Fitness Seller

T-mobile (iPhone 5)

Woon zelf in Gelderland, heb T-mobile en een iPhone 5 en heb beter bereik dan ik hiervoor met HI had, wat op het KPN netwerk zit.

Niks aan de hand dus en het scheelt inderdaad flink in de kosten (bij mij dan).

• Topic Starter Topic Starter
Woon zelf in Gelderland, heb T-mobile en een iPhone 5 en heb beter bereik dan ik hiervoor met HI had, wat op het KPN netwerk zit.

Niks aan de hand dus en het scheelt inderdaad flink in de kosten (bij mij dan).

Welk abonnement heb je als ik vragen mag?

300 minuten, 1,5 gig data. Was een aanbieding via belsimpel.nl. (SmartMix)

Weet niet of deze link werkt, maar hier kom je in ieder geval verder:

http://www.belsimpel.nl/Apple/Apple-iPhone-5-16GB-Black/Tele2#aanb_12019

Je provider is dan Tele2 maar je zit op het T-mobile netwerk!

Ik snap er geen moer meer van. Kijk even op dat linkje en dan wel naar ander abbotje maar bij belsimpel zou ik dan de iPhone 5 16gb gratis krijgen onbeperkt bellen en sms-en, en 1000mb. Ook van T-mobile!
Dus beter toestel meer mb's. En als ik T-mobile zelf bel....:eek:

Denk toch dat ik hem bij T-mobile ga bestellen, 35 euro in de maand en 280 voor t toestel.

Ja? Waarom dan? Die ik net zag via belsimpel 12,- iPhone 5 gratis en 1000mb. Scheelt veel euris..

Ik zie t, thnx!

Me abbo loopt alleen volgende week al wel af, deze word toch stilzwijgend voor een onbeperkte tijd? net vodafone gebeld maar sta daar 10 min in de wachtrij..

Deze dekkingskaart komt goed overeen met mn eigen ervaringen: http://www.t-mobile.nl/zakelijk/service-contact/netwerk-bereik/dekkingskaart

Ff inzoomen voor goed beeld

In mijn omgeving prima, volgens mij maakt t ook niet zoveel uit hoor.

Maar even over die belsimpel, ze bieden een abonnement aan voor 16 euro in de maand, onbeperkt bellen en sms \met 1gyg internet met een GRATIS iPhone 5. Dit betekend dat ze in die 2 jaar maar 384 euro vangen..dat kan toch niet kloppen

In de Vodafone winkel doen ze net alsof je RED móet nemen... Ik heb sinds een week een HTC One en in de winkel kon dat idd alleen icm een Vodafone RED abbo. Maar online kan je ook nog gewoon de oude bel+sms+web abbo's afsluiten. Ik heb wel voor het toestel moeten bijbetalen, maar ik betaal eerste 6 maanden €15 en 18 maanden €30. Dus dat valt wel mee hoe duur, al heb ik maar 100 belminuten/smsjes... maar wie doet dat nog? :p

Ik zou gewoon dus gewoon ff kijken of die bel+sms+web abbo's ook mogelijk zijn icm een Iphone 5.

Laatst bewerkt:
In de Vodafone winkel doen ze net alsof je RED móet nemen... Ik heb sinds een week een HTC One en in de winkel kon dat idd alleen icm een Vodafone RED abbo. Maar online kan je ook nog gewoon de oude bel+sms+web abbo's afsluiten. Ik heb wel voor het toestel moeten bijbetalen, maar ik betaal eerste 6 maanden €15 en 18 maanden €30. Dus dat valt wel mee hoe duur, al heb ik maar 100 belminuten/smsjes... maar wie doet dat nog? :p

Ik zou gewoon dus gewoon ff kijken of die bel+sms+web abbo's ook mogelijk zijn icm een Iphone 5.

Ik zie dat die alleen 500 mb zijn met internet, kan op internet ook niet zo de mogelijkheid vinden om deze te verhogen..anders was t zeker interessant om te kiezen.

Ik heb nu namelijk ook al een bel sms en web abbo met 1 gyg internet en 150 belminuten maar deze bestaan niet meer zo te zien..:(

Ik snap er geen moer meer van. Kijk even op dat linkje en dan wel naar ander abbotje maar bij belsimpel zou ik dan de iPhone 5 16gb gratis krijgen onbeperkt bellen en sms-en, en 1000mb. Ook van T-mobile!
Dus beter toestel meer mb's. En als ik T-mobile zelf bel....:eek:

Heb niet verder gekeken deze keer omdat het destijds de beste deal was haha! Toen was er nog een actie en kwam ik er op deze manier het voordeligst mee weg. Denk leg in ieder geval even uit dat je via Tele2 ook op het T-mobile netwerk zit en beschrijf even de manier waarop ik te werk ben gegaan :D

Heey water,

Ik zelf werk in een telefoonwinkel. En ik zou inderdaad voor t-mobile gaan.
Dat betreft bereik is bs, als je echt zekerheid wilt hebben koop een prepaidkaart van tm en vf en test het een dag.
Je zal zien dat het 1 pot nat is.

Dat Belcompany Vodafone aanbeveelt en T-Mobile afkraakt is logisch want Belcompany is van Vodafone ;)

Terug
Naar boven