MuscleMeat

Invloed AAS op hersenen onder de 21e

martie

Ripped Bodybuilder
Waardering
2
Ik zou wel is willen weten wat AAS voor een invloed heeft op de hersenen als je onder de 21 jaar bent. Niet dat ik van plan ben al aan de AAS te gaan, maar ken iemand die AAS heeft gebruikt onder de 21e en heb zo het idee dat hij harstikke depressief is, zou dit kunnen komen door AAS?

Ligt er grotendeels aan hoe je bent VOORDAT je kuurt.

Je krijgt zoiezo klein dipje.
Maar als je voordat je kuurt al in een dip zat of gewoon vaak depressief bent komt het harder aan.

• Topic Starter Topic Starter
IKKE zei:
Ligt er grotendeels aan hoe je bent VOORDAT je kuurt.

Je krijgt zoiezo klein dipje.
Maar als je voordat je kuurt al in een dip zat of gewoon vaak depressief bent komt het harder aan.

Die persoon zegt dat hij voor de kuur al licht depressief was (of dat waar is is een 2e want hij wil niet onder ogen zien dat AAS ook geestelijke invloeden heeft) dus AAS kan de depressiviteit versterken?

Tijdens aas heb je meer last van stemmingswisselingen.
Maar dat scheelt ook per persoon. Ben je van jezelf rustig zal je zowat niks merken. Ben je van jezelf al gauw opgefokt is het stuk erger.

Verder na je kuur heb je effe minder hormonen in je lichaam waardoor je futloos voelt. Verder zal trainen iets minder gaan, wat ook niet goed is voor je koppie.

AAS heeft geen directe geestelijke invloeden.
Maar als je normaal al beetje labiel bent kan je het beter niet doen

IKKE zei:
Tijdens aas heb je meer last van stemmingswisselingen.
Maar dat scheelt ook per persoon. Ben je van jezelf rustig zal je zowat niks merken. Ben je van jezelf al gauw opgefokt is het stuk erger.

Verder na je kuur heb je effe minder hormonen in je lichaam waardoor je futloos voelt. Verder zal trainen iets minder gaan, wat ook niet goed is voor je koppie.

AAS heeft geen directe geestelijke invloeden.
Maar als je normaal al beetje labiel bent kan je het beter niet doen

Heeft AAS dan ook een invloed op de hormonen als serotonine, dopamine en dat soort stoffen in je hersenen? Zo ja, dan heb ik zo'n idee dat die hormonen na een kuur niet hetzelfde zijn als voor een kuur, in rest van je leven.

martie zei:
Heeft AAS dan ook een invloed op de hormonen als serotonine, dopamine en dat soort stoffen in je hersenen? Zo ja, dan heb ik zo'n idee dat die hormonen na een kuur niet hetzelfde zijn als voor een kuur, in rest van je leven.

Lijkt me sterk... Maar als je depri bent en je neemt AAS zal het dat zeker wel versterken en ik denk dat je ook echt lekker in je vel moet zitten wil je ermee beginnen. Maar ik geloof niet zo dat het geestelijke je veel zal beinvloeden. Je moet wel weer echt bij je terug zijn als je er maanden vanaf bent geweest. Ik hoorde van je dat die gozer 20 was ik denk eerlijk gezegt dat het niet veel uitmaakt of je 20 of 21 bent met kuren ik denk dat het eerder geestelijk schadelijk zal zijn voor de rest van je leven als je het neemt als kind. Al nam Arnold het vanaf ze 14e hoorde ik en die is er nog wel goed vanaf gekomen dan.

weird dat je nog meer depri kunt komen als je het resultaat in de spiegel ziet ???

zal wel voornamelijk hormoonwisselingen zijn

resulaat in de spiegel is natuurlijk NOOIT goed genoeg..
En zeker effe daarna ben je niet meer zo opgepompt

Verkeerde forum, gezien de vraag dacht ik dat ik in het gare hh zat ;)

Laatst bewerkt:
Bovenlander zei:
Mannen die aan bodybuilding doen, doen dat vaak ter compensatie. Daarbij kun je denken aan het compenseren van lengte, breedte, intelligentie, een negatief zelfbeeld of een kleine piemol. Mannen die daarbij AAS gebruiken hebben het dubbel zo moeilijk, naast het compenseren van de eerdere zaken, missen zij ook nog eens het doorzettingsvermogen, het talent of de genen om het doel dat zij zich voor ogen hebben gesteld te bereiken. Naast het feit dat AAS het hormonale evenwicht flink uit balans kan brengen, zal de fysieke terugval na de kuur er zeker voor zorgen dat mentale evenwicht tegen die tijd ver te zoeken zal zijn. Je zat er dus niet flink naast met je idee. :thumbup:

:scratch: , Ook ooit gedacht aan het idee dat men AAS gebruikt als ondersteuning om hun doel te bereiken ??? Wat soms natural niet mogelijk is en dat je door AAS dubbel zo hard kan trainen wat nodig is om dat doel te bereiken? Dat die mensen al jaren natural keihard hebben getraint met hun doorzettingsvermogen en hun talent en gewoon dat extra beetje nodig hebben? Of ben jij vergeten dat als jou doel is eruit te zien als Jay cutler (Waar niks mis mee is ieder ze eigen doel) natural niet mogelijk is , slimbo :thumbup:. Je zet jezelf eerder voor lul met je post. Tuurlijk kan men domme fouten maken door AAS te misbruiken te vroeg ermee te beginnen etc maar er zijn ook mensen die het slim gebruiken en immer alleen om hun doel te bereiken niet om te compenseren voor wat dan ook , sommige van deze mensen hebben waarschijnlijks zelfs meer disicipline en doorzettingsvermogen dan naturals.

Laatst bewerkt:
Bovenlander zei:
naast het compenseren van de eerdere zaken, missen zij ook nog eens het doorzettingsvermogen,

LOL

Soms klopt het...beachboys
Maar in het algemeen hebben "slimme" / "serieuze" gebruikers MEER doorzettingsvermorgen. Meer dicipline in voeding, training, rust etc.

IKKE zei:
LOL

Soms klopt het...beachboys
Maar in het algemeen hebben "slimme" / "serieuze" gebruikers MEER doorzettingsvermorgen. Meer dicipline in voeding, training, rust etc.

Idd, vraag me zoiezo wat mensen als Bovenlander op het AAS forum doen als ze alleen maar mensen willen gaan afzeiken en er toch op tegen zijn , moet je eigelijk gelijk bannen. Maargoed ignore the ignorant.

je endocriene systeem is meestal rond je 21e pas volgroeid, in die zin lijkt het me niet gezond om middelen te gebruiken die het endocriene systeem in de war schoppen (en het zelfs plat kunnen leggen).
Maar wederom: de een zal er miss geen last van hebben de andere wel.
imo zijn AAS geen veroorzakers, eerder versterkers.

wat al gezegd is.. het heeft met je eigen persoonlijkheid te maken..hoe je in het leven staat, hoe je omgaat met teleurstellingen, agressie etc. exogene hormonen versterken eigenschappen die aanwezig zijn..ze creeren ze niet..

Goede antwoorden! Thnx

Hier niks van bovengenoemde last gehad:nut: :D

:D Bovenlander geowned. Haalt meteen zijn post weg. Ben het eens met Firedsoul en Ikke

Terug
Naar boven