi bij deze, met wat ik krijg voor 2 mnd kan ik zo een jaar vooruit en het kost niets, prima toch

succes hou ons op de hoogte!
 
Back
Naar boven