Tekuszto
Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 90kg
- Vetpercentage
- 25%
Hoi. Heeft iemand ervaring? Goed spuuuuuul of niet?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Oxandrolone gaf vrij weinig voordelen en toen ik de dosis opvoerde kreeg in Gyno. Beter bij Deca en Test blijven, just My 2 Cents!!
Sent from my iPhone using Tapatalk
beter gewoon opheffen deze sectie, of alleen toestaat om wat te zeggen als je daadwerkelijk met een labtest komt, en dat zegt nog niks over het volgende flesje wat je koop.
Deze sectie is niet bedoeld om de inhoud ter discussie te stellen.True.
De meeste labtests hier zijn van het stenen tijdperk.

Dat probeerde ik ook niet aan te geven.Deze sectie is niet bedoeld om de inhoud ter discussie te stellen.
Het gaat in deze sectie puur om het feit of het betreffende product daadwerkelijk van merk "x" is zoals op het potje staat vermeld.
Het heet ook de "Is het Echt of Nep?" sectie ...en niet de "Is het Goed of Slecht?" sectie![]()
Het is ook niet aan de dealer dat ik twijfel.Als je betrouwbare dealer hebt dan moet je niet vrezen over de kwaliteit van je gear.

Dat probeerde ik ook niet aan te geven.
Ik stem in met @ovation dat er geen nut is aan deze sectie aangezien ze toch geen kwaliteit garandeert. Dat is zoals zeggen dat water in een colafles cola is omdat het in een colafles zit. Niet dat deze sectie geen nut heeft, maar het moet samengaan met gegarandeerde kwaliteit.