AndroidHealthClinic

IPOD shuffle

SHUTTERSPEED

Enormous Athlete
Elite Member
10.000 berichten
Waardering
279
Oke ik heb dus een ipod gehad, alvast voor mijn verjaardag.

Dus ik wat liedjes op schijf M (IPOD) gezet en opgeladen.

Nu haal ik hem eruit en doe vervolgens de oordopjes erin en wil vervolgens wat liedjes beluisteren. Maar helaas.. ik hoor helemaal niets. :(

Het is toch hopelijk niet zo dat je alleen itunes er op kunt zetten die je moet kopen eerst ? :mad:

Kun je dat niet gewoon downloaden ?

ik heb hetzelfde probleem, eerste keer een stuk of tien nummers erop, dat lukte dan wel....nu krijg ik er niks meer op.

Je moet je liedjes via Itunes op je MP3 speler zetten.

iTunes kun je gewoon downloaden hoor ;) Zodra je je Shuffle in je dockingstation zet, zegt je PC dat er nieuwe hardware gevonden is. Als ik het juist heb verwijst hij je door naar iTunes download.

Hoe heb je die nummers erop gezet? Gewoon in de bestandsmap gesleept? Want dan heb je ze gewoon als data bestanden erop staan.

Ik gebruikte voorheen het programma Yamipod werkte eerst perfect totdat ik me ipod ergens inplugte bij iemand
anders in de laptop met itunes, toen deed ie geen fl**ker meer.

Daarop toch maar itunes gedownload en moet zeggen werkt prima, had er eerst ook een hekel aan ;)

Gewoon iTunes gebruiken, is mss ff wennen maar als je het gebruikt voor al je muziek is het echt geweldig. Zou zelf niet zonder kunnen.

• Topic Starter Topic Starter
Heb het programma geinstalleerd van itunes, maar ik word er btje gek van. Ik heb al mijn gegevens al in moeten vullen en nu vragen ze ook nog eens om een creditcardgegevens.

:roflol: je weet tochj wel dat je itunes nodig hebt om te uploaden, staat ongeveer overal

die shit hoef je niet in te vullen, kun je gewoon skippe

:roflol: je weet tochj wel dat je itunes nodig hebt om te uploaden, staat ongeveer overal

die shit hoef je niet in te vullen, kun je gewoon skippe

nee dacht dat je dat alleen nodig had als je nummers via apple wil kopen.
In elk geval weet ik dus niet hoe ik nu met dat programma nummers op die ipod krijg. Er staat nergens een mogelijkeheid om via mijn harde schijf nummers te uploaden.

als je je ipod aansluit op je pc start itunes normaal gezien vanzelf op en vind hij je ipod, dan kan je via je verkenner gewoon liedjes naar je itunes slepen

nee dacht dat je dat alleen nodig had als je nummers via apple wil kopen.
In elk geval weet ik dus niet hoe ik nu met dat programma nummers op die ipod krijg. Er staat nergens een mogelijkeheid om via mijn harde schijf nummers te uploaden.

als je je ipod aansluit op je pc start itunes normaal gezien vanzelf op en vind hij je ipod, dan kan je via je verkenner gewoon liedjes naar je itunes slepen

idd ja, anders zouden alle ipod owners ge****ed zijn he :P

Trouwens, ik heb ook heel wat gekloot met mijn shuffle, die werkt namelijk iets anders (op itunes) dan gewone ipods.
Je moet in itunes eerst nieuwe playlist aanmaken, DAARIN al je liedjes slepen, en DAN je playlist naar je ipod slepen (dus die knopjes aan de linkerkant)

299930599_35845ed110.jpg - 149948

als je dat ziet moet je op music (muziek) links klikken en dan krijg je in het midden een lijst (die leeg zal zijn bij jou) en daar kan je songs naartoe slepen

hm ik heb alles nu naar een playlist gesleept en vandaar naar device Ipod gesleept.
(kan klaarblijkelijk alleen 1 voor 1 :S)

damn wat werkt dit traag zeg :mad: :D

Kan wel alles ineen kopieren, maar hij moet wel 1 voor 1 synchroniseren. Dit moet je vooral niet onderbreken want dan kan je je Ipod weer herstellen.

Helaas geen Rockbox firmware voor de Shuffle maar dan ben je wel van het gelazer af. Ik gebruik de Ipod gewoon als HD in Windows en Rockbox op mjn Ipod maakt daar zelf een mooie database van.

Helaas geen Rockbox firmware voor de Shuffle maar dan ben je wel van het gelazer af. Ik gebruik de Ipod gewoon als HD in Windows en Rockbox op mjn Ipod maakt daar zelf een mooie database van.

ja dat is veel beter ik vind dat apple programaatje ook 10 niets. ik wil draggen en droppen!! :mad:

Terug
Naar boven