XXL Nutrition

Iphone topic

SuperKnurft

Colossal Veteran
15 jaar lid
10.000 berichten
Waardering
62
Op WWW.CD-MEDIA.NL kan je deze telefoon voor rond de 400 euro bestellen (aantrekkelijke prijs) maar nu hoorde ik van een vriend dat er ook een site was waar ze rond de 300 euro waren, alleen hij wist de site niet meer.

Dus wie weet nog een goede (liefst nederlandse) leverancier/website waar je de iphone voor een mooie prijs kunt bestellen.

Andere iphone duscussies mogen ook in dit topic :)

iphone-abonnement-zoom.jpg - 128728

Laatst bewerkt:
Leuk hebbeding maar blijf toch bij een echte PDA/Smartphone. Jammer genoeg geen camera en z'n prijs valt ook dik tegen als je hem importeert.

..Tja..

Leuk hebbeding maar blijf toch bij een echte PDA/Smartphone. Jammer genoeg geen camera en z'n prijs valt ook dik tegen als je hem importeert.

Mooi apparaat ik zou hem echt wel willen zodra mijn abonement afloopt, het nut van een camera in een telefoon is voor mij nog steeds niet duidelijk de fotos zijn rag ten opzichte van een goede digitale camera.

en de prijs is in euros net zoveel als ik dollars dan is de keuze van in amerika bestellen snel gemaakt toch??

Duurt waarschijnlijk niet lang meer voordat er een ge-upgrade verzie uit komt met 3G, niet dat ik dat zo belangrijk vind. Maar ik wacht geduldig tot hij officieel in Nederland uitkomt. Ik vermaakt me in de tussentijd wel met mijn iPod Touch :)

Europees model met nieuwe wireless is reeds in Duitsland verkrijgbaar.

d

• Topic Starter Topic Starter
Duurt waarschijnlijk niet lang meer voordat er een ge-upgrade verzie uit komt met 3G, niet dat ik dat zo belangrijk vind. Maar ik wacht geduldig tot hij officieel in Nederland uitkomt. Ik vermaakt me in de tussentijd wel met mijn iPod Touch :)

Maarja in Nederland zal hij wel flink prijzig worden, met een abbo etc

Leuk hebbedingetje. Ik ging vrijdag naar de kermis en er was een schietkraam waar je een draardje moest doorschieten met daaraan oa een Iphone, als je het draadje doorschoot dan had je hem.

Ik zou zeggen: zoek een betrouwbare verkoper op ebay in de VS en bestel hem daar voor $300-350.

Breezerphone.

Denk dat er maar weinig "Breezers" zijn met een iPhone hoor.

Dit zijn pas breezer phones:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
lg_shine-thumb.jpg - 128739

Ik zou het eerder een yup-phone noemen :D

Als je ze erg cheap kan krijgen zijn die vaak namaak phones uit china e.d. een maat van me heeft er eentje, werkt perfect, ziet er perfect zelfde uit.. maar toch heb ik mijn vraagtekens erbij..

pff meer dan 300 is zo'n telefoon niet waard imo.

Over een paar weken heb ik de Iphone, laat het importeren via Amerika. Gaat ongeveer 250 euro + 20 euro voor de beschermer kosten. Verheug me er echt op, echt een top ding. Alleen jammer dat de camera geen flitser heeft.

Over een paar weken heb ik de Iphone, laat het importeren via Amerika. Gaat ongeveer 250 euro + 20 euro voor de beschermer kosten. Verheug me er echt op, echt een top ding. Alleen jammer dat de camera geen flitser heeft.

Waar heb je hem gekocht dan?

• Topic Starter Topic Starter
Als je ze erg cheap kan krijgen zijn die vaak namaak phones uit china e.d. een maat van me heeft er eentje, werkt perfect, ziet er perfect zelfde uit.. maar toch heb ik mijn vraagtekens erbij..

De software kan je niet kopieren, zal dus wel vage shit zijn.

Terug
Naar boven