XXL Nutrition

Iran 9/11 connectie? LOL

Edgar S

Cool Novice
Waardering
15
Lengte
1m85
Massa
101kg
Vetpercentage
10%
http://www.youtube.com/watch?v=Fw5v-kkIix8&feature=g-logo&context=G28e057aFOAAAAAAAAAA

Man hoeveel propaganda moet er nog komen voordat mensen eens wakker worden. Is dit een nieuwe stap om oorlog met Iran te beginnen? Sinds Iran met hun nucleaire plannen doorgaat lijkt het alsof de Amerikanen alles eraan proberen te doen om een nieuw oorlog te beginnen.

Een gebouw waar geen airplaine in gecrasht is en meer dan 600.000 ton stal bevat en binnen 6 seconden neerstort noem ik eerder een complot dan dat je Iran hierbij gaat betrekken.

Zelf kies ik geen partij maar vindt dit weer zo'n dom CNN stuntje.

Hier gaan we weer.......

http://www.youtube.com/watch?v=Fw5v-kkIix8&feature=g-logo&context=G28e057aFOAAAAAAAAAA

Man hoeveel propaganda moet er nog komen voordat mensen eens wakker worden. Is dit een nieuwe stap om oorlog met Iran te beginnen? Sinds Iran met hun nucleaire plannen doorgaat lijkt het alsof de Amerikanen alles eraan proberen te doen om een nieuw oorlog te beginnen.

Een gebouw waar geen airplaine in gecrasht is en meer dan 600.000 ton stal bevat en binnen 6 seconden neerstort noem ik eerder een complot dan dat je Iran hierbij gaat betrekken.

Zelf kies ik geen partij maar vindt dit weer zo'n dom CNN stuntje.

U heeft het over de 3de toren neem ik aan?

Iedereen weet dat het de reptillians waren.

• Topic Starter Topic Starter
Altijd zelfde lame reacties weer. Ok, stel als Amerika met Iran in oorlog gaat, zouden jullie dan geloven dat zij er wat mee te maken hebben gehad?

Volgens mij heb je het filmpje niet eens bekeken, Edgar.

Jawel er wordt niet direct gezegd dat Iran ermee te maken heeft. maar ik weet gewoon welke kant ze nu proberen op te gaan en daar gaat het mij meer om en niet zo zeer wie of wat 9/11 georganiseerd heeft.

Jezus nogsteeds mensen die in die complottheorie geloven :roflol:

lol als iran dat had gedaan waren beide twee vliegtuigen recht in de pentagon gevallen en nergens anders. En de connectie van hezbollah met iran bestaat niet. Die willen elkaar al opruimen.

Laatst bewerkt:
11/9 = Iluminati net als het moord van John F. Kennedy
oorlog in Irak = Petrol (er waren geen wapens )

Edgar wtf LUL je slap jonge. Echt weer een kwaliteitstopic van jou....not. Jij weet helemaal geen ene zak van het onderwerp en roept maar meteen iets.

Types zoals jij zorgen voor de samenleving zoals hij nu is. Mensen die overal maar iets achter zoeken. Ooh en als kers op de taart: Ik kies geen partij :roflol: :roflol:

Edgar wtf LUL je slap jonge. Echt weer een kwaliteitstopic van jou....not. Jij weet helemaal geen ene zak van het onderwerp en roept maar meteen iets.

Types zoals jij zorgen voor de samenleving zoals hij nu is. Mensen die overal maar iets achter zoeken. Ooh en als kers op de taart: Ik kies geen partij :roflol: :roflol:

Let me correct you stupid, samenleving zoals het nu is komt door mensen die elk bullshit geloven wat er geroepen wordt en als schapen voor zo'n partij gaan stemmen.

Ik denk eerder dat het types zoals jou zijn die een kudde mentaliteit hebben en alles geloven wat hen verteld gevoerd wordt en vervolgens gaan uithuilen dat ze genaaid worden door het systeem.

1314467004173.gif

Het mooie is, niemand mag kernwapens hebben van onze grote baas de USA.
Maar hun zijn de enige die ooit kernwapens gebruikt hebben, in een grote stad nog nota bene. :roflol:

En Engeland, Frankrijk, Rusland, Israel, Pakistan en India dan? Die hebben ook kernwapens daar doet USA niks tegen. En het waren 2 steden

Hoe zit het nou met die holocaust, die heeft toch ook nooit plaatsgevonden?

Edgar, spreek je wel Engels? Je mist de essentie van de booschap in het filmpje.

En Engeland, Frankrijk, Rusland, Israel, Pakistan en India dan? Die hebben ook kernwapens daar doet USA niks tegen. En het waren 2 steden

Deze vraag wordt heel vaak gesteld. Nou dat komt door de volgende. Een atoombomb (lees: kernkop) is leuk en aardig maar als je het niet op een fatsoenlijke manier naar je vijand kan overplaatsen heb je er heel weinig aan. Zo mag bijv pakistan en india wel een kernkop hebben maar als ze geen rakket thechnologie hebben om dat ding te mobiliseren kan je alleen naar dat ding kijken. Met vliegtuig droppen is tegenwoordig ook geen optie meer, wordt voor de grens al neergehaald.

Amerika owned israel. Dus wat zij hebben intresseerd usa niet. Sterker nog ze lveren ze aan. Frankrijk en engeland vallen onder de navo landen. Dus daar ligt ook niemand wakker van. En zo zijn er nog veel meer landen in de navo. Sterker nog wiki leaks publiceerde documenten waarbij zelfs nederland ook kernwapens had.

Rusland kan je het nooit kwalijk nemen. Ze waren net als de amerikanen als eerste bij en hadden atoombommen voordat er maar een wet erover nog was. Verder is het ook zo dat zij het niet ontkennen en waarschijnlijk ook bepaalde verdragen hebben ondertekend.

Wat er verder met landen als noord korea en china is weet ik niet exact. Maar hiervoor zal dus ook op een of ander manier een reden zijn waardoor het voor de rest van de wereld niet zo belangrijk is. En dan nog wou je bijv china gaan boycotten? China kan elke land in de wereld boycotten op hun industrie en economie.

Maar laten we nu iran bespreken:
- tekent geen een verdrag
- ontkent atoombomb programma
- heeft faciliteiten om uranium te verijken
- heeft rakket technologie om te lanceren
- heeft rakketten getest, produceert met de gekochte techniek eigen raketten
- kan op lopende band atoombommen produceren. Hoeveel landen kunnen dat nou?
- steekt ontzettend veel geld in militaire technologie de afegelopen paar jaren
- is niet bereid om bij wijze zelfs gratis uranium te ontvangen voor zijn kerncentrales als ze hun verijkings faciliteiten dicht gooien.
- dreight israel van kaart te vegen

Etc etc.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven