XXL Nutrition

Is deze kuur ok??

Elduderino

Cool Novice
Waardering
0
Ik ga met een paar weken weer beginnen met een kuurtje, ik had zelf de volgende samenstelling in gedachten, ik sta natuurlijk open voor kritiek!!

Week 1 - Testosteron depo 250mg en 200mg deca

Week 2 - Testosteron depo 250mg en 200mg deca

Week 3 - Testosterone depo 250mg en 200mg deca

Week 4 - Testosteron depo 250mg en 400mg deca

Week 5 - Testosteron depo 500mg en 400mg deca

Week 7 - Testosteron depo 500mg en 400mg deca

Week 8 - Virormone 3 ampullen 100mg testosterone propionate en 400mg deca

Week 9 - zelfde als week 8

Week 10 - 3 ampullen virormone en 200mg deca

Om niet teveel terug te zakken gebruik ik nog een weekje of 3 1 deca in de week.

Jullie vragen je vast af waarom virormone en testosteron depo?? Dit is zo omdat ik nog virormone over had van mijn vorige kuur, en ik nog maar 8 amps testosteron depo had. Ik moet er nog wel even bij zeggen dat virormone geen depo is, je moet het om de dag of twee dagen injecteren!! Vandaar 3 amps per week!!

Nou...wat vinden jullie ervan?? :cool:

Elduderino zei:
.....

Om niet teveel terug te zakken gebruik ik nog een weekje of 3 1 deca in de week.

....

Nou...wat vinden jullie ervan?? :cool:

Niemand? Nou oke dan, komt ie: Aparte nakuur!

Na de kuur is je eigen hormoonproductie ingezakt. Dat vul je dan netjes aan met AS. En daar ga je dan net zo lang mee door tot... ???

Slecht plan.

Deca heeft een trage ester die pas na 4-5 weken tot z'n recht komt.

Wat jij doet is dus precies verkeerd: eerst een paar weken @200mg en dan ineens verhogen. Wil je persé die 400mg aanhouden, stop ze dan in de eerste weken en ga door met 200mg/week.
Hetzelfde met de testosterone depot!!

De test prop (Virormone) 3x100mg in de week zal echt aan de te lage kant zijn, omdat het proprionate is maar ok, als je er niet meer bij wilt kopen zit er niks anders op.

Het zetten van 'een week of 3' Deca na je kuur om iets op te vangen is natuurlijk je reinste onzin (zoals hierboven al gezegd) en gewoon 'uitstel van executie' te noemen.

Begin je nakuur netjes 2-3 weken na je laatste Deca-shot en doe het zoals het hoort! :thumbs:

• Topic Starter Topic Starter
Ok

Ok, dit was ook de redendat ik de kuur even wou laten zien aan wat ervarener mensen. Het probleem is dat ik op dit moment heel slecht aan nieuw spul kom, dus ik zal het hiermee moeten doen, zou iemand me even willen helpen met een goed kuurschema, ik heb nog 12 amps virormone, 14 amps deca en 8 amps testosteron depo, dus als iemand een goede kuur kan maken voor me met deze amps....I'll be gratefull!! :D

Alvast bedankt

Week 0 Deca 400mg, Test enanthate 500mg

Week 1 t/m 8 Deca 200mg/week
Week 1 t/m 6 Test 250mg/week
Week 7 t/m 8 Test prop 300mg/week (ma-wo-vr)

Alstu. :cool:

Week 0 is een frontload. Niet per sé nodig maar als je toch al bezig was met verhogingen van hoeveelheden...doe het dan op de goeie manier.
Eerste hoger, dan lager.

Terug
Naar boven