XXL Nutrition

invalide door auto-ongeluk?

Nee man een vloog ik door de voorruit van mijn auto naar buiten, stuiterde op mijn outer sweep richting een boom. Wat denk je? Ik had niks en de rest was gewoon een brute ravage, die boom was tot aan de wortel eruit gereten. Ik zeg niet voor niks dat ik zulke crashes maak de laatste tijd.

Je zal in ieder geval minder kans hebben op letsel als je een buffel bent.
Maatje van mij heefd pas geleden een zwaar auto ongeluk gehad.de dokter zei toen tegen hem dat hij zich gelukkig kon prijzen dat hij nog leefd als hij minder spiermassa had gehad kon hij het zeer waarschijnlijk niet navertellen.
De xtra spiermassa vangt voor een gedeelte de enorme g krachten op de bij een ongeval ontstaan.

Nee man een vloog ik door de voorruit van mijn auto naar buiten, stuiterde op mijn outer sweep richting een boom. Wat denk je? Ik had niks en de rest was gewoon een brute ravage, die boom was tot aan de wortel eruit gereten. Ik zeg niet voor niks dat ik zulke crashes maak de laatste tijd.
thenilold1bv.jpg

Je zal in ieder geval minder kans hebben op letsel als je een buffel bent.
Maatje van mij heefd pas geleden een zwaar auto ongeluk gehad.de dokter zei toen tegen hem dat hij zich gelukkig kon prijzen dat hij nog leefd als hij minder spiermassa had gehad kon hij het zeer waarschijnlijk niet navertellen.
De xtra spiermassa vangt voor een gedeelte de enorme g krachten op de bij een ongeval ontstaan.

Daar kan ik me iets bij voorstellen, maar uiteindelijk heb je in beginsel meer schade. Wat ik zeker weet is dat indien er sprake is van herstel dat dit vlotter gaat, maar dat komt door de fysieke gesteldheid, denk hierbij aan conditie etc...

Daar kan ik me iets bij voorstellen, maar uiteindelijk heb je in beginsel meer schade. Wat ik zeker weet is dat indien er sprake is van herstel dat dit vlotter gaat, maar dat komt door de fysieke gesteldheid, denk hierbij aan conditie etc...

+ Dat je letsel gewoon minder erg is had ook een vriend die alleen een gekneusde schouder overhield aan een auto ongeluk,de arts toen zei dat zijn schouder 100% uit de kom lag als hij niet zoveel spiermassa meedroeg.

Laatst bewerkt:
Dit hebben ze ooit bij brainiac getest,(of zo'n programma met allemaal proefjes).
Ja bodybuilders kunnen meer krachten in Newton hebben dan iemand die niet traint,reden hiervan is een groter evenwichtsvermogen,sterkere botten en sterkere pezen en spieren. veel bodybuilders hebben een grotere massa dan andere mensen,maar ook een goede coordinatie van het lichaam,er kwam in het programma onder andere naar voren dat BBers wanneer ze klappen kregen of omvielen heel goed zichzelf konden opvangen. ook werden ze door hun massa veel minder snel omgegooid,maar dat had ik je ook nog wel kunnen vertellen. Als Ecto's van 1.70 mij beuken dan zet ik een stap achteruit. als ik met mijn 100kg hun beuk vliegen ze weg. Dikke mensen hebben een bagger evenwichtsvermogen en hebben velen malen meer kans om iets te breken.
Echter was dit niet het antwoord op je vraag.

het kwam neer op de natuurkundige krachtenwetgeving.
wat ze in het programma deden was een dik,gespierd en mager iemand laten slaan door een grote vuist,met een wisselende kracht.
de skinnie persoon viel als eerst omdat hij het kleinste gewicht had,maar wel een goed evenwichtsvermogen.
de dikke viel wat later,maar wel veel harder.
Vet reduceert wel een groot gedeelte van de kracht,maar vet kan in beweging komen en dikke mensen hebben over het algemeen een slecht evenwichtsvermogen.
de gespierde man ging als laatst neer,met een kracht die vrijwel 2x zo groot was als de dikke. bodybuilders hebben vaak brede bovenbenen die zorgen voor een goed evenwichtsvermogen. Ook kan een bodybuilder zijn spier heel snel pijn verwerken waardoor blauwe plekken voorkomen kunnen worden.

bij de gespierde man kwamen ook minder snel botbreuken voor dan bij de andere 2 omdat zijn boten sterker waren en beter beschermd.
ook werd er antwoord gegeven wat er zou gebeuren bij een auto-ongeluk,de uitkomst hiervan was dat de kacht van de auto voor alle drie een te grote kracht was geweest. Maar de schade bij een bodybuilder het minst zo zijn geweest.

Echter bij een ernstige bloeding was de bodybuilder het haasje,door een te groot adernetwerk.

Het is niet zwart of wit hè. Er zal altijd een grijs gebied zijn waar de ene lichaamsamenstelling voordeel heeft over het ander.

sure maar ik ga uit van een 'ernstig' auto-ongeluk
bij een licht ongeluk zal je waarsch meer voordeel hebben van spiermassa ja

Ik heb een auto ongeluk meegemaakt, ik was de enige overlevende.
Mijn andere drie ectovrienden waren op slag dood.

• Topic Starter Topic Starter
Echter bij een ernstige bloeding was de bodybuilder het haasje,door een te groot adernetwerk.

Maakt het ook verschil wat de dikte van het bloed is? de een heeft stroperig bloed de ander is heeft waterig bloed. Het bloed van een bodybuilder stolt toch ook heel snel of heb ik dat verkeerd?

Terug
Naar boven