MuscleMeat

Iron genetics oxandrolone 10mg

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tekuszto

Novice
Waardering
0
Lengte
1m80
Massa
90kg
Vetpercentage
25%
Hoi. Heeft iemand ervaring? Goed spuuuuuul of niet?

03902cfd95814492b4a8556d4b9379e4.png

waar kan ik shoppen?

Oxandrolone gaf vrij weinig voordelen en toen ik de dosis opvoerde kreeg in Gyno. Beter bij Deca en Test blijven, just My 2 Cents!!

Sent from my iPhone using Tapatalk

En ik ben een eenhoornboer.

Je anavar is real. Wat het voor jou doet zul je zelf moeten ondervinden, en dat gebeurt alleen als je ze slikt.

True.

De meeste labtests hier zijn van het stenen tijdperk.
Deze sectie is niet bedoeld om de inhoud ter discussie te stellen.
Het gaat in deze sectie puur om het feit of het betreffende product daadwerkelijk van merk "x" is zoals op het potje staat vermeld.

Het heet ook de "Is het Echt of Nep?" sectie ...en niet de "Is het Goed of Slecht?" sectie ;)

Deze sectie is niet bedoeld om de inhoud ter discussie te stellen.
Het gaat in deze sectie puur om het feit of het betreffende product daadwerkelijk van merk "x" is zoals op het potje staat vermeld.

Het heet ook de "Is het Echt of Nep?" sectie ...en niet de "Is het Goed of Slecht?" sectie ;)
Dat probeerde ik ook niet aan te geven.

Ik stem in met @ovation dat er geen nut is aan deze sectie aangezien ze toch geen kwaliteit garandeert. Dat is zoals zeggen dat water in een colafles cola is omdat het in een colafles zit. Niet dat deze sectie geen nut heeft, maar het moet samengaan met gegarandeerde kwaliteit.

Dat probeerde ik ook niet aan te geven.

Ik stem in met @ovation dat er geen nut is aan deze sectie aangezien ze toch geen kwaliteit garandeert. Dat is zoals zeggen dat water in een colafles cola is omdat het in een colafles zit. Niet dat deze sectie geen nut heeft, maar het moet samengaan met gegarandeerde kwaliteit.

Helemaal mee eens. Aan de andere kant, je kunt ook kuurlogs doorlezen om te zien welke merken werken

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven