XXL Nutrition

Iran 9/11 connectie? LOL

Des al niet te min vind ik het een prachtig ontwikkeling voor iran. Geen westerse land die ze meer de kop kan in drukken zoals ze dat al zo vaak hebben gedaan. Het land heeft bescherming tegen die rot usa die overal oorlog zoekt voor eigen belang. Hun olie blijft beschermd. Israel houdt zijn bek nu ook dicht die denkt dat die de heel midden oosten onder zijn duim heeft. Irans connectie met asia wordt beter waardoor hun economie ook beter gaat. Sterker nog de hele wereld wordt er beter op behalve die moderne barbaren in usa en hun ego.

Verder wat de regering in iran betreft allemaal heel k*t. Als europeanen vinden wij dat niet kunnen. Maar als je de geschiedenis van iran kent weet je dat iran in de jaren 70-80 nog moderner en westerser was qua samenleving dan bijv nederland toen der tijd. Usa had toen ook veel invloed op iran toen de sjah er nog zat en er werd gewoon dik gebruik gemaakt van irans handels goederen . Paar wijze hoge mannen in de regering kwamen hier voor op en werden meteen door cia dood gemaakt. Uiteindelijk is er zo veel onder hun invl oed mis gegaan dat de regering zelfs omver werd gegooid. Wat de islamitische regering nu doet is dus elke vorm van westerse invloed beperken om zijn land niet een tweede maal aan deze aasgieren te verkloten. Is allemaal heel logisch dat het zo moet gaan. Zolang ze dat zwarte goud in hun grond hebben zijn ze niet veilig voor usa. Dit manier vanregeren beschermd juist het volk daar, het is alleen niet de leukste keuze.

Tot slot wil ik graag aan de grapjassen die beweren dat iran vet hard de lul wordt als er oorlog uitbreekt en dat china en rusland zich gaan terug trekken het volgende melden. Rusland alleen is de grootste olie afnemer van heel de wereld en koopt al zijn olie bij iran. China heeft vrij recent miljarden aan geld in de iraanse economie gestopt. En dat zijn maar eve twee kleine voorbeelden. Dus geloof mij maar dat ze tot het bittere eind mee gaan vechten.

Laatst bewerkt:
Is het soms weer die "Conspiracy-theories"-tijd van het jaar?

9/11 heeft nooit in reallife plaats gevonden het was een 3d film.

des al niet te min vind ik het een prachtig ontwikkeling voor iran. Geen westerse land die ze meer de kop kan in drukken zoals ze dat al zo vaak hebben gedaan. Het land heeft bescherming tegen die rot usa die overal oorlog zoekt voor eigen belang. Hun olie blijft beschermd. Israel houdt zijn bek nu ook dicht die denkt dat die de heel midden oosten onder zijn duim heeft. Irans connectie met asia wordt beter waardoor hun economie ook beter gaat. Sterker nog de hele wereld wordt er beter op behalve die moderne barbaren in usa en hun ego.

Verder wat de regering in iran betreft allemaal heel k*t. Als europeanen vinden wij dat niet kunnen. Maar als je de geschiedenis van iran kent weet je dat iran in de jaren 70-80 nog moderner en westerser was qua samenleving dan bijv nederland toen der tijd. Usa had toen ook veel invloed op iran toen de sjah er nog zat en er werd gewoon dik gebruik gemaakt van irans handels goederen . Paar wijze hoge mannen in de regering kwamen hier voor op en werden meteen door cia dood gemaakt. Uiteindelijk is er zo veel onder hun invl oed mis gegaan dat de regering zelfs omver werd gegooid. Wat de islamitische regering nu doet is dus elke vorm van westerse invloed beperken om zijn land niet een tweede maal aan deze aasgieren te verkloten. Is allemaal heel logisch dat het zo moet gaan. Zolang ze dat zwarte goud in hun grond hebben zijn ze niet veilig voor usa. Dit manier vanregeren beschermd juist het volk daar, het is alleen niet de leukste keuze.

Tot slot wil ik graag aan de grapjassen die beweren dat iran vet hard de lul wordt als er oorlog uitbreekt en dat china en rusland zich gaan terug trekken het volgende melden. Rusland alleen is de grootste olie afnemer van heel de wereld en koopt al zijn olie bij iran. China heeft vrij recent miljarden aan geld in de iraanse economie gestopt. En dat zijn maar eve twee kleine voorbeelden. Dus geloof mij maar dat ze tot het bittere eind mee gaan vechten.

+1

Iran in de jaren 80 westerser en moderner dan Nederland? Kukishu je weet dat in 1979 de revolutie al plaatsvond? In feite al in 1978 begonnen zelfs. Na de revolutie was het over met de modernisatie.

Je geeft hoog op over Iran maar zo modern en westers waren ze nou ook weer niet, vergeleken met W-Europese landen was het nog steeds een land in ontwikkeling in de jaren 70. Het BNP van Iran stelde ook weinig voor als je het vergelijkt met W-Europese landen en zelfs een land als Libanon was verder ontwikkeld in die tijd.

Iran in de jaren 80 westerser en moderner dan Nederland? Kukishu je weet dat in 1979 de revolutie al plaatsvond? In feite al in 1978 begonnen zelfs. Na de revolutie was het over met de modernisatie.

Je geeft hoog op over Iran maar zo modern en westers waren ze nou ook weer niet, vergeleken met W-Europese landen was het nog steeds een land in ontwikkeling in de jaren 70. Het BNP van Iran stelde ook weinig voor als je het vergelijkt met W-Europese landen en zelfs een land als Libanon was verder ontwikkeld in die tijd.

Ja tussen de jaren 70-80 dan klopt het toch? Heb het beetje krom neergezet. En met westers bedoel ik niet de economie maar qua cultuur, wetten, etc.

Ja tussen de jaren 70-80 dan klopt het toch? Heb het beetje krom neergezet. En met westers bedoel ik niet de economie maar qua cultuur, wetten, etc.

Alleen ga je er aan voorbij dat lang niet overal die modernisatie was doorgevoerd in Iran. Dan nog zet ik vraagtekens bij moderner dan Nederland of welk ander W-Europees land in die tijd. Wel een land dat ondanks de onderdrukking van de Sjah en zijn Savak op weg was om een moderne staat te worden.

Des al niet te min vind ik het een prachtig ontwikkeling voor iran. Geen westerse land die ze meer de kop kan in drukken zoals ze dat al zo vaak hebben gedaan. Het land heeft bescherming tegen die rot usa die overal oorlog zoekt voor eigen belang. Hun olie blijft beschermd. Israel houdt zijn bek nu ook dicht die denkt dat die de heel midden oosten onder zijn duim heeft.

Als ik het goed begrepen heeft staat Israel op het punt om nucleaire faciliteiten van Iran aan te vallen. Ze hebben nucleaire faciliteiten al eens eerder aangevallen in buurlanden (Irak en Syrie) dus waarom niet tegen Iran?

Je bedoelt dat Rusland de grootste olie producent van de wereld is en waarom zal Iran al zijn olie in het buitenland kopen als ze zelf meer dan genoeg hebben?

Als ik het goed begrepen heeft staat Israel op het punt om nucleaire faciliteiten van Iran aan te vallen. Ze hebben nucleaire faciliteiten al eens eerder aangevallen in buurlanden (Irak en Syrie) dus waarom niet tegen Iran?

de mossad en de cia opereren al een tijdje in iran - geleerden worden ineens vermist + fabrieken worden opgeblazen -

Israel owned Amerikkka

bush_signs_some_jewish_thing.jpg

Je bedoelt dat Rusland de grootste olie producent van de wereld is en waarom zal Iran al zijn olie in het buitenland kopen als ze zelf meer dan genoeg hebben?

Tweede vraag heb je fout. Ze exporteren olie en kopen veel producten daaruit zoals benzine etc weer in omdat ze simpel weg niet genoeg zelf kunnen produceren om aan de vraag te voldoen. En al die investeringen van het buitenland zoals dia van china is dus een vorm hiervan.

Eerste vraag kan ik heel kort over zijn. Ergens in de jaren 70 is geloof ik ook al een keer een nucleaire faciliteit in iran gebombardeerd door isreal. Dus ten eerste waren die atoom programmas toen al opgestart maar gesaboteerd. Wat ze dus nu ook willen doen maar niet kunnen doen. Omdat ze dit maal rekening hebben gehouden hiermee en rakket schield hebben opgebouwd en rusland en china achter zich hebben staan. Het is gewoon te laat om nu nog te gaan ingrijpen. Er hoeft maar een vliegtuig, rakket of wat dan ook de grens over te gaan en de hel barst los. Wie heeft daar nou zin in?

Ik bedoelde in mijn tweede opmerking trouwens Rusland niet Iran, was foutje.

Ik persoonlijk geloof niet dat Rusland en China garant zullen staan voor Iran als er een alliantie van USA/Israel Iran gaan aanvallen. Zo belangrijk is Iran nu ook weer niet om een derde wereld oorlog te ontketenen imo.

G
Ik bedoelde in mijn tweede opmerking trouwens Rusland niet Iran, was foutje.

Ik persoonlijk geloof niet dat Rusland en China garant zullen staan voor Iran als er een alliantie van USA/Israel Iran gaan aanvallen. Zo belangrijk is Iran nu ook weer niet om een derde wereld oorlog te ontketenen imo.

Dus israel zou wel iran aan moeten vallen zonder een goed reden en rusland en china moeten toekijken hoe hun biljoenen dollars up in smoke gaan? Het draait toch om geld, dat ze oorlog gaan voeren intresseerd ze echt niet als er zo veel geld op spel staat. En beide partijen zijn nooit pro usa geweest en israel haat de hele wereld op een of ander manier. En vergis je niet het draait hier om onwijs veel geld he. Onvoorstelbaar veel geld. Als je kijkt dat heel nederland al naar de klote is en wat voor bezuinigingen en gezeik er is ontstaan voor een paar miljard die ze moeten terug betalen. Laat staan als er nog even drie nullen daar achter komt. Als ze iran niet helpen snijden ze in hun eigen vingers. Geef me een reden waarom ze dat niet moeten doen? Omdat ze geen zin hebben is geen reden.

Waarom? Omdat de bondgenoot van Israel de USA net zo een sterk leger heeft als de 8 daaropvolgende landen met het sterktste leger bij elkaar. Niemand die daar zijn vingers aanbrandt.

Deze vraag wordt heel vaak gesteld. Nou dat komt door de volgende. Een atoombomb (lees: kernkop) is leuk en aardig maar als je het niet op een fatsoenlijke manier naar je vijand kan overplaatsen heb je er heel weinig aan. Zo mag bijv pakistan en india wel een kernkop hebben maar als ze geen rakket thechnologie hebben om dat ding te mobiliseren kan je alleen naar dat ding kijken. Met vliegtuig droppen is tegenwoordig ook geen optie meer, wordt voor de grens al neergehaald.

Amerika owned israel. Dus wat zij hebben intresseerd usa niet. Sterker nog ze lveren ze aan. Frankrijk en engeland vallen onder de navo landen. Dus daar ligt ook niemand wakker van. En zo zijn er nog veel meer landen in de navo. Sterker nog wiki leaks publiceerde documenten waarbij zelfs nederland ook kernwapens had.

Rusland kan je het nooit kwalijk nemen. Ze waren net als de amerikanen als eerste bij en hadden atoombommen voordat er maar een wet erover nog was. Verder is het ook zo dat zij het niet ontkennen en waarschijnlijk ook bepaalde verdragen hebben ondertekend.

Wat er verder met landen als noord korea en china is weet ik niet exact. Maar hiervoor zal dus ook op een of ander manier een reden zijn waardoor het voor de rest van de wereld niet zo belangrijk is. En dan nog wou je bijv china gaan boycotten? China kan elke land in de wereld boycotten op hun industrie en economie.

Maar laten we nu iran bespreken:
- tekent geen een verdrag
- ontkent atoombomb programma
- heeft faciliteiten om uranium te verijken
- heeft rakket technologie om te lanceren
- heeft rakketten getest, produceert met de gekochte techniek eigen raketten
- kan op lopende band atoombommen produceren. Hoeveel landen kunnen dat nou?
- steekt ontzettend veel geld in militaire technologie de afegelopen paar jaren
- is niet bereid om bij wijze zelfs gratis uranium te ontvangen voor zijn kerncentrales als ze hun verijkings faciliteiten dicht gooien.
- dreight israel van kaart te vegen

Etc etc.

Ehm... best aardig maar ben je dronken?

Is Iran hier bestempeld als een machtig land? Fout!

Amerika owned israel. Dus wat zij hebben intresseerd usa niet. Sterker nog ze lveren ze aan

Je snapt er heel weinig van. Er zijn puissant rijke joodse Amerikanen die zeer grote invloed hebben in Amerika. Amerika = Israel.
1 pot nat die Amerikanen en Israeli`s.

Het is wel een funny topic om te lezen. Een beetje wereldpolitiek alleen dan op bodybuildersniveau.

Ehm... best aardig maar ben je dronken?

eeh nee hoezo?

Is Iran hier bestempeld als een machtig land? Fout!

Je snapt er heel weinig van. Er zijn puissant rijke joodse Amerikanen die zeer grote invloed hebben in Amerika. Amerika = Israel.
1 pot nat die Amerikanen en Israeli`s.

Het is wel een funny topic om te lezen. Een beetje wereldpolitiek alleen dan op bodybuildersniveau.

ow god gaan we het weer over legers hebben etc. Niemand geeft daar om. Nukes is alles wat je nog nodig hebt klaar. Ja fijn amerika is isreal nken elkaar in kontje, amerika = isreal, isreal = america, isreal owned amerika en niet andersom. ok leuk. Het ging om het idee van het verhaal. En je bent nu alweer de derde persoon die op deze zin commentaar geeft. Nu weet ik het wel.

---------- Post toegevoegd Mon 19 Dec 2011 om 20:40 ----------

Waarom? Omdat de bondgenoot van Israel de USA net zo een sterk leger heeft als de 8 daaropvolgende landen met het sterktste leger bij elkaar. Niemand die daar zijn vingers aanbrandt.

mogen wel een sterk leger hebben met wel 10.000 vliegtuigen bommen etc. Maar kan een van die landen het veroorloven om maar een atoombomb op hun grond te krijgen en miljoenen burgers te verliezen? Nee geen een van die landen kan dat hebben. Wat gaat de regering van isreal tegen zijn burgers zeggen als er een nuke op hun grond gebied valt en miljoenen mensen dood gaan?

"Ja jongens we hebben samen met amerika een sterker leger dan de 8 daaropvolgende landen dus we vonden het wel waard om slapende honden wakker te maken en ze aan te vallen zonder reden en die miljoenen mensen die nu dood zijn in isreal ja kan je helaas niets meer aan doen, we houden wel een herdenkingsdag voor ze. Wees blij we hebben iig 50 miljoen iraniers dood gemaakt"

Dus dat maakt het wel weer waard? Ik snap je punt niet. In oorlog vallen er slachtoffers aan beide kanten hoor. En als je over atoombommen hebt vallen er heel veel slachtoffers. Ik denk niet dat een van die landen zich hieraan durft te wagen. Allemaal groot praat. Iran zal israel nooit aanvallen omdat hij dan zijn bondgenoten verliest en heel navo op zijn kop krijgt. Andersom kan isreal iran ook no way zo maar aanvallen omdat ze meteen 1000 vedragen breken.

btw ik ben mijn ei weer kwijt in deze topic. Krijg te weinig karma voor al al dit typwerk en alleen tegen praat weer mee met veel kritiek.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven