XXL Nutrition

Iran 'klaar voor kernbom'

Zoals mijn broeder Adil al zegt
minder haat de onwetenden moeten is langsgaan bij buurthuizen of moskeeen en daar een praatje maken

het gaat niet om afkomst bij ons maar het geloof in onze vader. bekeer je en ik aanvaard jouw ook als mijn broeder

lol gekke Slim met je teksten rot op man waus

http://www.nu.nl/algemeen/2053423/iran-klaar-voor-kernbom.html

Nou , dat zal waarschijnlijk niet lang meer duren voordat Israel daar binnenvalt...:(

+1 Israel heeft het al eerder gedaan gewoon een hele fabriek plat gegooid waar kernwapens geproduceerd werden. Gaan ze nu weer doen --> het beleid van het extremistische Iran is zwaar klote. Ze verdienen het ook die extremistische regering. Het is alleen heel erg naar voor de bevolking die gaat er weer onder lijden als er een oorlog zou uitbreken.

lol gekke Slim met je teksten rot op man waus

+1 Israel heeft het al eerder gedaan gewoon een hele fabriek plat gegooid waar kernwapens geproduceerd werden. Gaan ze nu weer doen --> het beleid van het extremistische Iran is zwaar klote. Ze verdienen het ook die extremistische regering. Het is alleen heel erg naar voor de bevolking die gaat er weer onder lijden als er een oorlog zou uitbreken.

Ohja?.. Nog nooit van gehoord, nooit gehoord dat er een Fabriek waar kernwapens worden geproduceerd door Israel is aangevallen. Heb je geen bron.?

Terug
Naar boven