- Waardering
- 77
- Lengte
- 1m63
- Massa
- 71kg
- Vetpercentage
- 17%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hm ik snap eigenlijk zowieso het nut niet echt van omega3 vetten. Heb ze tijdje geslikt, maar ik merkte niets (zou ook niet weten wát ik had moeten merken).
vitamine C is ook essentieel, maar als ik er een tekort van heb, zal ik dan minder drukken? denk het niet

Wie heeft je wijsgemaakt dat je meteen iets zou moeten merken dan? Ik vind het trouwens een beetje raar dat je iets gaat slikken terwijl je niet eens weet waarom en wat het doet met je lichaam. Maargoed, dat is verder je eigen keuze.
Omega-3 vetzuren slik je voor de ondersteuning van je algemene gezondheid en de conditie van je hart- en vaatstelsel. Niets meer en niets minder. Het is geen Cell-Tech ofzo... weet niet wat je zelf in gedachte had dat er allemaal zou gaan gebeuren..
Nee ik wist wel degelijk dat omega 3 niet bevorderlijk is voor krachtsport (althans niet zoals zink, creatine etc.) Echter de manier waarop het hier gepresenteerd wordt deed mij vermoeden alsof dat wél zo zou moeten zijn. Ik heb tijdje gedaan tot die pillen opwaren, maar voelde daarna niet meer de behoefte nieuwe pillen te halen. Eet wel wat meer vis
€ 943.39 ex btw... als ze nou korting hebben om de btw eraf te houden. dan is het redelijk
is wel duur. prijs op i net.. $35.97
Neptune Technologies & Bioressources Inc. heeft namens Pasio Ingredients bij de EU Novel Food status aangevraagd. De eerstkomende weken levert Pasio Ingredients daarom geen NKO™. Wij laten u zo spoedig mogelijk weten wanneer dit weer wel het geval zal zijn.
€ 943.39 ex btw... als ze nou korting hebben om de btw eraf te houden. dan is het redelijk
is wel duur. prijs op i net.. $35.97
vitamine C is ook essentieel, maar als ik er een tekort van heb, zal ik dan minder drukken? denk het niet
Waar we die boute uitspraken op baseren? Op studies, die laten zien dat het lichaam de omega-3 vetzuren in NKO™ voor maar liefst 98% opneemt. Dat percentage bedraagt bij visolie slechts 64%. Studies, die uitwijzen dat de gezondheidseffecten van NKO™ groter en eerder zichtbaar zijn dan alleen op basis van de betere opname kan worden verwacht.
NKO™ heeft bij een vier keer lagere dosering al een positieve invloed op de cholesterolhuishouding.
Op praktijkervaringen, die suggereren dat NKO™ sneller en beter werkt om gewrichten gezond te houden en bovendien in staat is om vrouwen de premenstruele fase opgewekt te laten doorstaan.
Wat NKO™ ook bijzonder maakt, is dat het bijzonder rijk is aan natuurlijke anti-oxidanten. Dit is van groot belang omdat omega-3 kwetsbaar is voor bederf. De aanwezigheid van componenten als astaxanthine maakt de anti-oxidantwerking van NKO™ bijna vijftig groter dan die van gewone visolie.