MuscleMeat

Iraanse site publiceert eerste holocaust-cartoon

Status
Niet open voor verdere reacties.
dan kan ik hier toch een kak op joden topic beginnen hé big t?

tjonge jonge jonge....ik weet niet wat ik er allemaal van moet denken...

hilarisch hun manier van wraak

ik had eerder gedacht aan het ontvoeren van westerse tienermeisjes

Le monde est une rotte appel.

:roflol: weer wat anders dan een koude oorlog: elkaar bestoken met cartoons :roflol:

Gaap.

Zullen we alvast grappen maken over de toekomstige holocaust in het midden-oosten?

Doet me niks...bewijst nog maar eens dat wij een beschaafd volkje zijn dat normaal reageerd op "normale"dingen zoals cartoons over geloof.

Hoe het mogelijk is dat de islamwereld daarvoor op zijn kop staat terwijl er veel ergere dingen gebeuren (vb guantanamo / bezetting door joden in israel)...dat ze eens normaal nadenken maar in een "meer" dan achterlijke cultuur is dat blijkbaar niet nodig.

Zelfs tot in Istanbul...waarvan ik dacht dat ze toch wat beschaafder waren zouden ze zichzelf affikken voor een cartoontje..
en dan willen ze in Europa Turkije erbij!!! laat me niet lachen.

Ik zou alle buitenlandse hulp in islamlanden gewoon opzeggen en allemaal naar huis terug...wij doen daar aan liefdadigheid (vb tsunami/aardbeving Pakistan) vrede hangaven in probleemgebieden enz..

Gaan de Nederlanders binnenkort ook niet naar afghanistan om de vrede te " bewaren"...snap ik niet meer...geen frank (euro) zouden ze moeten krijgen.

En opletten voor die site?? Voor een achterlijke islamiet ga ik niet opzij!!!

grtz

na al die shit wat er in de wereld gebeurd verbaast dit mij niks. Die martellingen in abu graib zullen het nu alleen maar erger maken. Om eerlijk te zeggen begin ik echt een afkeur te krijgen richting amerika(ik heb met walging en afschuw gekeken naar die foto's van de martellingen). Islam niet tolerant? Abu graib wel? man man man wat een verdoete wereld. Geef mij een spacerocket en ik verhuis naar earth 2.

ag die joden ook altijd hea... Ze hebben wat dat de rest niet heeft waarschijnlijk.. haha:P

mja, als we gewoon eens cartoons gingen maken. en het daar bij zouden laten, dus geen geweren en bommen en kernkoppen en al die zooi.

dan mogen ze wat mij betreft over alles een cartoon schrijven :D

welke neurd bumpte dit nu weer

die gozer een paar posts naar boven :orly:

:yarly:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven