XXL Nutrition

Irritante *** jeuk tijdens T3/Clen kuur

Muayboran

Advanced Bodybuilder
Waardering
77
He DBB

Ik kom net van een DNP kuur en ik ben momenteel mijn cut aan het afronden met clen (sopharma) &T3 (genesis) en ik merk dat ik de laatste 2 dagen enorm veel last heb van jeuk.. ik moet echt constant jeuken overal in mijn lichaam en is echt ****ing irritant.. Kan het door deze stuff komen? Alsof ik luizen heb man jezus.. HELP ME PLS :D

misschien irritatie van de verhoogde zweetproductie door de verhoogde lichaamstemperatuur?

Anders zou ik denken aan een allergische reactie. Misschien op een tabletteermiddel..

Kan er niet nog DNP in je systeem zitten? Dat kan namelijk een allergische reactie geven waardoor je erg veel jeuk krijgt

Waarschijnlijk een allergische reactie op iets.

Probeer even een anti-histamine, zo te halen bij de apo. Moet normaal wel wat verluchting brengen.

Zeker 1000% dat het DNP is,veel US users constateren zeer hoog histamine NA dnp kuur,alsnog anti histamine gaan gebruiken

• Topic Starter Topic Starter
ik ga zometeen langs de dokter en ik ga t allemaal rustig uitleggen.. Dus is zoiezo de DNP dat deze enorm harde jeuk veroorzaakt? ik kan echt niet slapen snachts door constant zitten te jeuken aan me lichaam.. ik ga ook anti-histamine pilletjes halen van de dokter want dit is echt niet normaal meer..

Zou hem niet te veel uitleggen bro. Wat er in je dossier komt te staan, gaat er niet meer uit. Als je in de toekomst je zorgverzekering veel geld gaat kosten om wat voor reden dan ook, en ze kunnen het zogenaamd terug linken naar je gebruik in het verleden, draai je zelf voor de kosten op.

Zou hem niet te veel uitleggen bro. Wat er in je dossier komt te staan, gaat er niet meer uit. Als je in de toekomst je zorgverzekering veel geld gaat kosten om wat voor reden dan ook, en ze kunnen het zogenaamd terug linken naar je gebruik in het verleden, draai je zelf voor de kosten op.

Ja ik ga zeker niet zeggen dat ik met zo een middelen bezig ben/was duh.. maar het is echt ****ing irritant ik heb net mijn werk afgebeld ik moet echt overal jeuken.. Heb geprobeerd aantaal x te douchen met speciale zeep hielp helemaal niets.. heb overal jeuk van mijn hoofdhaar tot mijn geslachtsdelen en ik krijg zo van die witte stippeltjes op mijn huid dus ik denk toch een allergische reactie grrr, iemand nog advies om er zsm van af te geraken? buiten zalf en anti histamine... thx

zo werkt t gelukkig niet in belgië :o (kosten zijn gelijk voor iedereen - solifdariteitspincipe)

hij kan beter waarheid tegen dokter zeggen, doe ik ook (waarheid -60% in hoeveelheden toch, anders flippen die dokters)

Welnee als de sodejeu naar de drogist of apotheek en antihistamine halen.....niet gelijk bij je dokter gaan huilen,zoals breda zegt......geen slapende honden wakker maken,dokter geeft je hetzelfde,en het is genoteerd....DNP is landbouwgif...leuke preek in het vooruitzicht

Inderdaad.. die schrijft toch niks anders voor.. Al vertel ik mijn dokter wel gewoon alles maar die is misschien erg meegaand veel meer dan andere

Ik zat ook met een verdomde jeuk en slik nu anti-histamine en hou me voorlopig ff van alle troep weg.

Zou het niet gewoon kunnen .................dat jullie luizen hebben...tis er de tijd voor....vlug naar de luizenjuf

Ja heb toch niet gezegd aan de dokter dat ik aan de landbouwgif (DNP), clen, ecay of T3 zat..

Maar ik kreeg wel Certizine EG voorgeschreven (anti histamine) en een creme dat ik insmeer... ik merk wel als ik zit dan verminderd de lichaamsjeuk maar dan heb ik enorm veel jeuk aan mijn ballen en komt er zo een rood stippetje naar boven op men penis en ook van die stippeltjes op men lichaam als ik begin te jeuken..

