XXL Nutrition

is dit een beetje een goed kracht station?

style1980

Novice
Waardering
0
Lengte
1m90
Massa
85kg
Hallo iedereen,

Ik heb even een vraag, ik train zo 7 jaar nu maar door mijn drukke baan ben ik laat thuis en geen zin om naar de gym te gaan.
Dus dacht aan een kracht station namelijk deze: [Link niet meer beschikbaar]

Maar dan wel met een losse olypische stang erbij.
en losse dumbels.
Is dit een goed ding of heeft iemand er ervaring mee?

mvg

geen ervaring mee maar ziet er goed uit !

• Topic Starter Topic Starter
thnx voor de snelle reactie,

Maar hoezo een power rack?
Op dit apparaat kan je ook los squatten en borst en schouders trainen door middel van dat je aan de voor kan gewoon een losse stang kan plaatsen.

mvg

jep dat denk ik ook :) zijn allebei wel goed is meer wat je zelf fijner vind denk ik

ligt dat nu aan mijn of is het een smith machine waar de bar aanzit?

dan zou ik het laten voor wat het is.

Lijkt me veel te druk, en voor die prijs zou ik niet al te veel verwachten. Maar je kan er pas over oordelen als je het geprobeerd hebt natuurlijk, en dat heb ik niet.

Heb vaker zulk soort multi stations uitgeprobeerd en de kwaliteit was vaak gewoon belabberd. Waar je vooral op moet letten is dat het benen/preacher curl gedeelte verwijderbaar moet zijn, anders valt er niet fatsoenlijk te benchen.

Zoals al eerder gezegd is zou ik gewoon voor een power rack of squat rack gaan. Ben je misschien wat meer geld kwijt, maar heb je veel meer kwaliteit.

Ok, ik snap de reacties.

@ markhispania3: In welk opzicht is het belabberd?
Ik train maximaal tot 90 kg, zou het dan nog belabberd zijn?

mvg

Gewoon de overall kwaliteit viel me erg tegen, denk aan lage belastbaarheid, stroeve kabelsystemen, erg veel speling enz.. Maar nogmaals, ik heb het apparaat wat jij op het oog hebt niet getest, misschien is deze wel van goede kwaliteit, al betwijfel ik dit.

Dat vrijwel alle serieuze krachtsporters hier op het forum trainen met een powerrack ipv multistation zegt in principe al genoeg natuurlijk. Een goed multistation kost gewoon duizenden euro's.

Maar zoals gezegd, probeer hem iig uit als het kan.

ok dank jullie.
Ik zal nog ff rond kijken en anders zal ik hem zeker goed uitproberen.

mvg

Yep kzou lekker voor een power rack gaan. :P

Misschien kan je eerst naar een vestiging als hij uitgestald staat in de showroom?
Waarschijnlijk wel een stukkie rijden. Maar dat liever dan een miskoop. Ik ken het ook niet voor de rest. Succes iig!

Terug
Naar boven