XXL Nutrition

Iphone topic

Het is een leuk speelding. Ik heb toch liever mijn windows mobile pda waar je gewoon veel meer vrijheid hebt als nerd.

Waar M$ wel eens een voorbeeld aan mag nemen is die supersnelle vlotte interface van de iPhone. Geen haperingen of vaag gedoe, gewoon snel en soepel.

Ben ook niet echt onder de indruk van de iPhone. De camera is kwalitatief een stuk minder dan vergelijkbare telefoons, wat een groot punt van kritiek was tijdens de introductie.
Verder is het meer een multimedia apparaat met flitsende icoontjes en kleurtjes dan een degelijke smartphone.

Ik denk dat bijv een Nokia N95 toch echt kwalitatief een beter toestel is.

asus p750 > rest

HTC > de rest :D

Me nicht heeft die Iphone het is wel een leuk speeldingetje maar na een week ben je al uitgekeken erop en als je geen splintervingertjes hebt dan kan je niet eens degelijk smse tenminste ik kon het niet met me worsten vingers.

Blijf bij me HTC Touch heb wel die slide 2 unlock van Iphone gestolen is immers een grappige functie:rolleyes:

conclusie Iphone heeft grappige functies zoals slide2unlock,leuke touchscreen en het scherm draait mee als je het toestel draait

Terug
Naar boven