XXL Nutrition

Iphone 4 abbo

Edgar S

Cool Novice
Waardering
15
Lengte
1m85
Massa
101kg
Vetpercentage
10%
Beste DBBers,

Ik ben vandaag eens met mijn schoonvader langs de KPN business center geweest en ze hadden daar een aanbod voor de Iphone.
Het kwam erop neer dat je per maand 30,- euro moet betalen voor 100mins bel/sms en daarnaast heb je 100mb internet.

Voor de Iphone betaal je dan 159,00.- euro eenmalig bij.

Nu is mijn vraag, ben ik nou zo dom of is dit gewoon geen goede keuze? 100mins bel/sms en 100 mb internet is toch way te weinig?

100mb, geef je een week :p

Sowieso vodafone nemen, is voor iphone naar mijn mening het best.

Www.telecombinatie.nl :)

100 mb

o lawd

Niet doen? Je zou ze moeten vermoorden, weet je wat voor rekeningen je had gekregen als je dit genomen had :eek:

Beste DBBers,

Ik ben vandaag eens met mijn schoonvader langs de KPN business center geweest en ze hadden daar een aanbod voor de Iphone.
Het kwam erop neer dat je per maand 30,- euro moet betalen voor 100mins bel/sms en daarnaast heb je 100mb internet.

Voor de Iphone betaal je dan 159,00.- euro eenmalig bij.

Nu is mijn vraag, ben ik nou zo dom of is dit gewoon geen goede keuze? 100mins bel/sms en 100 mb internet is toch way te weinig?

Er zijn veel interessante deals te vinden, maar het belangrijkste is dat je eerst een profiel maakt voor jezelf (of de persoon die de phone gaat gebruiken). Bijv.:

- Wanneer en hoe vaak ga jij bellen (piek, dal, minuten/mnd)
- Hoe vaak SMS je?
- Hoe vaak ga jij mobiel op internet?
- Hoeveel opslag moet je iphone hebben (16 vs 32GB)
- Mogelijke andere opties of dingen die je juist kan missen

Eigenlijk moet je eerst een maandje je gebruik monitoren en opschrijven wat jij gemiddeld per maand nodig hebt. Daarna kan je een geschikt abonnement uiitkiezen van bijv. T-Mobile of Vodafone. Een abonnement dat echt op jouw maat is is altijd veel goedkoper. Je kan je vervolgens op verschillende plaatsen laten adviseren, en desnoods nog een keer op het forum je opties laten zien.

Als je toch geld uit gaat geven, wacht dan op de 4S

• Topic Starter Topic Starter
Er zijn veel interessante deals te vinden, maar het belangrijkste is dat je eerst een profiel maakt voor jezelf (of de persoon die de phone gaat gebruiken). Bijv.:

- Wanneer en hoe vaak ga jij bellen (piek, dal, minuten/mnd)
- Hoe vaak SMS je?
- Hoe vaak ga jij mobiel op internet?
- Hoeveel opslag moet je iphone hebben (16 vs 32GB)
- Mogelijke andere opties of dingen die je juist kan missen

Eigenlijk moet je eerst een maandje je gebruik monitoren en opschrijven wat jij gemiddeld per maand nodig hebt. Daarna kan je een geschikt abonnement uiitkiezen van bijv. T-Mobile of Vodafone. Een abonnement dat echt op jouw maat is is altijd veel goedkoper. Je kan je vervolgens op verschillende plaatsen laten adviseren, en desnoods nog een keer op het forum je opties laten zien.

Ik gebruik het meer voor internet en goede foto's te kunnen maken. Ipv met mijn Nokia E71.

Verder bel ik vrij weinig en smsen doe ik niet meer aangezien er dingen zoals Whatsapp bestaan.

Als je toch geld uit gaat geven, wacht dan op de 4S

Ben normaal niet zo'n Iphone fan alleen ze kwamen hiermee dus was benieuwd of het waard was of niet.

100 mb hahha ze naaien je hard als je op msn ofzo zit ben je al screwed

Voor alleen whatsapp is het wel genoeg in principe. Sommige mensen zitten het grootste deel van de tijd op wifi dan kan 100mb zomaar genoeg zijn

• Topic Starter Topic Starter
Thanks voor reacties, ik weet voldoende :thumb:

Terug
Naar boven