XXL Nutrition

Iraanse actrice Zahra Amir Ebrahimi ontkent aanwezigheid in omstreden video

yoyoyo

Novice
Waardering
0

De Iraanse actrice Zahra Amir Ebrahimi heeft hevig ontkend dat zij de vrouw in de omstreden nieuwe coïtus video is, en beweert dat haar ex-vriend de film in wraak heeft laten na maken. Dat meldt de Guardian News, gisteren op 22 november.

[afbeelding niet meer beschikbaar]

lees meer
J.T.W. Network Iran Nieuws - Iraanse actrice Zahra Amir Ebrahimi ontkent aanwezigheid in omstreden video

geloven jullie haar?

De Iraanse actrice Zahra Amir Ebrahimi heeft hevig ontkend dat zij de vrouw in de omstreden nieuwe coïtus video is, en beweert dat haar ex-vriend de film in wraak heeft laten na maken. Dat meldt de Guardian News, gisteren op 22 november.

[afbeelding niet meer beschikbaar]

lees meer
J.T.W. Network Iran Nieuws - Iraanse actrice Zahra Amir Ebrahimi ontkent aanwezigheid in omstreden video

geloven jullie haar?

Ik had hiier toch ergens gelezen dat ze zelfmoord had gepleegd?!

Als zijhet niet is in de film dan beklaag ik die man hoor want die gaat zwaar afzien. Mag ook want een vrow in zo'n regime zoiets lappen verdient een heel zware straf.

of ze het is of niet maakt niet echt uit. Dat ze iig zal moeten ontkennen dat ze het is om d'r nek te redden is véél erger...

of ze het is of niet maakt niet echt uit. Dat ze iig zal moeten ontkennen dat ze het is om d'r nek te redden is véél erger...

ze riskeert geen ophanging he maar zweepslagen en een vrenietigende slag in har reputaite wat wellicht zou kunnen leiden tot een zelfmoord; ze heeft er dus alle belang bij om te liegen. Het maakt dus wel uit he!
Maar die kerel verdient een zware straf.

ze riskeert geen ophanging he maar zweepslagen en een vrenietigende slag in har reputaite wat wellicht zou kunnen leiden tot een zelfmoord; ze heeft er dus alle belang bij om te liegen. Het maakt dus wel uit he!
Maar die kerel verdient een zware straf.

of ze er nu echt in voorkomt of niet maakt niet uit, ze kan alleen hopen dat ze het Iraanse "gerecht" kan overtuigen dat ze het niet is.

Die kerel heeft enkel z'n plicht gedaan als Iraanse modelburger, mark my words...

• Topic Starter Topic Starter
de video had ik ook op dit forum neergeplaatst, in het vorige topic over haar, misschien dat als je even zoekt, het terug kan vinden

[Link niet meer beschikbaar]

ik zou ook ontkennen als ik in zo'n k*tland met zn klote sharia zweepslagen zou riskeren omdat je lekker een potje coïtus hebt gehad.

met of zonder snor?

nee ff zonder gekheid, echt belachelijk wat er dan met zo`n vrouw gebeurd.
Okay, het is niet normaal maar hoe ze daar nou gelijk mee omgaan. In Iran valt het dan nog wel mee vergeleken met Afghanistan.
Zag daar wel eens mensen lopen zonder hand, toen zei de tolk dat dat gebeurde als ze gestolen hadden:eek:

Hee, daar is onze PR-stagiaire van JTW Network weer, met hoe verrassend, wéér een bericht over een gebeurtenis in Iran.

Wat schuift dat nou, ons lastig vallen met deze propaganda?

Nee, die film was zo slecht dan zou ik ook ontkennen dat ik er in meespeelde.

Wel lekker wijfie zo te zien, alleen jammer van die doek.

Terug
Naar boven