luke1984 Ripped Bodybuilder Lid sinds 28 nov 2004 Berichten 3.702 Waardering 68 Lengte 1m85 Massa 111kg Vetpercentage 16% 3 jan 2010 #21 DvO zei: rebooten en je wachtwoord veranderen. Klik om te vergroten... Klik om te verkleinen... Hahahaha, good one!
DvO zei: rebooten en je wachtwoord veranderen. Klik om te vergroten... Klik om te verkleinen... Hahahaha, good one!
jumperke1tje Huge Freak 15 jaar lid Lid sinds 7 jan 2007 Berichten 8.273 Waardering 307 Lengte 1m79 3 jan 2010 Topic Starter Topic Starter #22 DvO zei: ik blok mensen die mn zon berichtje sturen. als je in 2010 nou nog niet met computers om kan gaan.. pff Klik om te vergroten... Klik om te verkleinen... Ja k, zo ver was ik ook al En dan nu: als je toch zo goed bent met computers, waarom reageer je dan niet ****ing on topic en zeg je wat je er aan kan doen?
DvO zei: ik blok mensen die mn zon berichtje sturen. als je in 2010 nou nog niet met computers om kan gaan.. pff Klik om te vergroten... Klik om te verkleinen... Ja k, zo ver was ik ook al En dan nu: als je toch zo goed bent met computers, waarom reageer je dan niet ****ing on topic en zeg je wat je er aan kan doen?