- Waardering
- 14
RobertHosper zei:

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
RobertHosper zei:

het grootste nadeel van AS vind ik de impulsiviteit die toeneemt. in het verkeer, op het werk. dikwijls ga je reageren terwijl dat je je anders nog kan intomen. met AS is het dikwijls reageren en daarna pas beseffen hoe kwaad je eigenlijk bent geworden om niets. ik vind het bij mijzelf echt vervelend. ik ken gasten die echt doorsloegen in periodes dat ze gebruikten. die zouden iemand half dood geslagen hebben om niets. gewoon omdat iemand in hun weg stond terwijl ze gehaast waren.
jair16 zei:hier nog zn verhaal
De breedgeschouderde man was rechter Dönch een raadsel. Waarom hij tot tien keer toe zonder reden mensen had aangevallen en verwond had, was ook na vijf uur niet duidelijk. De man was hoog opgeleid, had een uitstekende baan als ICT-er, en was ineens volkomen vreemden op straat gaan aanvallen.
Een voorbijganger die glimlachte omdat zijn werkdag voorbij was, kreeg vuistslagen in het gezicht. Een man, die keek naar een etalage, kreeg een stomp op zijn neus. Toen zijn vriendin vroeg wat de bodybuilder bezielde, brak de ICT-er haar neus. In sommige van de tien geweldszaken waarvoor hij terechtstond was Enno S. nog niet tevreden met de verwondingen die hij met zijn handen aanbracht en spoot hij zijn slachtoffers naderhand ook nog met pepperspray in het gezicht. Hij dacht ze hem uitlachten.

Bedoel je hier mee te zeggen dat alle allochtonen anabolen gebruiken?
j/k
ben je nu blijjair16 zei:ik zal maar ff lachen om jou een plezier te doen he vriend
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ben je nu blij

skydirk zei:het grootste nadeel van AS vind ik de impulsiviteit die toeneemt. in het verkeer, op het werk. dikwijls ga je reageren terwijl dat je je anders nog kan intomen. met AS is het dikwijls reageren en daarna pas beseffen hoe kwaad je eigenlijk bent geworden om niets. ik vind het bij mijzelf echt vervelend. ik ken gasten die echt doorsloegen in periodes dat ze gebruikten. die zouden iemand half dood geslagen hebben om niets. gewoon omdat iemand in hun weg stond terwijl ze gehaast waren.