XXL Nutrition

Iraanse actrice riskeert zweepslagen wegens seksvideo

• Topic Starter Topic Starter
als je echt zo graag een coïtusvideo wilt zien ga ff 1 downloaden:D

• Topic Starter Topic Starter
misschien ka nje met haar naam wel iets vinden op google of youtube

wat houden ze toch lang hun onderbroek aan
neuqen met die handel !

Ik vind de eerste 4 seconden nog het geilst. Wel een geil wijffie volgens mij.

Inderdaad een belachelijke interpretatie van de Islamitische wetten. De man moet normaal gezien dezelfde straf krijgen. Beiden zweepslagen. natuurlijk was dit het geval in de 7 de eeuw.
context: personen die gehuwd waren en met iemand anders naar bed gingen met iemand die ook gehuwd was werden ter dood veroordeeld omdat er toen nog het probleem bestond van : "van wie is het kind, en wie is dan de erfgenaam."

Tevens zegt de islam: als zij spijt betonen, en hun gedrag verbeteren, dan mogen ze zelf niet gestraft worden. (volgens de islam). Dit toont weer eens aan dat Iran een extreem conservatief land is met een radicale (wel intelligente) man aan het roer. In meer gematigde moslimlanden bestaan die zweepslagen en dergelijke gelukkig niet meer. Een beetje meegaan met de tijd he.

Ik vind die kerel waarmee ze in bed dook een ware kl***zak. hij heeft haar dood op zijn geweten. Hij wist mar al te goed wat de gevolgen zouden zijn; een echte smeerlap!

Link staat op geensT.nl, het is te doen maar ik heb me d'r niet bij afgetrokken.

Mocht een cumshot niet van de sharia ofzo :(

Terug
Naar boven