MuscleMeat

Is dit een 'gevaarlijk' product?

tomdebaker

Novice
Waardering
0
Hoi,

Ik ben Tom en ik heb wat vragen omtrent het volgende product: Axis HT - (van)BSN.
Hoewel dit niet echt terzake doet wil ik toch eens vermelden dat de reden tot info over dit product te krijgen, mijn bezorgdheid is. Een vriend van me heeft dit product gekocht. Wij trainen al jaren samen (uithouding + krachttraining).
Hij vertelde me niet over zijn plannen om dit product te gebruiken, ik ontdekte het als bij toeval op zijn kamer. Ik weet dat hij een creatine/eiwitten supplement neemt.

Mijn vragen:
-Is dit een anabool steroide?(staat niet specifiek vermeld op de verpakking) Maw zijn alle risico's die verbonden zijn aan anabole steroiden hier dus ook mogelijk? Of is dit een soort van prohormoon of enkel een bepaalde stimulator?
-Is dit een legaal product en mag het in competitie-verband worden gebruikt?
-Wat gebeurt er bij gebruik? Is dit een krachtig product?=>zal ik plots een hardcore-opgeblazen trainingskameraad hebben, die plots een paar kilo's meer tilt of is er enkel een milde langzame werking merkbaar?
-Is het gebruik van zo'n stof aan te raden bij "omnisporters" (dus niet enkel krachttraining, maar ook uithouding zoals hardlopen/zwemmen/mountainbiken)
-bekende (specifieke) nevenwerkingen

Moest iemand mij wat meer kunnen inlichten(ervaring/links), zal ik je dankbaar zijn. Ik ben namelijk ernstig bezorgt over wat dit product met je lichaam/gezondheid doet.

Alvast bedankt,

Tom

En je had dit niet ffe in een webshop kunnen opzoeken:rolleyes:

Moved, kruidenmengseltje en weggegooid geld.

is die gast gek !!!! Axis HT - (van)BSN is zo ****ing anobool dat het echt ENORM slecht is voor zen lever man !!!! en dan wil ik nog niet eens spreken wat die sheit met zen nieren gaat doen !!! als je die shit te hard doseert krijgt hij geen ****ing erectie meer !!! en dat allemaal voor die 20 kg extra massa die hij zal pakken op 2 maand tijd :s:s:s jezus christus waar gaat dit naartoe

Word:cool:

• Topic Starter Topic Starter
(Het betreft volgend product: http://www.nutrimax.be/nl/spieropbouw/bsn-axis-ht/)

het feit dat ik het blijkbaar gewoon op deze site kan bestellen stelt mij toch enigzins gerust.
De reden waarom ik dit topic aangemaakt heb is omdat ik zoveel mogelijk informatie omtrend dit product wil te weten komen. Ik heb zelf al wat opzoekwerk gedaan en dacht hier mogelijks antwoorden te krijgen van personen die uit ervaring kunnen spreken of meer weten over de werking van...
Toch spijtig om ipv een antwoord op een vraag, een persoonlijke frustratie te ontvangen.

Wie kan mij wat vooruit helpen?

Is er iemand die de capaciteiten bezit om mijn vraag te beantwoorden? En kan dat antwoord dan in een begrijpbare taal zijn aub. De reden van mijn 'stijf'/duidelijk taalgebruik is dat ik graag een duidelijk antwoord op mijn vraag zou krijgen. Als dit storend is, dan zij het maar zo.
Voor mij hoeven die commentaren niet, een antwoord op één van mijn vragen volstaat.

linkje van XXL

http://www.xxlnutrition.nl/product/213/BSN/Axis HT

Ik persoonlijk ben niet zo'n fan van testosteron boosters op jonge leeftijd..

Naar mijn idee maakt dat je eigen testo productie lui..dit soort producten kun je beter na ongeveer je 30e eens gaan gebruiken..IMO

Laatst bewerkt:
Het zou zonde zijn om je geld te verspillen aan een marketingsproduct, iets waar die kameraad van je al is ingetrapt.

Schaf dan gewoon ZMA aan. Maar je ben 21, je hebt nog een goede eigen test-productie. Maak dan een goed voedingsschema, daar heb je veel meer aan.

In conclusie, verder jouw vragen beantwoorden over dit product is zowel voor jouw kant als die van iemand anders verdere tijdsverspilling naar mijn mening.

Dankje voor de hulp,
Ik geloof ook meer in een natuurlijke rijke voeding.
Hopelijk kan ik hem overhalen om van die shit af te blijven.

de enigste schade die hij zal ondervinden is in zijn portefeuille met dit product

@Tom, zolang hij die axis niet combineert met testosting is er niets aan de hand

Is er iemand die de capaciteiten bezit om mijn vraag te beantwoorden? En kan dat antwoord dan in een begrijpbare taal zijn aub. De reden van mijn 'stijf'/duidelijk taalgebruik is dat ik graag een duidelijk antwoord op mijn vraag zou krijgen. Als dit storend is, dan zij het maar zo.
Voor mij hoeven die commentaren niet, een antwoord op één van mijn vragen volstaat.

iemand die de capaciteiten bezit om mijn vraag te beantwoorden?

ja ---------) www.google.com

zonde van het geld lijkt me.

denk dat die vriend zelfde leeftijd als jou heeft, dan is testobooster niet nodig. Op onze leeftijd genoeg aanmaak haha.

verder is het geen verboden product, geen heftige bijwerkingen, hij zal ook niet zo een opgeblazen gast worden als je in je begin post zei.

iemand die de capaciteiten bezit om mijn vraag te beantwoorden?

ja ---------) www.google.com

Komaan, laat ons niet nodeloos kibbelen. Wat jij met je energie doet is jouw zaak, maar vind je dit niet wat verspilde energie? Gebruik ze misschien in de gym, wie weet ga je er wat meer van tillen( ik bedoel dit niet als een aanval op je hoor, ik vind het alleen spijtig dat je niet zo constructief antwoord)
Verder wens ik je een goed jaar toe.

Ps bedankt aan allen voor hun antwoord

Neen hoor, je hoeft je geen zorgen te maken om je vriend zijn gezondheid..het zijn ook geen annabolen maar gewoon zoals gezegd een testo booster die je zo vrij kan kopen in een supplementen zaak.

Axis HT werkt pas echt goed als je het verbrijzeld, opwarmt op een lepeltje en zo in je bilspleet injecteerd. Echt, 170 kilo in een WEEK!

Ik ben nu 4x zo groot als Jay Cutler, en ik sloop flatgebouwen met mijn blote handen voor mijn werk. AXIS HT, HATSEKIEDEE!!

Axis HT werkt pas echt goed als je het verbrijzeld, opwarmt op een lepeltje en zo in je bilspleet injecteerd. Echt, 170 kilo in een WEEK!

Ik ben nu 4x zo groot als Jay Cutler, en ik sloop flatgebouwen met mijn blote handen voor mijn werk. AXIS HT, HATSEKIEDEE!!

hehehehe:D

'Fantastisch' :)

Waarschijnlijk heb je het gewoon zelf gekocht.

Waarschijnlijk heb je het gewoon zelf gekocht.

Inderdaad, ik kocht het product onder invloed van mijn alter-ego. Hij is mijn beste vriend en gaat ook altijd met mij mee gaan trainen. Ik ben erg begaan met zijn gezondheid. 'Doe een ander niet aan wat je jezelf niet zou aandoen', is dan ook zeer toepasselijk op mezelf.

Terug
Naar boven