Fitness Seller

Is 10 weken Provi 50mg/ED te lang??

Robbo

Cool Novice
Waardering
0
Vraagje:

Dit is mijn voorstel:

1-10 500mg test-enth EW( 2x 250mg per week)
1-10 50mg Proviron ED

Of is 10 weken Proviron te lang???

Heb gelezen dat Provi niet zo toxisch is en weinig side-effects heeft. Pas bij doses boven 100mgED komen mogelijk side-effects.

Ander voorstel:
1-10 500mg test-enth EW
1-6 30mg Winny ED
6-10 50mg Provi

Heeft het meerwaarde om bij bovenstaande voorstellen 20mg Nolva ED bij te nemen?

Wat kan ik het beste doen?

Doel: Wat droge massa aankomen zonder al te veel vocht vast te houden. Hardere look dus.

Daarnaast doe ik 4x per week cardio en let goed op voeding.(2800 kcal ED)

Graag tips en advies.

Je 2e optie is zeker leuk alleen zou ik dan de winny en proviron omdraaien.
Dus week 1-6 proviron en 6-10 winstrol

Ik ga met Ikke mee. 2e optie is lekkerder. uiteraard, eerst de provi en dan de winny.

Waarom niet de provi 10 weken en de Winny erbij nemen vanaf week 6? Lijkt me nog beter... en is 30mg voldoende?

Weet niet eens of provi wel zo nodig is hoor.

50 Dollar zei:
Weet niet eens of provi wel zo nodig is hoor.

in deze kuur wordt het ook (waarschijnlijk) niet als anti aromatase gebruikt, maar als verlager van SHBG waardes, waardoor je langer progressie kunt boeken naarmate de kuur vordert!
winstrol beschikt net als proviron over deze eigenschap, vandaar dat hij proviron tot wk 6 neemt, en dan winstrol neemt om nog wat scherper te worden!

Droge massa pakken met 2800 kcal/dag en 4 x cardio :scratch:

Ik zou zelfs de PRovi 10 weken naast de testo houden en dan vanaf week 7 t/m week 12 30mg Winny nemen ED. Dan kan je in week 13 meteen beginnen met je PCT

frietbakker zei:
Ik zou zelfs de PRovi 10 weken naast de testo houden en dan vanaf week 7 t/m week 12 30mg Winny nemen ED. Dan kan je in week 13 meteen beginnen met je PCT
mischien klink ik stom maar waar kan ik vinden wat al die producten doen. Ik heb zelf testo/deca en dianabol kuur gehad en weet ook wat die produkten doen, maar wil dat ook graag over andere producten weten, want ik hoor hier af en toe namen waar ik nog nooit van gehoord heb. Alvast bedankt, groeten houthakker

• Topic Starter Topic Starter
Black Knight zei:
Droge massa pakken met 2800 kcal/dag en 4 x cardio :scratch:
Is 2800 Kcal te veel dan? Misschien moet ik iets lager gaan zitten...

4x cardio( 45 minuten) per week naast krachttraining is voor mij genoeg.
Met krachttraining zit ik nu hoger in aantal reps en intensiteit heb ik ook verhoogd; 1minuut rust tussen sets.

Robbo zei:

Met krachttraining zit ik nu hoger in aantal reps en intensiteit heb ik ook verhoogd; 1minuut rust tussen sets.
juist niet teveel....4x cardio +2800kcals zal je geen droge massa pakken...vet vrije massa zal wel toenemen.. aan de andere kant we weten je stats niet, maar voor de gemiddelde hiero is het niet echt veel..

Grappig dat mensen Proviron vaak als een steroide zien in de lijn van Test, Winstrol, Primo en dergelijke die je in een kuurschema zet met hetzelfde doel als de andere middelen :D

Robbo zei:

't Lijkt mij erg weinig om massa mee aan te zetten, zeker omdat je er nog cardio bij doet wat ook nog 's extra calorien verbrandt.
Om massa aan te zetten moet je boven onderhoud gaan zitten, ik denk dat je met 2800 kcal en zoveel lichamelijke inspanning toch wel een eindje onder onderhoud zit. Dat kun je wel doen om te cutten, maar massa zal je er niet me aanzetten.

Robbo zei:
Vraagje:

Dit is mijn voorstel:

1-10 500mg test-enth EW( 2x 250mg per week)
1-10 50mg Proviron ED

Of is 10 weken Proviron te lang???

Heb gelezen dat Provi niet zo toxisch is en weinig side-effects heeft. Pas bij doses boven 100mgED komen mogelijk side-effects.

Ander voorstel:
1-10 500mg test-enth EW
1-6 30mg Winny ED
6-10 50mg Provi

Heeft het meerwaarde om bij bovenstaande voorstellen 20mg nolvadex ED bij te nemen?

Wat kan ik het beste doen?

Doel: Wat droge massa aankomen zonder al te veel vocht vast te houden. Hardere look dus.

Daarnaast doe ik 4x per week cardio en let goed op voeding.(2800 kcal ED)

Graag tips en advies.

50mg provi iedere dag??dus100 tabletten iedere dag??

heb jij 0,5mg taps? :rolleyes:

Terug
Naar boven