Hopelijk herstel ik binnen een paar dagen maar ik heb men les dus geleerd - no more DNP for me of als ik het nog een keer wil doen ga ik hoge dosis anti histamine ook bij nemen.. Heb echt al 2 dagen 0 uren geslapen believe it or not door constant te jeuken en het vreemste is ik heb niet zoveel puisten of uitslag bijgekregen na al die uren jeuken.. ik kan nu echt helemaal niets doen of op niks concentreren bah

En cetrizine krijg je ook zonder voorschrift mee bij de apotheek.

Ja heb toch niet gezegd aan de dokter dat ik aan de landbouwgif (DNP), clen, ecay of T3 zat..

Maar ik kreeg wel Certizine EG voorgeschreven (anti histamine) en een creme dat ik insmeer... ik merk wel als ik zit dan verminderd de lichaamsjeuk maar dan heb ik enorm veel jeuk aan mijn ballen en komt er zo een rood stippetje naar boven op men penis en ook van die stippeltjes op men lichaam als ik begin te jeuken..

Hopelijk herstel ik binnen een paar dagen maar ik heb men les dus geleerd - no more DNP for me of als ik het nog een keer wil doen ga ik hoge dosis anti histamine ook bij nemen.. Heb echt al 2 dagen 0 uren geslapen believe it or not door constant te jeuken en het vreemste is ik heb niet zoveel puisten of uitslag bijgekregen na al die uren jeuken.. ik kan nu echt helemaal niets doen of op niks concentreren bah

ik krijg spontaan jeuk van dit verhaal!..
Ik heb ookooit is clen gebruikt, en kreeg daar ook huiduitslag van.. en de hele nacht lopen krabbele.. maar mijn lichaam zat ondere de plekke/vlekke/soort puistjes.. maar dat heb jij dus niet!?..was toen naar de dermatoloog gegaan en die wist niet wat t was.. die had t ook nog nooit gezien bij iemand..

die man was tegen de 50 en had jarenlang ervaring :S

ik krijg spontaan jeuk van dit verhaal!..
Ik heb ookooit is clen gebruikt, en kreeg daar ook huiduitslag van.. en de hele nacht lopen krabbele.. maar mijn lichaam zat ondere de plekke/vlekke/soort puistjes.. maar dat heb jij dus niet!?..was toen naar de dermatoloog gegaan en die wist niet wat t was.. die had t ook nog nooit gezien bij iemand..

die man was tegen de 50 en had jarenlang ervaring :S

Jawel ik merkte ENKEL als ik jeuk dan kreeg ik roze vlekken overal op men lichaam en precies een luizen attack maar dan op mijn hele lichaam in een HEEL erge graad.. Ik had hetzelfde met L caritine maar uiteindelijk was dat een ander verhaal en geen jeuk enkel dat ik niet ging zweten tijdens hardlopen en dat zorgde voor enorme irritaties was iets met mijn zweetklieren.. Ik merkte ook tijdens men DNP kuur dat ik geen extreme honger had, dat remde ik af met een ECAY cap. En nu plots komt AL die honger naar boven en vreet ik me echt kapot... heel mijn cut naar de klote gespeeld door deze **** jeuk. Maargoed gewoon bulken nu en knallen voor tegen de zomer zeker en zien wat er van komt hopelijk verdwijt het buik/borstvet tegen deze zomer.. tis hier al zo een goei weer :mad:

Maar gelukkig is het nu echt verminderd en bijna weg, ga nog deze dag rusten en morgen weer men schema's volgen. Hartelijk bedankt voor al jullie tips much love!

He DBB

Ik kom net van een DNP kuur en ik ben momenteel mijn cut aan het afronden met clen (sopharma) &T3 (genesis) en ik merk dat ik de laatste 2 dagen enorm veel last heb van jeuk.. ik moet echt constant jeuken overal in mijn lichaam en is echt ****ing irritant.. Kan het door deze stuff komen? Alsof ik luizen heb man jezus.. HELP ME PLS :D

Klote man, maar waarom zoveel middelen om te cutten?
Eca stack was genoeg geweest met uurtje cardio.
Ik zou al die middelen NOOIT tegelijk nemen of achter elkaar nemen.
Wat was je BF voor en nu dan? Was het allemaal waard geweest?

Ecay hoor je juist bij DNP te nemen ozgur.. ;)

Terug
Naar boven