AndroidHealthClinic

iphone niet de enige die kampt met antenne probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wat de fabrikanten al ontkrachtigd hebben, beetje zwak van Jobs trouwens om het daar op te gooien. Problemen met de Iphone 4 gaan er echt niet minder door worden.

• Topic Starter Topic Starter
Wat de fabrikanten al ontkrachtigd hebben, beetje zwak van Jobs trouwens om het daar op te gooien. Problemen met de Iphone 4 gaan er echt niet minder door worden.
tja ik vond het ook zwak van hem dat hij begon met eerst anderen erbij te halen met hetzelfde probleem maar dit is dus blijkbaar ontkracht?

tja ik vond het ook zwak van hem dat hij begon met eerst anderen erbij te halen met hetzelfde probleem maar dit is dus blijkbaar ontkracht?

De problemen bij andere fabrikanten zijn marginaal, bij Apple is het een groter probleem. Niet voor niks krijg je nu een gratis hoesje zodat de ontvangst niet verstoord kan worden.

Perfecte producten bestaan niet, alleen zou het Apple sieren dat ze direct hadden onderkend dat er een probleem was. Microsoft deed overigens ook vrij lang alsof hun neus bloedde toen de Xbox 360 problemen voor het eerst opdoken. Fabrikanten gooien het meestal op de consument zelf of doen alsof de problemen normaal zijn en horen bij dit soort producten.

Snap niet dat iedereen altijd op apple zo zit te hameren.

Alle telefoons is wel wat mis mee, maar bij apple moeten ze het weer zo opblazen.
Je krijgt er een mapje bij wat het oplost, en tevens de duurzaamheid van de telefoon verhoogd.

Ik wil me zelf een Iphone 4 halen in de komende maanden, en als er geen mapje bij zat had ik er sowieso wel een bij gekocht.

Op iedere fabrikant die te maken krijgt met productie of ontwerpfouten wordt gehamerd. Microsoft, Sony, Dell, Acer etc kunnen er over meepraten.

Op zich nog wel netjes dat Apple in ieder geval actie onderneemt. HTC staat er bijvoorbeeld om bekend dat ze bekende problemen het liefst ontkennen en d.m.v. een nieuw model proberen om het oude model te laten vergeten.

Grote T kom er maar in..!

Zwak zou ik het niet noemen, hij vraagt gewoon om de technische verklaring aan zijn technische afdeling, en die zullen niet beter geweten hebben toen. Later werd duidelijk dat er meer aan de hand was bij de iphone 4, en zodra Apple dit wist hebben ze het ook over een andere boeg gegooid.

Had al uitleg gegeven in ander iphone topic, dit is trouwens oud nieuws en hoef je niet meer te bumpen ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven