MuscleMeat

Iraanse site publiceert eerste holocaust-cartoon

Status
Niet open voor verdere reacties.

Zelda

Monstrous Giant
20 jaar lid
10.000 berichten
Waardering
52
TEHERAN - Een Iraanse internetsite heeft maandag een eerste spotprent over de holocaust gepubliceerd. De illustratie zou afkomstig zijn van een Australiër die, aldus de site www.irancartoon.ir, solidair is met moslims.

Irancartoon noemt zich het eerste informatiecentrum van Iraanse cartoonisten op het web. De makers waarschuwen wel dat de Verenigde Staten de site vermoedelijk snel sluiten.

Iraans grootste krant, Hamshahri, organiseerde onlangs een wedstrijd voor de beste spotprent over de holocaust. De krant Hamshahri zegt er de grenzen van vrije meningsuiting mee te willen testen. De wedstrijd is een reactie op de in Europese media verschenen cartoons van de profeet Mohammed. Deze illustraties leiden in moslimlanden tot veel spanningen.

Yusuf-Temiza.jpg

http://www.irancartoon.ir/

nu.nl

Eigenlijk zijn ze wel schattig he die moslim extremistjes. Laat ze zich maar helemaal suf uitleven met hun kleurpotloden. :D

Een vriendin van me is trouwens stewardess bij de KLM en net terug uit Teheran. Wist je dat je als buitenlandse stewardess daar verplicht een hoofddoekje moet dragen? De KLM heeft gewoon bedrijfs-hoofddoeken die elke stewardess dus gedurende haar hele verblijf in Iran op moet doen. Lijkt me dus hoog tijd worden dat Iranese vrouwen in nederland verplicht in string lopen in de zomer en hun snor afscheren. :D

ik word moe van die moslims

btw ik zou maar oppassen met die site

• Topic Starter Topic Starter
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Site doet het hier niet.

Waah, een schande !! Demonstreren !!! , Laten we de iraanse Ambassade gaan aanvallen !!

;)

Tis juist aan ons om hun te laten zien hoe er wel gereageerd behoort te worden....

Onthoofden die lijers....

Gelijke monniken gelijke kappen.
Als het gaat om de vrijheid van meningsuiting dan vind ik het prima dat ze dat soort cartoons plaatsen.

Net zoals de Mohammed cartoon, vind ik deze cartoon ook best goed.
De Israëliërs zijn namelijk niet vies van geweld. Hoewel de vergelijking met het systematisch uitroeien van de Joden in WW2 compleet scheef gaat.

ik heb er geen problemen mee...je kunt verwachten dat ze het westen gaan testen op hun incasseringsvermogen!
zolang we er allemaal om lachen..worden ze alleen maar kwaader :D

Een verhaal doet de ronde dat wanneer je inlogd op die site vanuit iran dat op den duur de westerse computers worden platgelegd door een nieuw virus.

weet niet of het waar is???

Het zou best kunnen Iran heeft niks te verliezen

begrijp niet waarom ze niet op jezus en dergelijke kakken, altijd maar weer die joden

This Account Has Been Suspended
Please contact the billing/support department as soon as possible.

@houston: lijkt me bullshit. zolang je geen gekke dingen accepteerd of download kan er weinig gebeuren lijkt me zo.

PatrickT zei:
This Account Has Been Suspended
Please contact the billing/support department as soon as possible.

@houston: lijkt me bullshit. zolang je geen gekke dingen accepteerd of download kan er weinig gebeuren lijkt me zo.

maar waarom zou ie dan suspended zijn?

k*t hype de wereld gaat kapot of beter gezegt is al verot

houston zei:
Een verhaal doet de ronde dat wanneer je inlogd op die site vanuit iran dat op den duur de westerse computers worden platgelegd door een nieuw virus.

weet niet of het waar is???

Het zou best kunnen Iran heeft niks te verliezen

dat is een broodje aap. weer een of andere scriptkid die een hype binnen een hype bedenkt.

pfff geloven....ik word er zoooo moe van

Laat ze maar doen, maar hiermee verliezen ze ALLE recht om te demonsteren want ze hebben zich nu tot een zelfs lager niveau gebracht dan de Denen en zijn dus geen haar beter.
Lauw zei:
Gelijke monniken gelijke kappen.
Als het gaat om de vrijheid van meningsuiting dan vind ik het prima dat ze dat soort cartoons plaatsen.

Net zoals de Mohammed cartoon, vind ik deze cartoon ook best goed.
De Israëliërs zijn namelijk niet vies van geweld. Hoewel de vergelijking met het systematisch uitroeien van de Joden in WW2 compleet scheef gaat.
Goed dat je het er ff bijzegt!

@houston, misschien omdat de web-hosting company niet gedient was van de inhoud van de website. of omdat er niet betaald is of, etc etc etc..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven