Fitness Seller

Iron gym bestellen

Jeweetzelf

Novice
Waardering
0
hey mensen, ik wil graag de iron gym bestellen, weet iemand een betrouwbare site waar i kdeze kan bestellen, en ook die voor een redelijke prijs te bestellen is?

Bij Tell sel toch? Ik zag hem bij otto voor 10 euro goedkoper. Gewoon even googelen. Trouwens erg handig als je een goede deurpost hebt :). Kan je je home gym wat mee uitbreiden.

iron gym?

Je kan jezelf er toch gewoon aan optrekken. Hoef je geen gaten in het plafond te boren, vind ik wel handig dan. En bewaren onder het bed...:D

De 2 belangrijkste oefeningen met dit apparaat zijn: Chin up en pull up's.

Kan iemand mij duidelijk maken welke spieren met die oefeningen het meest aangesproken worden ? Zodat ik weet op welke dagen ik de oefeningen moet plaatsen.

chin up:smalle greep ?

Pull up: wijde/neutrale greep ?

Omdat ik hier thuis geen mogelijkheid heb tot chin up's & pull up's denk ik erover om dit ding aan te schaffen.

Voor de duidelijkheid ik verwacht geen gespierd lichaam DOOR dit ding ik train al langer met spullen waar de gem. bb mee werkt en dit apparaat is slechts ondersteuning.

Lats, lowertraps, biceps en onderarmen.

Komt dan niet dat raampje naar beneden zetten? :D

hadden ze dit ding laatst niet bij de blokker voor een paar tientjes? is ergens een topic over dacht ik

:D leuk die scheuren in de muur ;)

Heb je het ondertussen aangeschaft??
Zo ja, is het goed? En waar heb je het besteld?

[Link niet meer beschikbaar]

30 euro bij Kijkshop.

Ik heb dat ding trouwens ook al een tijdje, en is zeker wel handig als ik geen tijd heb om naar de gym te gaan.

Hij blijft trouwens ook lekker stevig hangen, ik liet m'n vader (85kilo) er aan hangen en de Iron Gym hield het met gemak vol.

**** yeah!
Iron Jim!
Had hem zelf ook maar ik had die arme jim weggegeven, gebruikte hem nooit...

ik heb de iron gym besteld en ik heb 36.90 betaald + verzending's kosten .
het is zeer intersant het werk zeer goed inde deur post .

Een maat van me wijst me er net op dat de Iron Gym vandaag te koop is voor 2 tientjes op www.befit2day.nl Het is denk ik wel een goeie tool, bijv. als je sowieso een tijdje niet naar de gym kan. Pull ups zijn wel dè oefening om op peil te blijven.

Een maat van me wijst me er net op dat de Iron Gym vandaag te koop is voor 2 tientjes op www.befit2day.nl Het is denk ik wel een goeie tool, bijv. als je sowieso een tijdje niet naar de gym kan. Pull ups zijn wel dè oefening om op peil te blijven.

Jammer dat je je benen er niet mee kan trainen, die blijven dan wel achter.

Terug
Naar boven