Fitness Seller

Iraanse actrice riskeert zweepslagen wegens seksvideo

yoyoyo

Novice
Waardering
0
Iraanse actrice riskeert zweepslagen wegens coïtusvideo

J.T.W. Network Iran Nieuws - Iraanse actrice riskeert zweepslagen wegens coïtusvideo

De ongetrouwde Iraanse actrice, Zahra Amir Ebrahimi (zie foto), riskeert zweepslagen omdat hoogstwaarschijnlijk haar vriend de coïtusvideo waarop zij de liefde bedreven, openbaar gemaakt heeft. De Iraanse politie is een onderzoek begonnen naar de achtergrond van de vrouw.

In Iran is coïtus buiten het huwelijk verboden en overtreders riskeren een straf van minstens vijftig zweepslagen en gevangenisstraf.

De Iraanse is een beginnende actrice Amir Ebrahimi, aan wiens carrière nu abrupt een einde gekomen is. Op Iraanse televisie worden coïtusscènes immers streng gecensureerd. Mannen en vrouwen in Iraanse producties mogen elkaar niet aanraken, terwijl de seksueelgeladen scènes in buitenlandse films geknipt worden en daarna pas gepubliceerd worden.

De man, waarmee de actrice op de tape de liefde bedrijft, zou schuldig zijn aan het kopiëren en verspreiden van de film. Hij riskeert daarvoor een gevangenisstraf van drie jaar en een boete van 6.000 euro, maar heeft zich in Dubai verschanst. De vrijpartij werd twee jaar geleden opgenomen, maar dook enkele weken geleden weer op op websites en in de zwarte handel.

Link.bron

Wat zou er in nederland worde ngedaan als zoiets bekend zou worden gemaakt? zou volgens mij alleen het nieuws bereiken en klaar daarmee..

Hee, daar hebben we de PR-stagiar van JTW Network weer!

dat hele nieuwsbericht interesseerd me geen zak waar kunnen we die video vinden?

Ik wil vooral de beelden zijn van dat wijf als ze een ponytail krijgt en 50 zweepslagen!

geil hoor

• Topic Starter Topic Starter
geilen maar op die video hahaha

en splendid, ik had al geantwoord op je vraag, en nee helaas ben ik het niet.. heb me er wel voor aangemeld.. maar goed geen gehoor aan gekregen:P

geilen maar op die video hahaha

en splendid, ik had al geantwoord op je vraag, en nee helaas ben ik het niet.. heb me er wel voor aangemeld.. maar goed geen gehoor aan gekregen:P
Ja weet ik, maar je post alleen maar links van die Iraanse nieuwssite, post ook eens iets anders.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

uhm ze heeft inmiddels zelfmoord gepleegd, slotje aub

Laatst bewerkt:
Dit topic bestaat nu al 2 uur en niemand heeft het filmpje nog gepost

• Topic Starter Topic Starter
daar heb je gelijk in splendid.. ok
maar waar is de bron dan? dat ze zelfmoord gepleeegd heeft.. of wat dan ook

hmm wat ik me nou afvraag he
stel dat het een SM video was en daarin kreeg ze al 50 zweepslagen
heft dat elkaar dan op ofzo

this thread is worthless without the video :(

Dit topic bestaat al bijna 7 uur en nog is het filmpje niet gepost. Jullie stellen me teleur :(

Terug
Naar boven