- Waardering
- 203
- Lengte
- 1m50
- Massa
- 160kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
tja ik vond het ook zwak van hem dat hij begon met eerst anderen erbij te halen met hetzelfde probleem maar dit is dus blijkbaar ontkracht?Wat de fabrikanten al ontkrachtigd hebben, beetje zwak van Jobs trouwens om het daar op te gooien. Problemen met de Iphone 4 gaan er echt niet minder door worden.
tja ik vond het ook zwak van hem dat hij begon met eerst anderen erbij te halen met hetzelfde probleem maar dit is dus blijkbaar ontkracht?

Zwak zou ik het niet noemen, hij vraagt gewoon om de technische verklaring aan zijn technische afdeling, en die zullen niet beter geweten hebben toen. Later werd duidelijk dat er meer aan de hand was bij de iphone 4, en zodra Apple dit wist hebben ze het ook over een andere boeg gegooid.Wat de fabrikanten al ontkrachtigd hebben, beetje zwak van Jobs trouwens om het daar op te gooien. Problemen met de Iphone 4 gaan er echt niet minder door worden.
Had al uitleg gegeven in ander iphone topic, dit is trouwens oud nieuws en hoef je niet meer te bumpen