- Waardering
- 26
- Lengte
- 1m93
- Massa
- 104kg
- Vetpercentage
- 16%
Zonder dwarslaesies?Squats en milk! Sindsdien maak ik de crashes van mijn leven.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zonder dwarslaesies?Squats en milk! Sindsdien maak ik de crashes van mijn leven.
Squats en milk! Sindsdien maak ik de crashes van mijn leven.
2 Peugeot!Nee man een vloog ik door de voorruit van mijn auto naar buiten, stuiterde op mijn outer sweep richting een boom. Wat denk je? Ik had niks en de rest was gewoon een brute ravage, die boom was tot aan de wortel eruit gereten. Ik zeg niet voor niks dat ik zulke crashes maak de laatste tijd.
Je zal in ieder geval minder kans hebben op letsel als je een buffel bent.
Maatje van mij heefd pas geleden een zwaar auto ongeluk gehad.de dokter zei toen tegen hem dat hij zich gelukkig kon prijzen dat hij nog leefd als hij minder spiermassa had gehad kon hij het zeer waarschijnlijk niet navertellen.
De xtra spiermassa vangt voor een gedeelte de enorme g krachten op de bij een ongeval ontstaan.
Daar kan ik me iets bij voorstellen, maar uiteindelijk heb je in beginsel meer schade. Wat ik zeker weet is dat indien er sprake is van herstel dat dit vlotter gaat, maar dat komt door de fysieke gesteldheid, denk hierbij aan conditie etc...
Het is niet zwart of wit hè. Er zal altijd een grijs gebied zijn waar de ene lichaamsamenstelling voordeel heeft over het ander.
sure maar ik ga uit van een 'ernstig' auto-ongeluk
bij een licht ongeluk zal je waarsch meer voordeel hebben van spiermassa ja
Ik heb een auto ongeluk meegemaakt, ik was de enige overlevende.
Mijn andere drie ectovrienden waren op slag dood.

Wat een ultieme casanova paterswagens zijn dat toch he.![]()
Echter bij een ernstige bloeding was de bodybuilder het haasje,door een te groot adernetwerk.