XXL Nutrition

Is dit een 'gevaarlijk' product?

Inderdaad, ik kocht het product onder invloed van mijn alter-ego. Hij is mijn beste vriend en gaat ook altijd met mij mee gaan trainen. Ik ben erg begaan met zijn gezondheid. 'Doe een ander niet aan wat je jezelf niet zou aandoen', is dan ook zeer toepasselijk op mezelf.

Stel je dan niet aan.

Als er een product zou zijn waarbij je direct opgeblazen zou worden kocht iedereen het.

• Topic Starter Topic Starter
Stel je dan niet aan.

Als er een product zou zijn waarbij je direct opgeblazen zou worden kocht iedereen het.

In plaats van je foute veronderstelling dat ik het zelf gekocht heb te ontkennen, maakte ik er een grapje rond. Als jij mijn grapje als aanstellerij beschouwd, geen probleem met jouw mening.
Misschien vraag je je af waarom ik een verhaaltje schreef met zoveel details in plaats van gewoon info over dit product te vragen. Welnu, ik probeerde de situatie wat te schetsen om overbodige antwoorden te mijden. Ik heb namelijk een hekel aan slechte communicatie.

Ik denk niet dat moest er zo'n product bestaan, iedereen het zou kopen.

• Topic Starter Topic Starter
Ik ben er vrij zeker van van wel.

Het is niet mijn bedoeling je mening af te breken, maar ik denk dat je niet buiten het kader denkt. Om te beginnen zijn er zeker ook mensen die als reden van het beoefenen van sport niet alleen spiermassa als doel hebben.
Om te beginnen is het voor duursporters immers niet aan te raden al die kilo's mee te zeulen. Verder bestaan er zeker ook sporters die enkel als vorm van ontspanning sporten, om nog maar te zwijgen van mensen die overtollig gewicht kwijt willen. Volgens mij is de term bodybuilding ruimer dan alleen maar meer 'opgeblazen' worden, het kan evengoed verbeteren van conditie zijn.

Dank aan allen die mij van een degelijk antwoord OP MIJN VRAAG hebben voorzien. Ik ben wat wijzer geworden. Verder hoeven jullie voor mij geen moeite meer te doen, wat mij betreft kan deze topic gesloten worden.
Ik wens iedereen het beste met zijn voortuitgang toe!

Het is niet mijn bedoeling je mening af te breken, maar ik denk dat je niet buiten het kader denkt. Om te beginnen zijn er zeker ook mensen die als reden van het beoefenen van sport niet alleen spiermassa als doel hebben.
Om te beginnen is het voor duursporters immers niet aan te raden al die kilo's mee te zeulen. Verder bestaan er zeker ook sporters die enkel als vorm van ontspanning sporten, om nog maar te zwijgen van mensen die overtollig gewicht kwijt willen. Volgens mij is de term bodybuilding ruimer dan alleen maar meer 'opgeblazen' worden, het kan evengoed verbeteren van conditie zijn.

Dank aan allen die mij van een degelijk antwoord OP MIJN VRAAG hebben voorzien. Ik ben wat wijzer geworden. Verder hoeven jullie voor mij geen moeite meer te doen, wat mij betreft kan deze topic gesloten worden.
Ik wens iedereen het beste met zijn voortuitgang toe!

Wat doe je dan op een BodyBuilding forum? En waarom koop je een AAKG supp? Het doel van producten als Axis-HT is bloedvaten vergroten voor een opgeblazen look.......:hamer:

Terug
Naar boven