Fitness Seller

Irritante *** jeuk tijdens T3/Clen kuur

Wat is echt nodig.. ik vind het een hele grote aanrader in ieder geval. Je krijgt enorme carb-cravings.. die kan je heel goed onderdrukking met ecay. Ook ben je zo lusteloos en moe van DNP en ecay geeft je dan wat meer energie.

Wat is echt nodig.. ik vind het een hele grote aanrader in ieder geval. Je krijgt enorme carb-cravings.. die kan je heel goed onderdrukking met ecay. Ook ben je zo lusteloos en moe van DNP en ecay geeft je dan wat meer energie.

Ik bedoel of het nog echt nodig is om na DNP+ECA kuur een clen kuur met t3 te doen. Hoe hoog moet iemand zijn BF zijn om zoveel te gebruiken achter elkaar.

Zijn de meningen over verdeeld.. de 1 zegt dat T3 noodzakelijk is de ander gelooft er niet in. Persoonlijk heb ik geen bloedproeven laten doen dus kan er niks over zeggen..

Misschien dat er mensen zijn die wel bloedwaarden hebben voor/tijdens/na dnp

Zijn de meningen over verdeeld.. de 1 zegt dat T3 noodzakelijk is de ander gelooft er niet in. Persoonlijk heb ik geen bloedproeven laten doen dus kan er niks over zeggen..

Misschien dat er mensen zijn die wel bloedwaarden hebben voor/tijdens/na dnp

Nee ik bedoel BodyFat.
Hoeveel % moet je hebben om zoveel middelen te gebruken achter elkaar.

Nee ik bedoel BodyFat.
Hoeveel % moet je hebben om zoveel middelen te gebruken achter elkaar.

De 1 heeft ' oud ' vet en de andere ' nieuw' vet..

t nieuwe vet is er meestal redelijk snel af..
maar oud vet wat je al jaren met je mee draagt.. krijg je echt niet zomaar weg.. vandaar dat wellicht gekozen heeft voor deze middelen!

• Topic Starter Topic Starter
Ja ik was echt goed vermagerd boys, ik woog eerst 79 toen ik begon met deze stackers en met DNP, ecay en t3 met 20 minuten cardio en een carb-schema was ik snel naar 69 kg gedaald. Maar door die jeuk en andere omstandigheden (junken) zit ik nu terug op 76 kg :(

Dus als je niet direct goed je schema volgt ben je de lul en krijg je al die kg's heel snel terug bij. Ik had ook enorm koppig vet zoals chukri vermeld heeft en ging met moeite weg (genen). Maar iemand die bijgekomen is door een slechte levens sT en normale genen heeft kan echt makkelijk heel veel kilo's vermageren met deze stackers, een goeie schema en de nodige cardio. Ik ga nog proberen een weekje te cutten dan gaat de spuit erin! nogmaals bedankt boys grtzzzz!

Terug
Naar boven